Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: janke op 17 december 2011 - 17:02:41
Citaat van: Franky R. op 17 december 2011 - 14:33:25
CitaatDie zijn vervlogen nadat de resultaten uitbleven.De koppigheid van sir Frank heeft het team aan de top gebracht, en eroverheen.Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.Ook Ferrari heeft zo'n dip meegemaakt en staat weer aan de top


Klopt helemaal, maar daarvoor hebben de Italianen wel alles uit handen gegeven aan Todt, Brawn en Bryne...stuk voor stuk niet-Italianen!


Ik zie Frank Williams dat nog niet doen...Parr is dan wel CEO, maar loopt nog te veel aan de leiband van Sir Williams.

Ergens is dat wel logisch vind ik. Frank is een racer in hart en nieren. Williams F1 Engineering is zijn kindje. Als jij in zijn schoenen stond, zou jij dan afstand kunnen nemen?


Da's een goede vraag...


Stel dat ik een teambaas zou zijn [ja, in mijn dromen... ::) ]. Ik heb betere tijden gekend met mijn team en het team zakt ook nog eens weg richting de achterhoede...


Ik zou dan idd. een dusdanige afstand nemen, om het heft aan een ander te laten. In zekere zin heeft Williams dat ook gedaan door Parr aan te stellen. Head treedt terug als direct betrokkene in het F1-team, dus zo moeilijk lijkt het niet voor Williams om zijn renstal van een afstandje te bezien.


Hij hoeft niet weg oid, maar de beslissingen zou hij ook kunnen toetsen aan mensen anders dan Head of iemand aanstellen die zelfstandig beslissingen neemt.


Williams kan wel vastklampen aan zijn filosofie, als HRT straks nog sneller blijkt dan een Williams [ik neem dat al voorbeeld] dan zit Frank weer in zijn beginperiode van ploeteren in de marge met bedenkelijke auto's. En die tijd van Iso-Marlboro's en andere rampbakken is toch voorbij voor Frank?


Dat moet hij niet toestaan, zeker niet op zijn leeftijd en zijn fysieke toestand.


Maar ik geeft toe...het is een aartsmoeilijk beslissing.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/karthikeyan_hoopt_op_f1/


OMG,


Helemaal vergeten die Karthikeyan...Hoe zou dat nou komen.... ::)
De rijdersmarkt is dit jaar wel ERG overspannen. Kan het mij niet heugen dat her eerder zo erg was!

Senergy

Tja die jongen zou zijn poen beter wat investeren in immobiliën ofzo, want in de F1 zal het toch niet lukken dan zie ik eerder (en liever) Chandhok terugkeren. Die heeft tenminste nog een beetje talent.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Nou ja ..... talent. ::)
In vergelijk met: JA !!!
Maar 't is wel ver te zoeken hoor.  :-\

Fabian

Lijkt me onwaarschijnlijk dat Karthikeyan volgend seizoen Formule 1 rijdt. Tenzij hij miljarden meeneemt maar dat zie ik niet gebeuren. Hij zegt dat er mannetjes bezig zijn, maar Narain lijkt mij niet de juiste man voor Williams. Ik zie liever een Petrov of Sutil bij Williams.

Wizard

Die naam ben ik eerder tegengekomen...


Wizard

Ik ben benieuwd. Van mij mag-ie. Of hij veel sneller/beter zal zijn dan Massa, waag ik te betwijfelen. Maar, soit, we zullen zien.

Niels_


janke

Citaat van: Ńiels op 20 december 2011 - 16:25:12
Echt niet Sutil.

En waarom niet?? Zo goed is Massa ook niet (meer). Ik wil daarmee niet zeggen dat Sutil zoveel beter is. Maar als dit allemaal klopt, heeft Williams dan wel zin om Sutil een 1 jarig contract aan te bieden? Voor de continuïteit van het team is dat ook niet je van het. Om vooruit te komen moet je toch een stabiel team hebben met een ervaren coureur om progressie te boeken. En niet elk jaar weer moeten veranderen van rijders.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Ik denk als Perez zich volgend jaar goed doorontwikkeld dan zal die eerder bij Ferrari komen denk ik.

0634

Citaat van: janke op 20 december 2011 - 17:12:47
Citaat van: Ńiels op 20 december 2011 - 16:25:12
Echt niet Sutil.

En waarom niet?? Zo goed is Massa ook niet (meer). Ik wil daarmee niet zeggen dat Sutil zoveel beter is. Maar als dit allemaal klopt, heeft Williams dan wel zin om Sutil een 1 jarig contract aan te bieden? Voor de continuïteit van het team is dat ook niet je van het. Om vooruit te komen moet je toch een stabiel team hebben met een ervaren coureur om progressie te boeken. En niet elk jaar weer moeten veranderen van rijders.
Sutil zou inderdaad een prima tweede rijder zijn. Het is net wat Ferrari wil. Willen ze een echte tweede rijder die op een goede dag Alonso de baas is, maar doorgaans de punten en podia oppakt die Alonso laat liggen, of willen ze een jong talent die zich eerst nog wat moet ontwikkelen en daarna met Alonso om het kopmanschap mag vechten?

In het eerste geval, en dat is het geval waar Ferrari doorgaans voor kiest, is Sutil een prima optie. Snel, betrouwbaar, ervaren, geen persoonlijkheid die Alonso onder druk zal zetten, zo op het oog een dankbare tweede rijder. Of je er tov Massa veel mee op schiet, zal moeten blijken, maar af en toe vers bloed kan wel weer goed werken voor een team.

monaco2011

#102
Citaat van: Jeroen op 20 december 2011 - 20:26:47
Citaat van: janke op 20 december 2011 - 17:12:47
Citaat van: Ńiels op 20 december 2011 - 16:25:12
Echt niet Sutil.

En waarom niet?? Zo goed is Massa ook niet (meer). Ik wil daarmee niet zeggen dat Sutil zoveel beter is. Maar als dit allemaal klopt, heeft Williams dan wel zin om Sutil een 1 jarig contract aan te bieden? Voor de continuïteit van het team is dat ook niet je van het. Om vooruit te komen moet je toch een stabiel team hebben met een ervaren coureur om progressie te boeken. En niet elk jaar weer moeten veranderen van rijders.
Sutil zou inderdaad een prima tweede rijder zijn. Het is net wat Ferrari wil. Willen ze een echte tweede rijder die op een goede dag Alonso de baas is, maar doorgaans de punten en podia oppakt die Alonso laat liggen, of willen ze een jong talent die zich eerst nog wat moet ontwikkelen en daarna met Alonso om het kopmanschap mag vechten?

In het eerste geval, en dat is het geval waar Ferrari doorgaans voor kiest, is Sutil een prima optie. Snel, betrouwbaar, ervaren, geen persoonlijkheid die Alonso onder druk zal zetten, zo op het oog een dankbare tweede rijder. Of je er tov Massa veel mee op schiet, zal moeten blijken, maar af en toe vers bloed kan wel weer goed werken voor een team.
helemaal mee eens. En ik denk zeker een verbetering tov Massa, die na zn ongeluk hooguit nog een middelmatig F1 piloot lijkt te zijn.
En Alonso is weer vrijgezel lees ik net, dus misschien zit er voor Sutil nog wel meer in ;)

Niels_

Persoonlijk zie ik dan liever Sergio Perez instappen dan Adrian Sutil. Indien Massa volgend seizoen echter teleurstelt, want ik wil hem gewoon nog niet afschrijven.  :)

0634

Ik denk dat kans dat Massa ook na volgend jaar bij Ferrari rijdt kleiner is dan de kans dat hij wereldkampioen wordt.