Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik ben iig. nog niet onder de indruk van Ferrari! Wel van Lotus... al hoop ik dat zij geen problemen hebben met het chassis. Raikkonen schijnt vandaag weer geklaagd te hebben?

En HRT en Virgin gaan de tests dus helemaal missen: http://www.gppits.net/nieuws/hrt_mist_laatste_test/
Wel een beetje een aanfluiting voor de moderne Formule 1....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Enzo op 03 maart 2012 - 15:21:56
CitaatFry today in "La Gazzetta dello sport" admited that the revolutionary concepts of the F2012 do not work and they are going back to more traditional solutions. I think we do not expect good results until Baherein( 2012?).

CitaatLee McKenzie on Twitter: Sadly no interviews from Alonso or Massa this w/end. Alonso was meant to speak Sunday. Maybe it speaks volumes he's staying silent

Ook de race sim van vandaag ziet er niet echt goed uit voor Ferrari. ALs dit werkelijk is wat ze kunnen staan ze achter Force India en net voor Williams... :-\
Is Ferrari in de problemen?
Ik heb ook nog geen echt hele lange runs gezien van Mclaren. Niet zo als Lotus
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Toch heeft McLaren de afgelopen dag wel een goede pace laten zien, ze zitten niet ver achter Red Bull denk ik. Ik verwacht iig. dichterbij dan in 2011.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

De RB8 heeft een flink aangepaste layout van de uitlaten en een nieuwe voorzijde. De uitlaten zijn verder naar voren geplaatst waardoor de gassen door de vormgeving van de achterzijde, de flesvorm, voor meer downforce moeten zorgen

Niels_

Geen zorgen om Ferrari, ze zijn druk bezig met ideeën opdoen!

robbert

Citaat van: Enzo op 03 maart 2012 - 15:21:56
CitaatFry today in "La Gazzetta dello sport" admited that the revolutionary concepts of the F2012 do not work and they are going back to more traditional solutions. I think we do not expect good results until Baherein( 2012?).

CitaatLee McKenzie on Twitter: Sadly no interviews from Alonso or Massa this w/end. Alonso was meant to speak Sunday. Maybe it speaks volumes he's staying silent

Ook de race sim van vandaag ziet er niet echt goed uit voor Ferrari. ALs dit werkelijk is wat ze kunnen staan ze achter Force India en net voor Williams... :-\
Is Ferrari in de problemen?

heb ik al heel de tijd gezegd. En de reden, tijdens het seizoen, zal zijn dat ze met een compleet nieuw concept zijn gekomen en dat ze dit nog niet heel onder de knie hebben.
Zoals ik al zei, ferrari zal maar kunnen strijden om een podiumplaats, als redbull, mclaren en zelfs lotus (!)  in de problemen geraken tijdens een race

Enzo


0634

Voorlopig schat ik die op gelijk niveau met Ferrari en Lotus.


Enzo


Enzo


Vieze baas

Wauw die sidepods van red bull zijn zo klein. Ik kan me nog begin 2000 herinneren dat ze helemaal doorliepen naar achteren met flaps die lucht over de wielen stuurden

Gerard

Kimi vandaagg de snelste, en Grosjean was ook al een paar keer de snelste.. Ik heb toch het idee dat Lotus dit seizoen voor een kleine vreassing kan gaan zorgen :)

Enzo

Citaat van: Gerard op 04 maart 2012 - 18:30:45
Kimi vandaagg de snelste, en Grosjean was ook al een paar keer de snelste.. Ik heb toch het idee dat Lotus dit seizoen voor een kleine vreassing kan gaan zorgen :)

De snelste tijd in de wintertest zegt niet zoveel. Ik hoop voor Lotus dat ze niet aan het showen waren om de headlines te halen. Ze hebben een slecht jaar achter de rug met tegenvallende prestaties, daarnaast zijn ze niet meer het officiële team van Renault, dat stokje heeft Red Bull over genomen. Vorig jaar waren er ook geruchten over financiële problemen bij Lotus.
Dus als ze nu ineens in de top drie staan zou dat echt een wonder zijn. Ben bang voor de Kimi fan's dat dit nog wel eens kan tegenvallen, maar we zullen zien.  :)

Enzo

Hier een vierluik van Ferrari's uitlaat probleem...