Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: janke op 16 december 2011 - 16:24:11
Force India bevestigd Di Resta en Hülkenberg als de line-up voor 2012. (GP Update).

Sutil kan dus opzoek naar een ander stoeltje, al zijn er nog maar weinig over. Williams lijkt me een optie.

Dat zou wellicht meteen einde carrière voor Barrichello betekenen, maar echt rouwig zou ik daar niet meer om zijn. Zijn tijd is wat mij betreft voorbij.

Sabai

Goede keuze van Force India Sutil heeft z'n tijd wel gehad daar, Hij is natuurlijk een stabiele rijder maar ook weer niet een topper valt voor mij in de categorie ''net niet''.

Gerard

Heel mooi voor Hulk! Hij verdient een vaste plek in de F1!

Vieze baas

Citaat van: Sabai op 16 december 2011 - 16:59:10
Goede keuze van Force India Sutil heeft z'n tijd wel gehad daar, Hij is natuurlijk een stabiele rijder maar ook weer niet een topper valt voor mij in de categorie ''net niet''.

Mwah, ik vind hem niet slechter dan di Resta. Het is misschien di Resta's eerste seizoen maar ik zie hem niet volgend jaar ineens de sterren van de hemel rijden. Maargoed FI moet kiezen als ze de Hulk willen laten rijden.

gloudiesaurus

Mooie line - up voor Force India, en Hulkenberg terug. Dat verdiend hij!

Sutil zal wel naar Williams gaan, dus exit Barrichello? Dan had Rubinho toch het advies van Massa op moeten volgen... met pensioen gaan op Interlagos.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

monaco2011

Citaat van: Vieze baas op 16 december 2011 - 17:58:12
Citaat van: Sabai op 16 december 2011 - 16:59:10
Goede keuze van Force India Sutil heeft z'n tijd wel gehad daar, Hij is natuurlijk een stabiele rijder maar ook weer niet een topper valt voor mij in de categorie ''net niet''.

Mwah, ik vind hem niet slechter dan di Resta. Het is misschien di Resta's eerste seizoen maar ik zie hem niet volgend jaar ineens de sterren van de hemel rijden. Maargoed FI moet kiezen als ze de Hulk willen laten rijden.
Jammer dat Sutil plaats moet maken. Voor Di Resta was het idd zn eerste seizoen, maar juist in de 2e helft werd ie vrijwel steeds verslagen door Sutil. Als ik daarna kijk vind ik het toch vreemd dat Di Resta de voorkeur krijgt. Hopelijk zien we Sutil nog bij een ander team terug

Kootje

Citaat van: janke op 16 december 2011 - 16:24:11
Sutil kan dus opzoek naar een ander stoeltje, al zijn er nog maar weinig over. Williams lijkt me een optie.

Tsja .... wordt ik ook niet vrolijk van.
Maar ja, van de beschikbare coureurs is het misschien wel de beste keus.

Wel leuk voor Nico trouwens.
Net als Button had Williams die nooit moeten laten gaan.
Gelukkig krijgt hij nu z'n welverdiende kans, en ik denk dat DiResta daar nog 'n zware dobber aan gaat hebben.

janke

Citaat van: Kootje op 16 december 2011 - 18:14:03
Citaat van: janke op 16 december 2011 - 16:24:11
Sutil kan dus opzoek naar een ander stoeltje, al zijn er nog maar weinig over. Williams lijkt me een optie.

Tsja .... wordt ik ook niet vrolijk van.
Maar ja, van de beschikbare coureurs is het misschien wel de beste keus.

Wel leuk voor Nico trouwens.
Net als Button had Williams die nooit moeten laten gaan.
Gelukkig krijgt hij nu z'n welverdiende kans, en ik denk dat DiResta daar nog 'n zware dobber aan gaat hebben.

Maar Kootje, wordt jij vrolijk van Maldonado?? Williams (mijn team, zeker weten en dat vanaf het begin) heeft geld nodig, anders hadden ze wel een paar top coureurs in dienst genomen. Ik vind dan Sutil best wel een redelijke optie.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Nope, word ik ook niet vrolijk van.
Ik had liever gezien dat ze Húlkenberg gehouden hadden en Raïkkönen binnen hadden gehaald.
Maar helaas ..... mijn team ( heb aandelen dus mag dat zeggen ;) )is afgezakt naar het nivo van de achterhoede, en heeft het pay-drivers nodig.

En ja .... in die lijn zijn Maldonado en Sutil de beste opties.
Maar ik had het liever anders gezien.
Neemt niet weg dat ik ze blijf steunen totdat zij of ik ophouden te bestaan.
Eens 'n Williams fan, altijd 'n Williams fan.

Enzo

Ik denk dat Sutil het beste is wat Williams nu kan overkomen. Imo helemaal geen verkeerde coureur en een goede graadmeter voor wat de auto kan. Hoop het ook voor hem, zou jammer zijn als hij zonder komt te zitten. Want eerlijk gezegd heeft hij een beter seizoen gedraaid dan Di Resta, niet veel maar wel beter.

Kootje

Vindt het ook geen echt slechte coureur hoor, heb alleen het gevoel dat hij al even stilstaat in z'n ontwikkeling.
Maar je hebt gelijk, het is de best beschikbare optie.


Wizard

Citaat van: Enzo op 16 december 2011 - 20:49:04
Ik denk dat Sutil het beste is wat Williams nu kan overkomen. Imo helemaal geen verkeerde coureur en een goede graadmeter voor wat de auto kan. Hoop het ook voor hem, zou jammer zijn als hij zonder komt te zitten. Want eerlijk gezegd heeft hij een beter seizoen gedraaid dan Di Resta, niet veel maar wel beter.

Welke vergelijkbare beschikbare opties heeft Williams nog meer?

Kootje

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 21:13:23
Citaat van: Enzo op 16 december 2011 - 20:49:04
Ik denk dat Sutil het beste is wat Williams nu kan overkomen. Imo helemaal geen verkeerde coureur en een goede graadmeter voor wat de auto kan. Hoop het ook voor hem, zou jammer zijn als hij zonder komt te zitten. Want eerlijk gezegd heeft hij een beter seizoen gedraaid dan Di Resta, niet veel maar wel beter.

Welke vergelijkbare beschikbare opties heeft Williams nog meer?

Opties
Barrichello houden. - Minstens net zo goed, waarschijnlijk nog steeds beter.
Heidfeld terughalen. - In de basis beter, kent 't team en is 'n goede ontwikkelaar.
Liuzzi's carriere redden. - In de Force India minder dan, maar wellicht zichzelf doorontwikkeld ??  Sutil imo niet.
Buemi of Alguersuari binnen halen. - Beiden denk ik net zo goed, Alguersuari kan denk ik zelfs nog beter.

Iets mindere opties
Reserve rijder Bottas door laten stomen. - Heeft het talent, maar ja ..... onervaren.
Pay-driver vd Garde 'n stoeltje verkopen. - Denk dat hij 't nivo Sutil wel kan evenaren.

Overige opties
Petrov 'n kans geven. - Niet van dat kaliber, maar echt slecht ook weer niet.
Senna 'n plekje bieden. - Al is het alleen maar om de geschiedenis te herschrijven.

Kansloze opties
Chandhok - Kharthikeyan etc. - Daar hoef ik geen uitleg bij te geven dacht ik zo.

gloudiesaurus

Sutil is lekker voor Williams, snel en degelijk en sponsorgeld  ;) Vergeet niet dat Williams dat nodig heeft.

Daarom kan je Heidfeld en Barrichello al afschrijven ;)

Bottas is goed maar moet een jaartje rijpen als test en reservecoureur denk ik. Mooi op vrijdag  laten rijden... hij heeft iig. ook sponsoren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 16 december 2011 - 21:36:59
Sutil is lekker voor Williams, snel en degelijk en sponsorgeld  ;) Vergeet niet dat Williams dat nodig heeft.

Daarom kan je Heidfeld en Barrichello al afschrijven ;)

Zou 't ??

Barrichello is toch hard op zoek naar spoonsorgeld ??
Weet niet hoe 't daarmee staat ??

Ennuh .... had Heidfeld niet al eerder met eigen geld 'n stoeltje gekocht ??
Wellicht dat hij daar nogmaals toe bereid is ??

CitaatBottas is goed maar moet een jaartje rijpen als test en reservecoureur denk ik. Mooi op vrijdag  laten rijden... hij heeft iig. ook sponsoren.

Daarom staat hij ook bij de iets mindere opties, net als vd Garde, die ik graag in de 2e Williams had gezien.
Niets mooier dan 'n landgenoot bij je favoriete team, toch ??

Maar goed, dat Sutil de beste optie op dit moment is, staat voor mij vast.
Ben alleen niet zo gecharmeerd van hem.
Ik denk niet dat hij 't team verder kan helpen, maar slechter zullen ze er ook niet van worden.
Dus mocht hij 't worden, dan heb ik daar vrede mee.
Had het alleen liever anders gezien.