Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Wizard


Kootje

Ik vraag me eigenlijk af of het echt zo gegaan is.
Onlangs claimde Jaime nog dat men op goede voet uit elkaar is gegaan, en dan nu ineens dit verhaal.
Daarbij kan ik me maar moeilijk voorstellen dat je bij Toro Rosso blijft zitten als je ook voor 'n topteam uit kan komen.
Maar goed, met de belofte van het 2e Red Bull stoeltje voor 2013 in het vooruitzicht, zou dat nog kunnen.

Anderzijds hebben we het hier wel over "wij doen niet aan teamorders" Red Bull, en we weten allemaal hoe dat ging.
Daarmee wil ik aangeven dat ze niet zo betrouwbaar zijn als dat ze ons willen doen geloven.
Zeker die Marko heeft zich al vaker onbetrouwbaar bewezen, en het lijkt erop dat Mateschnitzel zijn adviezen klakkeloos over neemt.
En laat die eerste nu net 'n flinke ruzie met Jaime gehad hebben, nadat deze toezegging gedaan was.

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Heb er 'n dubbel gevoel bij.

Franky R.

#302
Citaat van: Wizard op 08 februari 2012 - 00:53:05
F1 is politiek! ;)


Helaas wel...Dat is overigens altijd zo geweest, hoor! Maar de laatste tijd slaat men erin door... :(


@Kootje,


Idem.


Jaime is, voor zijn leeftijd, een zeer volwassen man en zijn eerste reactie was er ook een om in te lijsten. Maar nu hij ook een stoeltje bij Mercedes AMG mogelijk kwijtraakt, is er mss. toch wat wrok en frustratie boven komen drijven?


Wizard

Duidelijk. ;) Ik hoop dat McLaren de snelste zijn en dus de maatstaf. ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 14:32:58
Duidelijk. ;) Ik hoop dat McLaren de snelste zijn en dus de maatstaf. ;)

Mag ik met je mee hopen?
;)

Wizard

Ik verwoord het ongelukkig. Ik hoop dat hun ontwerp nu bepalend is over hoe de bolides in maart er uit komen te zien. Daar kun je mee leven, Frank?? ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 16:25:36
Ik verwoord het ongelukkig. Ik hoop dat hun ontwerp nu bepalend is over hoe de bolides in maart er uit komen te zien. Daar kun je mee leven, Frank?? ;)

Is ook goed, hoor!
Het liefst zie ik McLaren als de snelste, ook omdat hun auto met afstand de mooiste is... ;)

Gerard

#308
Zojuist op twitter een bericht van Jake Humphrey.. TRULLI OUT,PETROV IN @CATERHAM ???

Wel erg zuur voor Trulli, hij heeft vorige week nog gereden met de nieuwe auto....  :-\

Fabian

Citaat van: Gerard op 17 februari 2012 - 11:36:48
Zojuist op twitter een bericht van Jake Humphrey.. TRULLI OUT,PETROV IN @CATERHAM ???

Wel erg zuur voor Trulli, hij heeft vorige week nog gereden met de nieuwe auto....  :-\

Ik lees het nu ook. Zo gek vind ik het niet. Trulli presteerde gewoon niet naar verwachting. Maar ze hadden toch wel een beter moment kunnen bedenken voor deze vervanging denk ik zo. Of moest Petrov nog op zoek naar geld?

Franky R.

En Trulli riep laatst nog dat hij 'veilig' was...Ik heb het altijd geweten, want Fernandes had het alleen maar over Heikki. Dat hij de Fin nooit zomaar zou laten gaan en dergelijke.

Over Trulli geen woord...Dat blijkt nu.

Rest de vraag wat Petrov denkt te kunnen uitrichten tegen Heikki Kovalainen. Anders stapt GvdG alsnog is (wens der gedachte... ;) )???

Fabian

Citaat van: Franky R. op 17 februari 2012 - 15:26:14
En Trulli riep laatst nog dat hij 'veilig' was...Ik heb het altijd geweten, want Fernandes had het alleen maar over Heikki. Dat hij de Fin nooit zomaar zou laten gaan en dergelijke.

Over Trulli geen woord...Dat blijkt nu.

Rest de vraag wat Petrov denkt te kunnen uitrichten tegen Heikki Kovalainen. Anders stapt GvdG alsnog is (wens der gedachte... ;) )???

Dat is inderdaad ook nog wel een puntje. Wat kan Petrov uitrichten tegen Kovalainen. Volgende week kunnen we dat een beetje inschatten na de test in Barcelona. Maar wat betreft van de Garde weet ik het zo niet. Denk dat ze Petrov en Kovalainen wel een heel seizoen laten rijden. Daarna moet Giedo hopen op een stoeltje bij Caterham of anders een ander team.

KVDracer

Citaat van: Fabian van Tiel op 17 februari 2012 - 20:09:07
Citaat van: Franky R. op 17 februari 2012 - 15:26:14
En Trulli riep laatst nog dat hij 'veilig' was...Ik heb het altijd geweten, want Fernandes had het alleen maar over Heikki. Dat hij de Fin nooit zomaar zou laten gaan en dergelijke.

Over Trulli geen woord...Dat blijkt nu.

Rest de vraag wat Petrov denkt te kunnen uitrichten tegen Heikki Kovalainen. Anders stapt GvdG alsnog is (wens der gedachte... ;) )???

Dat is inderdaad ook nog wel een puntje. Wat kan Petrov uitrichten tegen Kovalainen. Volgende week kunnen we dat een beetje inschatten na de test in Barcelona. Maar wat betreft van de Garde weet ik het zo niet. Denk dat ze Petrov en Kovalainen wel een heel seizoen laten rijden. Daarna moet Giedo hopen op een stoeltje bij Caterham of anders een ander team.

Giedo zal moeten hopen dat Heikki na dit seizoen naar een beter team kan overstappen. Want ik denk niet dat ze Petrov met al zijn miljoenen op de kant gaan zetten voor Giedo.

Fabian

Citaat van: KVDracer op 17 februari 2012 - 20:18:27
Citaat van: Fabian van Tiel op 17 februari 2012 - 20:09:07
Citaat van: Franky R. op 17 februari 2012 - 15:26:14
En Trulli riep laatst nog dat hij 'veilig' was...Ik heb het altijd geweten, want Fernandes had het alleen maar over Heikki. Dat hij de Fin nooit zomaar zou laten gaan en dergelijke.

Over Trulli geen woord...Dat blijkt nu.

Rest de vraag wat Petrov denkt te kunnen uitrichten tegen Heikki Kovalainen. Anders stapt GvdG alsnog is (wens der gedachte... ;) )???

Dat is inderdaad ook nog wel een puntje. Wat kan Petrov uitrichten tegen Kovalainen. Volgende week kunnen we dat een beetje inschatten na de test in Barcelona. Maar wat betreft van de Garde weet ik het zo niet. Denk dat ze Petrov en Kovalainen wel een heel seizoen laten rijden. Daarna moet Giedo hopen op een stoeltje bij Caterham of anders een ander team.

Giedo zal moeten hopen dat Heikki na dit seizoen naar een beter team kan overstappen. Want ik denk niet dat ze Petrov met al zijn miljoenen op de kant gaan zetten voor Giedo.
Dat denk ik ook niet. Of Giedo moet hopen op een stoeltje bij een ander team.

gloudiesaurus

Liuzzi out, Trulli out... allebei ondanks contracten.
Een contract zegt dus niets in de F1, en hoe harder een coureur roept dat hij safe is hoe gevaarlijker het word...

Maar eerlijk is eerlijk Trulli had z'n beste tijd in de F1 al een tijdje gehad...
Petrov zal wel fors betaald hebben voor het stoeltje.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is