Vergne en Ricciardo rijdersduo Torro Rosso

Gestart door Fabian, 14 december 2011 - 18:05:51

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: janke op 21 december 2011 - 18:07:11

Ik had het gelezen Franky. Alleen gebruikt als reactie op SDG's post. ;) Totaal verschillend verhaal.

Dan zou ik dat stukje nog maar eens lezen.
Daar staat in weze hetzelfde.

Ze willen 'm wel, maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. ::)

Fabian

#76
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari weg te sturen tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:57:28
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?
Beter misschien niet, maar wel wat respectvoller voor die 2. Veel beter doen Vernge en Ricardio het niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 04 juni 2012 - 13:09:37
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:57:28
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?
Beter misschien niet, maar wel wat respectvoller voor die 2. Veel beter doen Vernge en Ricardio het niet.
Nee daarom. Voor mijn gevoel was het beter geweest om één van die twee in de STR te laten zitten. Alguersuari deed het helemaal niet zo slecht.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:57:28
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?

Of het de goede keuze was wil ik nu nog niet zeggen.
Begrijpen doe ik de keuze echter wel.
Alguersuari en zeker Buemi lieten weinig progressie zien, en hebben wat mij betreft voldoende tijd gehad.

Of ze er dan verstandig aan gedaan hebben Ricciardo en Vergne te nemen ??
Dat weet ik echt nog niet, daarvoor is het nog te kort dag.
Echter zie ik in deze heren meer potentie als dat ik ooit in hun voorgangers zag.
Toegegeven, het komt er nog niet helemaal uit, maar ik verwacht niet dat Jaime en Sebas 't beter gedaan zouden hebben.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 13:15:01
Citaat van: Folkert op 04 juni 2012 - 13:09:37
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:57:28
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?
Beter misschien niet, maar wel wat respectvoller voor die 2. Veel beter doen Vernge en Ricardio het niet.
Nee daarom. Voor mijn gevoel was het beter geweest om één van die twee in de STR te laten zitten. Alguersuari deed het helemaal niet zo slecht.

Wellicht was dat idd 't beste geweest.

Maar ja ..... wie had je dan genomen ??
Ricciardo of Vergne ??

Fabian

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 13:18:31
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 13:15:01
Citaat van: Folkert op 04 juni 2012 - 13:09:37
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:57:28
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?
Beter misschien niet, maar wel wat respectvoller voor die 2. Veel beter doen Vernge en Ricardio het niet.
Nee daarom. Voor mijn gevoel was het beter geweest om één van die twee in de STR te laten zitten. Alguersuari deed het helemaal niet zo slecht.

Wellicht was dat idd 't beste geweest.

Maar ja ..... wie had je dan genomen ??
Ricciardo of Vergne ??
Dan had ik waarschijnlijk Ricciardo genomen. Als Alguersuari weer een minder seizoen had gedraaid had ik hem vervangen voor Vergne, maar nu breng je deze jongens tegelijk. Het is op zich best een gok om twee rookies tegelijk te brengen in een team en misschien dat een beetje ervaring niet verkeerd was geweest. Echter ben ik benieuwd hoe beide mannen(Vergne en Ricciardo) het er van af gaan brengen dit seizoen.

Kootje

Verrassend.

Ik was dan juist voor Vergne gegaan.
Ik vond Ricciardo vorig jaar namelijk helemaal niet zo sterk.

Fabian

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 13:41:35
Verrassend.

Ik was dan juist voor Vergne gegaan.
Ik vond Ricciardo vorig jaar namelijk helemaal niet zo sterk.
Ach ja. Ik kan weleens verrassend uit de hoek komen. Ik koos voor Ricciardo vanwege zijn 'ervaring' in de F1. Of laat ik het zo zeggen, hij heeft al kennis gemaakt met het F1 wereldje.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 14:04:23
Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 13:41:35
Verrassend.

Ik was dan juist voor Vergne gegaan.
Ik vond Ricciardo vorig jaar namelijk helemaal niet zo sterk.
Ach ja. Ik kan weleens verrassend uit de hoek komen. Ik koos voor Ricciardo vanwege zijn 'ervaring' in de F1. Of laat ik het zo zeggen, hij heeft al kennis gemaakt met het F1 wereldje.


Ja, jij met je gejubel over Narain... :D

;) [size=78%] [/size]

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:57:28
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari weg te sturen tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?

Vergne vind ik ansich niet heel verkeerd rijden. Alguesuari en Buemi waren geen gebakjes maar of het kampioensmateriaal is, valt te betwisten. Zover ik heb begrepen zijn ze te licht gebleken om Webber op te volgen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 04 juni 2012 - 17:28:36
Citaat van: Fabian van Tiel link=topic=11912.msg326669#msg3n669 date=1338807448
Om dit topic maar weer even tot leven te brengen. Is de keuze van Toro Rosso om Buemi en Alguersuari weg te sturen tot nu toe een goede geweest? Of was het beter om Alguersuari en/of Buemi in de STR te laten zitten?

Vergne vind ik ansich niet heel verkeerd rijden. Alguesuari en Buemi waren geen gebakjes maar of het kampioensmateriaal is, valt te betwisten. Zover ik heb begrepen zijn ze te licht gebleken om Webber op te volgen.
Vind de 2 elkaar niet zo heel veel ontlopen. Allebei een toekomstige Massa. Kunnen races winnen, maar echt bijzonder zullen ze nooit echt worden denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


Fabian

Citaat van: Franky R. op 04 juni 2012 - 16:47:20
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 14:04:23
Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 13:41:35
Verrassend.

Ik was dan juist voor Vergne gegaan.
Ik vond Ricciardo vorig jaar namelijk helemaal niet zo sterk.
Ach ja. Ik kan weleens verrassend uit de hoek komen. Ik koos voor Ricciardo vanwege zijn 'ervaring' in de F1. Of laat ik het zo zeggen, hij heeft al kennis gemaakt met het F1 wereldje.


Ja, jij met je gejubel over Narain... :D

;) [size=78%] [/size]
Tja. Ook verrassend he?!

SanderD

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 13:41:35
Verrassend.

Ik was dan juist voor Vergne gegaan.
Ik vond Ricciardo vorig jaar namelijk helemaal niet zo sterk.

Wat verwachtte je dan? Podiums in een HRT?