Vergne en Ricciardo rijdersduo Torro Rosso

Gestart door Fabian, 14 december 2011 - 18:05:51

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:16:06
Het is voor Frankrijk leuk dat er drie Fransen aan de start staan. Persoonlijk had ik Alguersuari nog wel een jaar bij STR gezien want de laatste races liet ie nog wel wat leuke dingen zien. Buemi is inderdaad erg kleurloos. Ik ben benieuwd wat de twee jonge coureurs gaan laten zien volgend seizoen.

Het zou voor iemand als Alguersuari wel sneu zijn dat zijn F1-carrière al voorbij is op zijn eenentwintigste - op een leeftijd waar de carrière van menige andere rijder nog echt moet beginnen.

Niels_

De toekomst ziet er voor Alguersuari allesinds beter uit dan voor Buemi.

Kootje

Citaat van: Ńiels op 15 december 2011 - 16:11:38
De toekomst ziet er voor Alguersuari allesinds beter uit dan voor Buemi.

Waar basseer je dat op ??

Voorlopig heeft ook hij geen stoeltje meer, en is er voor beide coureurs geen interresse zonder inbreng van sponsorgelden die ze niet hebben.

0634

Precies. Hij zit nu niet meer bij Red Bull, dus moet het nu zelf doen. Ik vind hem talentvol hoor, maar het zal nog lastig worden.

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:16:06
Het is voor Frankrijk leuk dat er drie Fransen aan de start staan. Persoonlijk had ik Alguersuari nog wel een jaar bij STR gezien want de laatste races liet ie nog wel wat leuke dingen zien. Buemi is inderdaad erg kleurloos. Ik ben benieuwd wat de twee jonge coureurs gaan laten zien volgend seizoen.
Vergne en Grosjean en welke andere fransman is er volgend jaar nog meer?
Trotse vader van Rosalie(L)


janke

Citaat van: gloudiesaurus op 14 december 2011 - 21:52:53
Vind het verrassend, vooral dat Alguersuari aan de kant schuiven. Hij ging toch niet slecht en liet ook wel een stijgende lijn zien. Buemi was al twijfelachtig, degelijk coureur maar een beetje kleurloos. Een beetje zoals Heidfeld...


Nou Gloudie, zo kleurloos was Heidfeld toch ook weer niet. En of Buemi werkelijk een degelijk coureur is, heb ik ook mijn twijfels. Iig als je hem vergelijkt met Heidfeld. Vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 19:56:29
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:16:06
Het is voor Frankrijk leuk dat er drie Fransen aan de start staan. Persoonlijk had ik Alguersuari nog wel een jaar bij STR gezien want de laatste races liet ie nog wel wat leuke dingen zien. Buemi is inderdaad erg kleurloos. Ik ben benieuwd wat de twee jonge coureurs gaan laten zien volgend seizoen.
Vergne en Grosjean en welke andere fransman is er volgend jaar nog meer?

Ik hoop dat het wat wordt met die 3. Het zal tijd worden dat de Fransen weer eens een goed coureur op de grid hebben staan. Da's een tijdje geleden. Ik heb het over een goed tot top coureur.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:27:21
Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 19:56:29
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:16:06
Het is voor Frankrijk leuk dat er drie Fransen aan de start staan. Persoonlijk had ik Alguersuari nog wel een jaar bij STR gezien want de laatste races liet ie nog wel wat leuke dingen zien. Buemi is inderdaad erg kleurloos. Ik ben benieuwd wat de twee jonge coureurs gaan laten zien volgend seizoen.
Vergne en Grosjean en welke andere fransman is er volgend jaar nog meer?

Ik hoop dat het wat wordt met die 3. Het zal tijd worden dat de Fransen weer eens een goed coureur op de grid hebben staan. Da's een tijdje geleden. Ik heb het over een goed tot top coureur.
Het is puur toeval, maar ik heb nooit wat met Fransen of Duitsers gehad. Waarom weet ik niet, maar van mij hoeft het ook niet perse. Heb liever Nederlanders in de F1. Maar zitten er nu wel 3 Franse in de F1 volgend jaar of 2? en heb ik het verkeerd begrepen?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Als het alle 3333333 Fransen zijn dan wel.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 20:47:51
Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:27:21
Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 19:56:29
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:16:06
Het is voor Frankrijk leuk dat er drie Fransen aan de start staan. Persoonlijk had ik Alguersuari nog wel een jaar bij STR gezien want de laatste races liet ie nog wel wat leuke dingen zien. Buemi is inderdaad erg kleurloos. Ik ben benieuwd wat de twee jonge coureurs gaan laten zien volgend seizoen.
Vergne en Grosjean en welke andere fransman is er volgend jaar nog meer?

Ik hoop dat het wat wordt met die 3. Het zal tijd worden dat de Fransen weer eens een goed coureur op de grid hebben staan. Da's een tijdje geleden. Ik heb het over een goed tot top coureur.
Het is puur toeval, maar ik heb nooit wat met Fransen of Duitsers gehad. Waarom weet ik niet, maar van mij hoeft het ook niet perse. Heb liever Nederlanders in de F1. Maar zitten er nu wel 3 Franse in de F1 volgend jaar of 2? en heb ik het verkeerd begrepen?

Drie. Pic, Vergne en Grosjean, al is die laatste geboren in Geneve, komt hij wel uit voor Frankrijk.

SDG

Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:27:21
Ik hoop dat het wat wordt met die 3. Het zal tijd worden dat de Fransen weer eens een goed coureur op de grid hebben staan. Da's een tijdje geleden. Ik heb het over een goed tot top coureur.

Grosjean heeft eigenlijk weer het intrinsieke nadeel dat hij, net als in 2009, gekoppeld wordt aan een ex-wereldkampioen. Zijn prestaties zullen dus helemaal aan die van Raikkönen afgemeten worden. Tenzij hij er uiteraard zou in slagen met dezelfde auto beter te doen dan de Fin.

Folkert

Citaat van: SDG op 15 december 2011 - 22:04:52
Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:27:21
Ik hoop dat het wat wordt met die 3. Het zal tijd worden dat de Fransen weer eens een goed coureur op de grid hebben staan. Da's een tijdje geleden. Ik heb het over een goed tot top coureur.

Grosjean heeft eigenlijk weer het intrinsieke nadeel dat hij, net als in 2009, gekoppeld wordt aan een ex-wereldkampioen. Zijn prestaties zullen dus helemaal aan die van Raikkönen afgemeten worden. Tenzij hij er uiteraard zou in slagen met dezelfde auto beter te doen dan de Fin.
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe hij het zal doen. Ben bang dat Kimi op een of andere manier slecht gaat presteren als de auto er niet naar is. Dat zijn motivatie weer 0 is.
Maar andere kant: gemotiveerde Kimi maakt gehakt van Grosjean.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Kootje op 15 december 2011 - 17:29:58
Citaat van: Ńiels op 15 december 2011 - 16:11:38
De toekomst ziet er voor Alguersuari allesinds beter uit dan voor Buemi.

Waar basseer je dat op ??

Voorlopig heeft ook hij geen stoeltje meer, en is er voor beide coureurs geen interresse zonder inbreng van sponsorgelden die ze niet hebben.

Gezien het feit dat F1 enorm 'hot' is in Spanje (lijkt me toch) zal die wel genoeg sponsorgeld vinden om een deftig racestoeltje te vinden. Misschien dit jaar niet meer in de F1, maar hij is nog maar 21. Nu weet ik niet hoe populair autosport in Zwitserland is, maar ik acht de kans nihil dat er daar meer interesse is voor Buemi dan Spanje toont in Alguersuari.

Vieze baas

Vrij verrassend. Ik had Alguersari wel terugverwacht. Het lijkt me dat Red Bull echt op zoek is naar het nieuwe supertalent als een Vettel. Zo 1 die opmerkelijke prestaties haalt in de Torro Rosso en zijn teamgenoot helemaal zoek rijdt. Dat hebben zowel Buemi als Alguersari niet gedaan.