Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

janke

Ik zie Heidfeld graag terug keren, betrouwbare coureur, sloopt weinig. Maar Barrichello en Sutil zijn ook geen slechte coureurs, geen wereldtop, maar op dit moment is er gewoon niets beters te vinden. En of die de kar kunnen trekken bij Williams. Ik weet niet. Waar zijn de tijden dat Williams grootse sponsors had die miljoenen mee brachten, en zo een topper in de auto kon plaats nemen.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: janke op 17 december 2011 - 08:45:55
Ik zie Heidfeld graag terug keren, betrouwbare coureur, sloopt weinig. Maar Barrichello en Sutil zijn ook geen slechte coureurs, geen wereldtop, maar op dit moment is er gewoon niets beters te vinden. En of die de kar kunnen trekken bij Williams. Ik weet niet.

Precies.
Daarom is Sutil 'n prima keuze, daar zit misschien nog wel toekomst in.
Heidfeld en Barricxhello hebben hun beste tijd gehad, al schat ik ze nu nog net hoger in, en mogen weleens met pensioen.

CitaatWaar zijn de tijden dat Williams grootse sponsors had die miljoenen mee brachten, en zo een topper in de auto kon plaats nemen.

Die zijn vervlogen nadat de resultaten uitbleven.
De koppigheid van sir Frank heeft het team aan de top gebracht, en eroverheen.
Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.
Ook Ferrari heeft zo'n dip meegemaakt en staat weer aan de top.

Franky R.

CitaatDie zijn vervlogen nadat de resultaten uitbleven.De koppigheid van sir Frank heeft het team aan de top gebracht, en eroverheen.Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.Ook Ferrari heeft zo'n dip meegemaakt en staat weer aan de top


Klopt helemaal, maar daarvoor hebben de Italianen wel alles uit handen gegeven aan Todt, Brawn en Bryne...stuk voor stuk niet-Italianen!


Ik zie Frank Williams dat nog niet doen...Parr is dan wel CEO, maar loopt nog te veel aan de leiband van Sir Williams.

janke

Citaat van: Franky R. op 17 december 2011 - 14:33:25
CitaatDie zijn vervlogen nadat de resultaten uitbleven.De koppigheid van sir Frank heeft het team aan de top gebracht, en eroverheen.Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.Ook Ferrari heeft zo'n dip meegemaakt en staat weer aan de top


Klopt helemaal, maar daarvoor hebben de Italianen wel alles uit handen gegeven aan Todt, Brawn en Bryne...stuk voor stuk niet-Italianen!


Ik zie Frank Williams dat nog niet doen...Parr is dan wel CEO, maar loopt nog te veel aan de leiband van Sir Williams.

Ergens is dat wel logisch vind ik. Frank is een racer in hart en nieren. Williams F1 Engineering is zijn kindje. Als jij in zijn schoenen stond, zou jij dan afstand kunnen nemen?
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Waarschijnlijk niet, maar ieder kind wordt groot, en komt er 'n tijd dat je ze moet laten gaan.

janke

Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 17:16:23
Waarschijnlijk niet, maar ieder kind wordt groot, en komt er 'n tijd dat je ze moet laten gaan.

En dan maar in een rolstoel achter de geraniums gaan zitten? Ik denk als Frank Williams ooit de F1 zal moeten verlaten dat het héél emotioneel voor hem wordt, en ik denk ook voor heel veel collega's en F1 fans in de wereld. Hier zit er een. Maar het zal ooit gebeuren. Je bent nu eenmaal geboren om dood te gaan. Gelukkig geldt dat voor een ieder op deze aardkloot.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Nou nou ..... hij hoeft niet dood ofzo.  :o
Maar ik denk niet dat het kwaad kan als hij wat meer afstand neemt en z'n kindje op eigen benen laat staan.
Dat zal hij echter nooit doen, en dat kun je dan ook alleen maar respecteren.
Uiteindelijk is die drive van hem, één van de redenen waardoor ik voor zijn team koos na het vertrek van Lotus.

Wizard

Citaat van: janke op 17 december 2011 - 08:45:55
Ik zie Heidfeld graag terug keren, betrouwbare coureur, sloopt weinig. Maar Barrichello en Sutil zijn ook geen slechte coureurs, geen wereldtop, maar op dit moment is er gewoon niets beters te vinden. En of die de kar kunnen trekken bij Williams. Ik weet niet. Waar zijn de tijden dat Williams grootse sponsors had die miljoenen mee brachten, en zo een topper in de auto kon plaats nemen.

Heidfeld is niet meer wat het geweest is. Zijn optreden bij Renault was ver beneden de maat. Eigenlijk deed hij het niet veel beter dan Bruno Senna. Dat zegt een hoop.

janke

Citaat van: Wizard op 17 december 2011 - 18:17:48
Citaat van: janke op 17 december 2011 - 08:45:55
Ik zie Heidfeld graag terug keren, betrouwbare coureur, sloopt weinig. Maar Barrichello en Sutil zijn ook geen slechte coureurs, geen wereldtop, maar op dit moment is er gewoon niets beters te vinden. En of die de kar kunnen trekken bij Williams. Ik weet niet. Waar zijn de tijden dat Williams grootse sponsors had die miljoenen mee brachten, en zo een topper in de auto kon plaats nemen.

Heidfeld is niet meer wat het geweest is. Zijn optreden bij Renault was ver beneden de maat. Eigenlijk deed hij het niet veel beter dan Bruno Senna. Dat zegt een hoop.

Nee die Renault werd met de race beter. En als je miljoenen kunt beuren van een surrogaat Senna, dan gooi je Heidfeld er gewoon uit. Die drukt nogal op het budget. Heidfeld is geen wereldtopper (ik zou wel een sukkel zijn om dat te beweren) maar wat hij heeft laten zien in de F1 daar kan vriend B Senna alleen maar van dromen. Hij zal die kans nooit krijgen, omdat hij 10x slechter is dan Heidfeld.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Petrov is een prima maatstaf voor beide coureurs. Geheel los van de snelheid van de Renault. En een coureur die ook maar een beetje talent heeft, mag doorgaans geen problemen hebben met rijders als Petrov. Die behoor je gewoon te kunnen verslaan. En helaas is Heidfeld daarin niet kunnen slagen. Senna deed het niet veel slechter dan Heiddi. Dus hoeveel slechter Bruno volgens jou ook mag zijn dan Heidfeld, het uit zich niet in resultaten. En niet vergeten, ook bij Senna werd de Renault niet beter hé.

janke

En daarom is die Petrov ook met 4 schamele puntjes voor Heidfeld geeindigd.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Laatste race Heidfeld: Petrov 32, Heidfeld 34. Kwalificatie duel in voordeel van Petrov. Te min overtuigend.

janke

Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 17:46:21
Nou nou ..... hij hoeft niet dood ofzo.  :o
.

Oh nee Kootje. Dat bedoel ik ook niet. Maar het is wel een gegeven. Ik heb ontzettend veel respect voor Frank Williams, maar Enzo, Tyrrell, Chapman gingen hem voor. De impact dat Enzo en Chapman overleden was heavy. Die zal zekers bij Frank Williams niet minder zijn. Over Enzo en Chapman heeft een ieder het er nog wel eens over. Dat heb je met legendes. Zal bij Frank niet minder zijn.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Wizard op 17 december 2011 - 19:38:35
Laatste race Heidfeld: Petrov 32, Heidfeld 34. Kwalificatie duel in voordeel van Petrov. Te min overtuigend.

Ja te min.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: janke op 17 december 2011 - 17:20:17
Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 17:16:23
Waarschijnlijk niet, maar ieder kind wordt groot, en komt er 'n tijd dat je ze moet laten gaan.

En dan maar in een rolstoel achter de geraniums gaan zitten? Ik denk als Frank Williams ooit de F1 zal moeten verlaten dat het héél emotioneel voor hem wordt, en ik denk ook voor heel veel collega's en F1 fans in de wereld. Hier zit er een. Maar het zal ooit gebeuren. Je bent nu eenmaal geboren om dood te gaan. Gelukkig geldt dat voor een ieder op deze aardkloot.

Precies ook de reden waarom Bernie, de tachtig gepasseerd, nog altijd koppig weigert van met pensioen te gaan. Voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen. Die man is gewoon zodanig verslaafd aan de business dat hij in een diep zwart gat zou vallen de dag dat hij er een punt achter zet.