Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 18:31:47
Helmut Marko heeft voor de zoveelste keer aangetoond onbetrouwbaar te zijn: volgens hem was de RB8 met een mooiere en elegantere neus uitgevoerd dat de Ferrari, maar zo mogelijk is deze nog lelijker... :'(

Jeroen, Jeroen, Jeroen...voor de duizendste keer...Helmut Marko zegt nooit iets. Wat hij wel doet is neuzelen, moppelen, bazuinen...naast zeuren, klagen, janken en 'trutten' over van alles en nog wat. ::)

;)

robbert

en bij mclaren hebben ze ook al gezegd dat de wagen nog heel anders zou uitzien. Zou nog lachen moesten ze ook met zo'n belachelijke neus afkomen. Iedereen vond die mclaren de mooiste, maar straks wordt hij ook zo lelijk als de rest ;D

Kootje

Zou zomaar kunnen, al verwacht ik na 't zien van dit filmpje http://www.gppits.net/nieuws/video_analyse_van_de_mclaren_mp4-27/ van niet.
Maar goed, zelfs als 't wel gebeurt, kun je niet ontkennen dat ze tot nu toe de mooiste wagen hebben.

T.Nuvolari

#243
Bij Lotus(dat mogen we ondertussen zeggen) hebben ze geluk met hun zwarte kleur. Lijkt me de "getrapte neus" wat minder te doen opvallen.
Trouwens verdenk ik Vettel ervan met het idee op de proppen te zijn gekomen. Staat hij wat stabieler als hij gewonnen heeft.


monaco2011

Citaat van: Franky R. op 06 februari 2012 - 20:10:10
Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 18:31:47
Helmut Marko heeft voor de zoveelste keer aangetoond onbetrouwbaar te zijn: volgens hem was de RB8 met een mooiere en elegantere neus uitgevoerd dat de Ferrari, maar zo mogelijk is deze nog lelijker... :'(

Jeroen, Jeroen, Jeroen...voor de duizendste keer...Helmut Marko zegt nooit iets. Wat hij wel doet is neuzelen, moppelen, bazuinen...naast zeuren, klagen, janken en 'trutten' over van alles en nog wat. ::)

;)
ik zou eens nakijken of ie misschien niet in de verte nog ergens familie van jou is ;)

hij maakt een vrij onschuldige opmerking en daar komen de reactie's weer... @Jeroen; wat heeft dit nou met onbetrouwbaar te maken?? hij heeft alleen een andere mening als jou.
Ik heb zelf ook niks met die man, dat iemand hem niet mag ok, maar dit gaat weer nergens over..

Wizard

Sauber streeft Ferrari voorbij is lelijkste bolide. Weg dominantie Ferrari!!

Enzo

Ik vrees het ergste voor McLaren, het concept van de huidige auto is afwijkend val tot nu toe alle andere.
Dat kan ook goed uitpakken, maar ik ben bang voor een slecht jaar... :-X

0634

Citaat van: monaco2011 op 06 februari 2012 - 23:54:34

hij maakt een vrij onschuldige opmerking en daar komen de reactie's weer... @Jeroen; wat heeft dit nou met onbetrouwbaar te maken?? hij heeft alleen een andere mening als jou.
Ik heb zelf ook niks met die man, dat iemand hem niet mag ok, maar dit gaat weer nergens over..
Och, och, daar is is weer hoor, het neutrale geweten van de Pits.... Ik maak net als Marko een vrij onschuldige opmerking en daar komt Monaco2011 weer hoor... Tjonge zeg, Marko zal er wakker van liggen. Het is je in al je commentaar niet opgevallen dat ik het met een kwinkslag bedoelde? Vast niet nee.

Ga zelf eens in op een onderwerp, ipv op uitspraken van andere forummers. Iets minder zuurkool eten, zou geen kwaad kunnen.

Sabai

Weet iemand of de test vadaag ook via een live stream te volgen is?

Wizard

Citaat van: Enzo op 07 februari 2012 - 04:05:18
Ik vrees het ergste voor McLaren, het concept van de huidige auto is afwijkend val tot nu toe alle andere.
Dat kan ook goed uitpakken, maar ik ben bang voor een slecht jaar... :-X

Op basis van looks is daar niks over te zeggen.


Schumivill

Een maagdelijk witte HRT,aan het model te zien is het al de nieuwe wagen.

Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Kootje


Wizard


Folkert

Citaat van: Sabai op 07 februari 2012 - 09:28:53
Weet iemand of de test vadaag ook via een live stream te volgen is?
ik dacht het wel. Meen ergens links te hebben gezien al.
Trotse vader van Rosalie(L)