Vergne en Ricciardo rijdersduo Torro Rosso

Gestart door Fabian, 14 december 2011 - 18:05:51

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: janke op 18 december 2011 - 18:13:27


Ik geloof daar nog niet zo in. Alguersuari zal behoorlijk balen en niet veel zin hebben om een vrijdagtester te worden bij Red Bull. En het is maar de vraag of Webber hiermee akkoord gaat.


Hm!
Webber heeft niets te zeggen binnen dat team...niet na een dramatisch jaar als 2011 waarbij volledig is overvleugeld door Vettel.


En natuurlijk zal Alguersuari balen, maar als hij slim is accepteert hij die job...hij staat dan immers met 1 been in het RBR team. Die jongen dient te beseffen dat hij in dat geval nog altijd beter af is dan Buemi...


En wie zegt dat Webber na 2012 nog voor RBR rijdt? Kijk, dat is de kans waar Alguersuari zich op moet focussen...

janke

Citaat van: Franky R. op 18 december 2011 - 18:32:30
Citaat van: janke op 18 december 2011 - 18:13:27


Ik geloof daar nog niet zo in. Alguersuari zal behoorlijk balen en niet veel zin hebben om een vrijdagtester te worden bij Red Bull. En het is maar de vraag of Webber hiermee akkoord gaat.


Hm!
Webber heeft niets te zeggen binnen dat team...niet na een dramatisch jaar als 2011 waarbij volledig is overvleugeld door Vettel.



Ook als Webber dat in zijn contract heeft staan??
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Wat zou er in moeten staan? "Jaime mag niet in jouw auto plaatsnemen?"

0634

Dat ie ook op vrijdag test, zou in zijn contract kunnen staan, zo gek is dat niet.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 18 december 2011 - 20:50:47
Wat zou er in moeten staan? "Jaime mag niet in jouw auto plaatsnemen?"
;D ;D ;D


Vergeet niet dat Webber zijn contract allang verlengd heeft [voor seizoen 2012], dus ruim voordat STR Jaime en Buemi dropte...Dus het kan best zo zijn dat Webber zijn auto een paar keer zal moeten afstaan. Immers kon hij toen niet weten dat RBR straks met een Alguersuari zit, die toch nog meters moet maken.


Maar wat Jeroen zegt, dat kan ook...Die F1-contracten zijn tegenwoordig zo dik als een telefoonboek. Dat had ik ooit ergens gelezen...

Wizard

Kan wel kloppen maar Red Bull zou wel héél erg dom zijn om contractueel alle deuren dicht te gooien.

janke

Citaat van: Jeroen op 18 december 2011 - 20:54:45
Dat ie ook op vrijdag test, zou in zijn contract kunnen staan, zo gek is dat niet.

Precies. Verder vind ik het dan raar dat hij (Alguersuari) niet direct na zijn ontslag bij STR door RBR is aangenomen als vrijdag-tester. Want dat hadden ze hem dus gelijk wel kunnen aanbieden in plaats van hem nu in het ongewisse te laten. Ik vind dat geen mooi plaatje. Maargoed het is wel een beetje inherent aan de F1. En misschien zal Alguersuari het allemaal een biet zijn, en is hij met wat anders bezig als optie voor volgend jaar. Als ik in zijn schoenen stond zou ik dat doen. Oké, veel keus is er niet meer in de F1, maar er zijn nog genoeg eventuele opties in een andere klasse. En dat hoeft toch niet alleen "Open Wheel" auto's te zijn. Er zijn genoeg ex F1 coureurs die het in touringcars, sportscars uitstekend doen/deden, waar ze in de F1 niet of nauwelijks aan de bak kwamen.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Is Alguersuari ook echt in beeld bij RBR om vrijdagtester te worden, of is deze discussie gebasseerd op speculatie. ::)
Dat mag hoor, maar vraag 't me alleen af.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 19 december 2011 - 17:12:28
Is Alguersuari ook echt in beeld bij RBR om vrijdagtester te worden, of is deze discussie gebasseerd op speculatie. ::)
Dat mag hoor, maar vraag 't me alleen af.


Hahaha.... ;D


Je hebt gelijk, hoor...Het is deels speculatie, maar ook deels realiteit. RBR heeft nog altijd geen vrijdagtester. Jaime liet zien, meer te kunnen groeien dan Buemi. Webber rijdt dit jaar vermoedelijk voor het laatst voor Red Bull.


Dus waarom zou je Jaime laten gaan?


Kootje

Citaat van: Franky R. op 21 december 2011 - 12:19:56
Je hebt gelijk, hoor...Het is deels speculatie, maar ook deels realiteit. RBR heeft nog altijd geen vrijdagtester. Jaime liet zien, meer te kunnen groeien dan Buemi. Webber rijdt dit jaar vermoedelijk voor het laatst voor Red Bull.

Dus waarom zou je Jaime laten gaan?

Omdat Jaime toch niet de beoogde opvolger van Webber is ??
Maar goed, het zou zomaar kunnen natuurlijk, alleen concrete interesse is er dus (nog) niet ??

janke

Citaat van: SDG op 21 december 2011 - 12:22:07
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hrt-flirt-met-alguersuari/

HRT zet zich meer en meer neer als Spaans team. Ondertussen is Spanjaard Jaime Alguersuari op zoek naar een nieuwe baan. Toch is een verenging van krachten tussen de beide partijen onwaarschijnlijk, volgens HRT's kersverse teambaas Luis Perez-Sala.
Het is natuurlijk een droom om hem te hebben. Dat is het allerbeste kerstcadeau. Ik betwijfel echter of het realistisch is, omdat we al erg lange gesprekken hebben gehad met andere coureurs, aldus Perez-Sala tegenover Radio Marca.

GPpits.net. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 21 december 2011 - 16:15:07
Citaat van: SDG op 21 december 2011 - 12:22:07
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hrt-flirt-met-alguersuari/

HRT zet zich meer en meer neer als Spaans team. Ondertussen is Spanjaard Jaime Alguersuari op zoek naar een nieuwe baan. Toch is een verenging van krachten tussen de beide partijen onwaarschijnlijk, volgens HRT's kersverse teambaas Luis Perez-Sala.
Het is natuurlijk een droom om hem te hebben. Dat is het allerbeste kerstcadeau. Ik betwijfel echter of het realistisch is, omdat we al erg lange gesprekken hebben gehad met andere coureurs, aldus Perez-Sala tegenover Radio Marca.

GPpits.net. ;)


Al gepost hoor... ;) ...[size=78%]http://www.gppits.net/nieuws/alguersuari_niet_bij_hrt/[/size]

janke

Citaat van: Franky R. op 21 december 2011 - 17:50:01
Citaat van: janke op 21 december 2011 - 16:15:07
Citaat van: SDG op 21 december 2011 - 12:22:07
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hrt-flirt-met-alguersuari/

HRT zet zich meer en meer neer als Spaans team. Ondertussen is Spanjaard Jaime Alguersuari op zoek naar een nieuwe baan. Toch is een verenging van krachten tussen de beide partijen onwaarschijnlijk, volgens HRT's kersverse teambaas Luis Perez-Sala.
Het is natuurlijk een droom om hem te hebben. Dat is het allerbeste kerstcadeau. Ik betwijfel echter of het realistisch is, omdat we al erg lange gesprekken hebben gehad met andere coureurs, aldus Perez-Sala tegenover Radio Marca.

GPpits.net. ;)


Al gepost hoor... ;) ...[size=78%]http://www.gppits.net/nieuws/alguersuari_niet_bij_hrt/[/size]

Ik had het gelezen Franky. Alleen gebruikt als reactie op SDG's post. ;) Totaal verschillend verhaal.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 21 december 2011 - 18:07:11
Citaat van: Franky R. op 21 december 2011 - 17:50:01
Citaat van: janke op 21 december 2011 - 16:15:07
Citaat van: SDG op 21 december 2011 - 12:22:07
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hrt-flirt-met-alguersuari/

HRT zet zich meer en meer neer als Spaans team. Ondertussen is Spanjaard Jaime Alguersuari op zoek naar een nieuwe baan. Toch is een verenging van krachten tussen de beide partijen onwaarschijnlijk, volgens HRT's kersverse teambaas Luis Perez-Sala.
Het is natuurlijk een droom om hem te hebben. Dat is het allerbeste kerstcadeau. Ik betwijfel echter of het realistisch is, omdat we al erg lange gesprekken hebben gehad met andere coureurs, aldus Perez-Sala tegenover Radio Marca.

GPpits.net. ;)


Al gepost hoor... ;) ...[size=78%]http://www.gppits.net/nieuws/alguersuari_niet_bij_hrt/[/size]

Ik had het gelezen Franky. Alleen gebruikt als reactie op SDG's post. ;) Totaal verschillend verhaal.


ok dan... ;)