Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 20:03:22
Waar zeg ik dat Barrichello dat niet mag? Natuurlijk mag hij dat. Al staat hij de kozijnen bij FW thuis te schilderen om een zitje te bemachtigen. Dat mag allemaal. Alleen, en dat is mijn goed recht, mag ik daar het mijne van denken.
dus als het team hem dan goed genoeg vind, dan vind jij dat een afgang??

0634

Citaat van: monaco2011 op 08 januari 2012 - 19:57:36
Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 19:47:50
Inderdaad maar dat heeft niks meer te maken met talent, eerder met talentdoding. Niet de snelste/beste coureur krijgt een stoeltje maar diegene met de dikste beurs.
tja, daar zijn we t allemaal wel over eens. Ik zie alleen geen reden waarom Barichello geen zak geld op tafel mag leggen en het team de beste oplossing te laten kiezen. t is echt niet zo dat ie daarmee enorm toptalent in de weg zit, sterker nog, hij is als rijder na Sutil wellicht de beste optie voor Williams
Hm, ik schat Alguersuari op dit punt van beider loopbaan ook als een betere optie in. Maar daar kan iedereen anders over denken natuurlijk.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 08 januari 2012 - 20:26:30
Citaat van: monaco2011 op 08 januari 2012 - 19:57:36
Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 19:47:50
Inderdaad maar dat heeft niks meer te maken met talent, eerder met talentdoding. Niet de snelste/beste coureur krijgt een stoeltje maar diegene met de dikste beurs.
tja, daar zijn we t allemaal wel over eens. Ik zie alleen geen reden waarom Barichello geen zak geld op tafel mag leggen en het team de beste oplossing te laten kiezen. t is echt niet zo dat ie daarmee enorm toptalent in de weg zit, sterker nog, hij is als rijder na Sutil wellicht de beste optie voor Williams
Hm, ik schat Alguersuari op dit punt van beider loopbaan ook als een betere optie in. Maar daar kan iedereen anders over denken natuurlijk.
misschien. Heeft alleen weinig ervaring en gaat ook geen topper worden denk ik.

0634

Denk ik ook niet, maar hij is pas 21, kan nog veel groeien en bij Rubens weet je één ding zeker: beter dan dit gaat het niet meer worden.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 08 januari 2012 - 20:20:37
Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 20:03:22
Waar zeg ik dat Barrichello dat niet mag? Natuurlijk mag hij dat. Al staat hij de kozijnen bij FW thuis te schilderen om een zitje te bemachtigen. Dat mag allemaal. Alleen, en dat is mijn goed recht, mag ik daar het mijne van denken.
dus als het team hem dan goed genoeg vind, dan vind jij dat een afgang??

Ja. Want geld boven talent verkiezen vind ik geen reden om het niet te mogen verafschuwen. Als Williams enkel en alleen Barrichello verkiest om zijn portemonnée en Barrichello louter mee mag rijden omdat hij de meeste dollars op tafel legt, vind ik dat Barrichello-onwaardig. Dan heb je kennelijk te min overtuigd om op basis van prestaties een stoeltje af te dwingen en dan is het, na 18 jaar, misschien de hoogtste tijd om afscheid te nemen. Iemand met zo'n palmares moet niet willen betalen om deel te nemen. Daarvoor moeten teams in de rij staan.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 08 januari 2012 - 20:42:38
Denk ik ook niet, maar hij is pas 21, kan nog veel groeien en bij Rubens weet je één ding zeker: beter dan dit gaat het niet meer worden.

Precies. Daarom zou een Jaime een logischere keuze zijn, in mijn optiek, Maar dan moet wel gekozen worden om zijn potentie, niet om zijn beurs.

0634

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 20:45:49
Ja. Want geld boven talent verkiezen vind ik geen reden om het niet te mogen verafschuwen. Als Williams enkel en alleen Barrichello verkiest om zijn portemonnée en Barrichello louter mee mag rijden omdat hij de meeste dollars op tafel legt, vind ik dat Barrichello-onwaardig. Dan heb je kennelijk te min overtuigd om op basis van prestaties een stoeltje af te dwingen en dan is het, na 18 jaar, misschien de hoogtste tijd om afscheid te nemen. Iemand met zo'n palmares moet niet willen betalen om deel te nemen. Daarvoor moeten teams in de rij staan.
Eensch. Rubens zou dit niet moeten doen.

0634

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 20:47:17
Citaat van: Jeroen op 08 januari 2012 - 20:42:38
Denk ik ook niet, maar hij is pas 21, kan nog veel groeien en bij Rubens weet je één ding zeker: beter dan dit gaat het niet meer worden.

Precies. Daarom zou een Jaime een logischere keuze zijn, in mijn optiek, Maar dan moet wel gekozen worden om zijn potentie, niet om zijn beurs.
Ja maar dat is voor ons makkelijk zeggen. Nogmaals, als het water je aan de lippen staat, zoals bij Williams blijkbaar, dan gelden andere normen helaas.

Wizard

Zoals eerder gezegd, het begrip 'paydriver' zal altijd blijven bestaan, hoe graag ik het ook zie verdwijnen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 22:23:52
Zoals eerder gezegd, het begrip 'paydriver' zal altijd blijven bestaan, hoe graag ik het ook zie verdwijnen.


Sterker, de paydriver ontstond zowat tergelijkertijd met de groei van de F1...Al in de latere jaren 50 had je paydrivers...


Kortom, de paydriver is net zo oud als de F1...

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/technische_vondst_renault/


Leuk! Weer een technische vondst van Renault!
Hopelijk komt de FIA niet met een e.o.a. achterlijke reden om het te verbieden. Dat zou andermaal de doodsteek zijn voor de F1, qua deelname van de fabrikanten.


Want wat voor een zin heeft het dan (om in de F1 te stappen)?


Aan de andere kant...het zal de neutrale fan worst wezen?
Wat jullie?

0634

#221
Tja, het zou best kunnen dat de FIA het gaat verbieden, we zullen zien. Wel weer chapeau voor Renault, dat toch altijd wel innovatief is.

Senergy

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Vieze baas

Citaat van: Franky R. op 11 januari 2012 - 02:27:36
http://www.gppits.net/nieuws/technische_vondst_renault/


Leuk! Weer een technische vondst van Renault!
Hopelijk komt de FIA niet met een e.o.a. achterlijke reden om het te verbieden. Dat zou andermaal de doodsteek zijn voor de F1, qua deelname van de fabrikanten.


Want wat voor een zin heeft het dan (om in de F1 te stappen)?


Aan de andere kant...het zal de neutrale fan worst wezen?
Wat jullie?

Dus de rijder moet zelf regelen dat die auto gebalanceerd blijft? Hoe werkt dat dan? Moet hij elke keer tijdens remmen en optrekken een knop indrukken?? Wel mooi dat ze met nieuwe dingen blijven komen!

Vieze baas

Citaat van: Senergy op 11 januari 2012 - 11:07:22
http://www.f1today.nl/20120111/hrt-schrapt-kandidaten-liuzzi-clos-alguersuari-en-barrichello.html

Zo dat zijn dan toch al wat namen die geschrapt mogen worden  :P

Ik zie ook dat ze weer helemaal van 0 gaan beginnen door een verhuizing?? Ziet er naar uit dat het dus weer een vrij kansloos seizoen gaat worden voor HRT