Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: monaco2011 op 07 februari 2012 - 22:03:22
Citaat van: Jeroen op 07 februari 2012 - 21:28:37
Marko mag zeggen wat hij wilt. Wij mogen daarop reageren zoals wij dat willen. Daar is een forum ook voor bedoeld.
in principe is dat zo, maar op de manier zoals franky dat bij Marko doet gaat een forum echt niet werken. k vind het echt een zwaktebod om maar klakkeloos alles wat met Red Bull van doen heeft af te kraken. En op een forum mag je toch ook zeker reageren op berichten van andere forummers??

manneke toch, wat jij nu mee inzit. Men doet dat bij ferrari ook met hun nieuwe wagen. En in tijde, met FIArarri was het ook zo.

Kootje

Citaat van: Jozef op 08 februari 2012 - 04:15:25
Maar goed, we blijven het aloude "het zijn maar wintertests" herhalen. Ik ging voor de grap eens opzoeken wie er vorig jaar bij de eerste testdag op 1 stond. Weet je wie het was?

Sebastian Vettel...

Als dat 'n voorbode is voor het nieuwe seizoen ::)
:P :D ;D

Kootje

Citaat van: Franky R. op 07 februari 2012 - 23:41:32

En nogmaals (ik zeg het niet nog een keer), het was Helmut Marko die zelf aangaf tegen de pers dat de RB8 er 'anders' uit zou zien...
http://www.gppits.net/nieuws/rb8_heeft_mooiere_neus_dan_ferrari/

Maar hij ziet er toch anders uit ??
Zij hebben luchthappers in die "trede", terwijl de rest dat niet heeft. ::)

Las daar overigens de volgende uitspraak van Newy over: "Het dient enkel voor de koeling van de coureurs. Normaalgesproken zit deze opening aan het uiteinde van de neus. Om de neus echter zo mooi mogelijk te maken hebben we deze nu verplaatst."



Toch vraag ik me één ding af: Als normaal gesproken dat kleine gaatje voor voldoende koeling zorgt, waarom zij die 2 gaten dan zo groot ?? ???
Zelf denk ik aan extra koeling voor het KERS systeem waar ze vorig jaar nog zoveel problemen mee hadden.
Maar ook 'n soort van F-duct wordt al over gesproken. (net als over de extra air-intake bij Ferrari)
Ik zou daarom wel wat meer willen weten over die luchthappers.
Newey geloof ik iig niet, die is duidelijk al teveel ingeburgerd bij Red Bull.;)


Senergy

Speciaal voor Kootje  ;)
De mooiste achterkant tot nu toe van het veld

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Dank je.
Maar die neus hé ?? :-[

Ik geloof dat Jeroen het was die zei dat dit wel is de generatie meest afgrijselijke auto's zou worden. ???
Toen hij dat zei dacht ik nog: Man man, overdrijven is ook 'n vak.
Maar zo langzamerhand krijgt ook bij mij dat gevoel steeds meer de overhand. :-\
Mijn god wat zijn die wagens lelijk.
Ze doen mij 'n beetje denken aan 'n vogelbekdier. ::)


Senergy

Citaat van: Kootje op 08 februari 2012 - 11:13:45
Dank je.
Maar die neus hé ?? :-[

Ik geloof dat Jeroen het was die zei dat dit wel is de generatie meest afgrijselijke auto's zou worden. ???
Toen hij dat zei dacht ik nog: Man man, overdrijven is ook 'n vak.
Maar zo langzamerhand krijgt ook bij mij dat gevoel steeds meer de overhand. :-\
Mijn god wat zijn die wagens lelijk.
Ze doen mij 'n beetje denken aan 'n vogelbekdier. ::)



Tja het zal wel wennen, bij de FI vind ik het nog meevallen ook bij de Lotus valt het wel mee (de livery helpt hier veel denk ik)

ook vind ik het leuk dat Ferrari die bochel gebruikt om de nummer te plaatsen (gemakkelijk leesbaar zo  ;))
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Fabian

Citaat van: Senergy op 08 februari 2012 - 11:36:17


ook vind ik het leuk dat Ferrari die bochel gebruikt om de nummer te plaatsen (gemakkelijk leesbaar zo  ;))

Dat vond ik ook een goede oplossing voor die lelijke neus en het is inderdaad goed te lezen.

Senergy

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Fabian

Je moet iets verzinnen op die lelijke neuzen.

SDG

Citaat van: Kootje op 08 februari 2012 - 11:13:45
Dank je.
Maar die neus hé ?? :-[

Ik geloof dat Jeroen het was die zei dat dit wel is de generatie meest afgrijselijke auto's zou worden. ???
Toen hij dat zei dacht ik nog: Man man, overdrijven is ook 'n vak.
Maar zo langzamerhand krijgt ook bij mij dat gevoel steeds meer de overhand. :-\
Mijn god wat zijn die wagens lelijk.
Ze doen mij 'n beetje denken aan 'n vogelbekdier. ::)



En dat terwijl de Indycars dit jaar ook al haast niet om aan te zien zijn. Nu ja, gelukkig is mijn nieuwe auto die ik onlangs gekocht heb nog niet van al dat soort ongein voorzien...  :P

0634

@Kootje, ik vind het ook echt de meest lelijke generatie F1-wagens ooit. Er zitten wel vaker lelijke tussen maar nu zijn ze het allemaal behalve McLaren. Wordt meteen mijn favoriete team dit jaar, haha.

Maar goed, dat is smaak, anderen denken daar wellicht anders over, maar die neuzen zijn echt quasimodo-achtig. Niet meer zo'n lelijke bultneus gezien sinds Alain Prost met pensioen is.

Enzo

#297
Verslag van Sky tesdag 1, 46 minuten filmpje met een hoop interviews.  8)


Niels_

Citaat van: Kootje op 08 februari 2012 - 08:59:20
Las daar overigens de volgende uitspraak van Newy over: "Het dient enkel voor de koeling van de coureurs. Normaalgesproken zit deze opening aan het uiteinde van de neus. Om de neus echter zo mooi mogelijk te maken hebben we deze nu verplaatst."
Lol, om het mooi te maken... Als het effectief niets bijzonder is kan ik me niet voorstellen dat het een voordeel is... Daarnaast: als je in deze fase van het seizoen al begint met je wagen 'mooi' te maken...

Dus zijn er 2 opties: ze hebben er veel te veel vertrouwen in voor volgend seizoen of ze hebben er meer achter zitten. Aan jullie om uit te maken wat het is.

Kootje

Citaat van: Ńiels op 08 februari 2012 - 14:59:43
Citaat van: Kootje op 08 februari 2012 - 08:59:20
Las daar overigens de volgende uitspraak van Newy over: "Het dient enkel voor de koeling van de coureurs. Normaalgesproken zit deze opening aan het uiteinde van de neus. Om de neus echter zo mooi mogelijk te maken hebben we deze nu verplaatst."
Lol, om het mooi te maken... Als het effectief niets bijzonder is kan ik me niet voorstellen dat het een voordeel is... Daarnaast: als je in deze fase van het seizoen al begint met je wagen 'mooi' te maken...

Dus zijn er 2 opties: ze hebben er veel te veel vertrouwen in voor volgend seizoen of ze hebben er meer achter zitten. Aan jullie om uit te maken wat het is.

Uit de rest van het stukkie waar deze quotye uitgehaald is, kun je wel opmaken dat ik dat cosmetische verhaal niet geloof.
Mocht dit toch de waarheid zijn, dan is het hem niet gelukt.  :D