Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Enzo

Toch denk ik dat Lotus met Grosjean en Kimi voor een zogenoemde 'Glory Run' is gegaan.
Dus bijna geen brandstof aan boord. Red Bull, McLaren en Ferrari kunnen nog een stukje harder denk ik.

0634

Tja, dat ga je denken inderdaad...

KVDracer

Dat dachten de meesten ook ten tijde van Brawn GP tijdens de wintertest. Maar ik denk niet dat Lotus zo goed is als nu uit de tijden blijkt. De laatste wintertest zal wat betrouwbaarder zijn.

0634

Nou, in de tijd van Brawn wisten we van te voren al dat Honda een aardige wagen had weten te bouwen.

Niels_

Ik meen mij toch te herinneren dat Lotus hun wagen vorig seizoen al vrij snel volledig ontwikkeld was, waarna er ook nog eens de foute beslissingen werden genomen. Het zou me dus ook niet verbazen dat die zich sneller op dit seizoen zijn gaan richten. ;)

Sabai

Zou leuk zijn als Lotus werkelijk bij de snelste zitten dit jaar. Van Mclaren verwacht ik ook veel ondanks ze in tegenstelling tot anderen meer voor mechanische grip zijn gegaan.Zal ze op bepaalde banen zeker een voordeel geven.

rafael25

Ik hoop dat het allemaal wat dichter bij elkaar zit... maar ja is nu nog weinig van te zeggen!

Fabian

Citaat van: rafael25 op 10 februari 2012 - 23:50:35
Ik hoop dat het allemaal wat dichter bij elkaar zit... maar ja is nu nog weinig van te zeggen!

Volgens mij hopen we dat allemaal. In Melbourne zullen we pas zien hoe alles werkelijk in elkaar steekt. Maar ik hoop echt op een spannend seizoen.

rafael25


Enzo



Wizard

Ik zou nu willen roepen: Testtijden zeggen niks en heel sceptisch willen zijn. Dat was ik in 2009 ook over Brawn... In het verleden waren er teams die zichzelf op deze manier in de kijker wilde rijden om aandacht te trekken van potentiële geldschieters. Toch heb ik het idee dat nu beperkt getest mag worden, deze tijden voorbij zijn en men het testen zo efficiënt mogelijk benut.

robbert

dus dat wil zeggen dat lotus kan strijden voor de titel met raikkonen, en dat mclaren en ferrari op dezelfde positie gaan staan zoals in 2011. Moeten strijden om podia en hopen op een overwinning

Wizard

Nu loop je wel erg vooruit op de zaken.

robbert

ja maar je zegt het zelf, dat de tijden veranderen en dat je nu al kan zien wie er goed voor staat of niet. Zoals in 2009, met Brawn gp