Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Enzo

HRT zelf vreest ook een slecht jaar, was vorige week te lezen...
Virgin heeft toch een samenwerkingsverband met McLaren voor 2012? Die zullen wel een sprong maken, evenals Caterham.

Vieze baas

Citaat van: Matthijs op 12 januari 2012 - 18:08:25
Citaat van: Vieze baas op 12 januari 2012 - 17:51:11
Kovalainen zat aan t eind vh seizoen al aan de staart vd Williams' idd. En toch 1,5+ sec los van Virgin en HRT. Terwijl ze in begin 2010 allemaal even slecht waren.
Niet helemaal, de laatste drie races zat Kovalainen gemiddeld 7 tienden achter de traagste Williams. Met een sterkere motor zou Williams in 2012 een brug tever moeten zijn.

Bedoelde meer in races, laatste 3 races is kova keer voor senna en keer voor barri geeindigd.

janke

Citaat van: Matthijs op 13 januari 2012 - 07:47:36
@M@arc:

Ik vrees alleen een slecht jaar voor HRT. Geen grote sponsors, daardoor te weinig geld, een grote reorganisatie waarbij het merendeel van het personeel weg is, etc. Ze hebben zelf al aangegeven in 2012 weer vanaf nul te beginnen.

En als v/d Garde daar wel wil racen en die Boekhoorn pompt er miljoenen in als hoofdsponsor met McGregor?? Dan zijn ze toch gek, of niet? Ik vraag me serieus af of HRT de helft van het seizoen wel halen, nee of ze uberhaupt bij de 1ste race wel op de grid staan. Zo ja, is dat met het gebakkie van vorig jaar. Daar pompt Boekhoorn geen geld in, kan ik me van deze op en top zakenman niet voorstellen. Of hij moet de halve of hele toko overnemen. Maar dat zie ik Boekhoorn niet snel doen.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Een Belg in dienst van HRT zou hebben gezegd dat d'Ambrosio een goede kans maakt op dat zitje. Geen idee wat het waarheidsgehalte daarvan overigens is.

Kootje

Dat blijft altijd maar de vraag.
Vindt het trouwens wel erg stil in de media omtrend de laatste zitjes.
En dat terwijl er toch voldoende gegadigden zijn.

Senergy

Citaat van: Jeroen op 16 januari 2012 - 05:49:50
Een Belg in dienst van HRT zou hebben gezegd dat d'Ambrosio een goede kans maakt op dat zitje. Geen idee wat het waarheidsgehalte daarvan overigens is.

Die Belg in dienst van HRT is niet zomaar een belg, het is Jacky Eeckelaert en zit al jaren in de F1 en is eigenlijk een van de topmensen bij HRT, dus volgens mij mag je er wel wat geloof aan hechten
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Fabian

D'Ambrosio moet ook iets zien te regelen, en van hem heb ik het minst gehoord wat betreft zijn toekomst.

Senergy

Vorige week was er het nieuws dat d'Ambrosio binnen de 10 dagen meer wist over zijn toekomst.
En vlak hierna kwam het interview met Jacky Eeckelaert, waarbij die plotklaps een 6-tal rijders van de lijst schrapte en d'Ambrosio als één van de grootste kanshebber benoemde.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Fabian

Citaat van: Senergy op 16 januari 2012 - 13:54:17
Vorige week was er het nieuws dat d'Ambrosio binnen de 10 dagen meer wist over zijn toekomst.
En vlak hierna kwam het interview met Jacky Eeckelaert, waarbij die plotklaps een 6-tal rijders van de lijst schrapte en d'Ambrosio als één van de grootste kanshebber benoemde.

Hmm. Nog een paar dagen wachten dus op nieuws uit kamp D'Ambrosio.

Gerard

Senna naar Williams....
Zoals Brundle al zei
Senna vervangt Barrichello, die grote fan en idolaat was van "die andere Senna" , bij.... Williams, het laatste team van Ayrton....

Hoe raar kan de geschiedenis lopen..
Eerst wederom die Senna in de goud/zwarte Lotus, en nu in de Williams.... ???


Franky R.

Citaat van: Gerard op 17 januari 2012 - 16:54:48
Senna naar Williams....
Zoals Brundle al zei
Senna vervangt Barrichello, die grote fan en idolaat was van "die andere Senna" , bij.... Williams, het laatste team van Ayrton....

Hoe raar kan de geschiedenis lopen..
Eerst wederom die Senna in de goud/zwarte Lotus, en nu in de Williams.... ???

Dat is dan i.i.g. iets van Bruno veel sneller deed dan zijn oom. Die deed daar enkele jaren over... ;)

Fabian

Hoop wel voor Bruno dat hem niet hetzelfde overkomt als zijn oom in de Williams. Maar met de veiligheid van tegewoordig komt dat wel goed.

SDG

#252
Citaat van: Franky R. op 17 januari 2012 - 17:02:07
Citaat van: Gerard op 17 januari 2012 - 16:54:48
Senna naar Williams....
Zoals Brundle al zei
Senna vervangt Barrichello, die grote fan en idolaat was van "die andere Senna" , bij.... Williams, het laatste team van Ayrton....

Hoe raar kan de geschiedenis lopen..
Eerst wederom die Senna in de goud/zwarte Lotus, en nu in de Williams.... ???

Dat is dan i.i.g. iets van Bruno veel sneller deed dan zijn oom. Die deed daar enkele jaren over... ;)

Afgezien van de emotionele waarde van deze transfer vrees ik dat Williams ook in 2012 tot de grijze middenmoot veroordeeld zal zijn.

By the way, zal Senna nu ook het startnummer 19 krijgen, net als Ayrton in 1984?

Gerard

Citaat van: SDG op 17 januari 2012 - 19:53:44
Citaat van: Franky R. op 17 januari 2012 - 17:02:07
Citaat van: Gerard op 17 januari 2012 - 16:54:48
Senna naar Williams....
Zoals Brundle al zei
Senna vervangt Barrichello, die grote fan en idolaat was van "die andere Senna" , bij.... Williams, het laatste team van Ayrton....

Hoe raar kan de geschiedenis lopen..
Eerst wederom die Senna in de goud/zwarte Lotus, en nu in de Williams.... ???

Dat is dan i.i.g. iets van Bruno veel sneller deed dan zijn oom. Die deed daar enkele jaren over... ;)

Afgezien van de emotionele waarde van deze transfer vrees ik dat Williams ook in 2012 tot de grijze middenmoot veroordeeld zal zijn.

By the way, zal Senna nu ook het startnummer 19 krijgen, net als Ayrton in 1984?

Denk het haast wel.. volgens mij hebben ze startnummers 18 & 19....

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 17 januari 2012 - 17:18:19
Hoop wel voor Bruno dat hem niet hetzelfde overkomt als zijn oom in de Williams. Maar met de veiligheid van tegewoordig komt dat wel goed.


Toen Ayrton verongelukte was Williams hét team...Tegenwoordig rijden ze te langzaam om ooit weer zo'n fatale crash te veroorzaken!!! [/sarcastische mode off]


;) ;) ;)