Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Gerard

Mij lijkt Rosbergs verklaring inderdaad ook een logische..
Met Alonso hebben ze al een 'dure'  en zoals gezegd is de afkoopsom van Kimi in 2009 ook niet zuinig geweest!
Massa had vorig jaar wel wat " pech" met de incidentjes die hij met Hamilton had, maar was daar zelf ook voor een deel debet aan.. Daarnaast was het seizoen daarvoor ook niet echt voortvarend te noemen.

Al met al verwacht ik ook dat Felipe na 2012 niet meer voor Ferrari zal rijden..
Na het ongeluk in Hongarije 2008 is hij sowiezo niet meer dezelfde coureur als daarvoor...

Volgende vraag is natuurlijk: Wie gaat hem vervangen? ;)

Folkert

Citaat van: Gerard op 22 februari 2012 - 11:16:21
Mij lijkt Rosbergs verklaring inderdaad ook een logische..
Met Alonso hebben ze al een 'dure'  en zoals gezegd is de afkoopsom van Kimi in 2009 ook niet zuinig geweest!
Massa had vorig jaar wel wat " pech" met de incidentjes die hij met Hamilton had, maar was daar zelf ook voor een deel debet aan.. Daarnaast was het seizoen daarvoor ook niet echt voortvarend te noemen.

Al met al verwacht ik ook dat Felipe na 2012 niet meer voor Ferrari zal rijden..
Na het ongeluk in Hongarije 2008 is hij sowiezo niet meer dezelfde coureur als daarvoor...

Volgende vraag is natuurlijk: Wie gaat hem vervangen? ;)
2009 bedoel je, want als hij na Hongarije 2008 niet meer zich zelf is, mag hij beter stoppen ;)

Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

uuuuhh ja, je hebt gelijk Burorri
:-X ;D

Niels_

Ik kan onmogelijk geloven dat Massa plots geen snelheid meer heeft. Maar goed, als hij dit jaar ook niet  het gewenste niveau haalt, dan ga ik me ook wel vragen beginnen stellen ja...

En zwijg mij over dat 2008-seizoen maar. :P Als ik aan de races in Hongarije en Singapore denk, begin ik het weer warm te krijgen.

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 22 februari 2012 - 16:40:05
Ik kan onmogelijk geloven dat Massa plots geen snelheid meer heeft. Maar goed, als hij dit jaar ook niet  het gewenste niveau haalt, dan ga ik me ook wel vragen beginnen stellen ja...

En zwijg mij over dat 2008-seizoen maar. :P Als ik aan de races in Hongarije en Singapore denk, begin ik het weer warm te krijgen.


Net zoals Hamilton niet opeens zijn vaardigheden is kwijtgeraakt, heeft Massa zijn 'basissnelheid' niet zomaar verloren. Voor beide coureurs geldt dat ze worstelden met externe oorzaken. Maar waar Hamilton sporadisch nog succesjes wist te boeken (oa. GP China) was Massa nergens.


Het werd en wordt Massa vaak verweten, dat hij niet terug kan vechten vanuit een achterstandspositie. In dat opzicht is 2012 zijn laatste kans om dat vooroordeel om zeep te helpen.

0634

Hamilton maakte gewoon teveel fouten, maar was wel snel en won drie keer. Massa hebben we het hele seizoen niet gezien. Groot verschil hoor.

_Makke_

Inderdaad. Hamilton verkeerde vorig seizoen niet in allerbeste vorm, maar hij deed wel aardig mee. Massa liep al vanaf de allereerste meter serieus achter de feiten aan. Nog niet de helft van de punten van Alonso. Dat kan je toch niet anders dan enorm zwak noemen?

KVDracer

Massa is vorig jaar nooit aan de voorgrond verschenen, maar dit neemt niet weg als hij dit jaar twee goede races achter elkaar goed rijd en Alonso kan voorblijven hij terug zijn oud ritme terugvindt en we hem terug meer aan de voorgrond gaan zien verschijnen.

0634

Ik denk het niet helaas.

Gerard

Ik ook niet... Massa is er 1 in het rijtje DC, Trulli, Barrichello, Heidfeld,Alesi en ga zo maar door

Snelle coureurs,maar net niet... Geen uitblinkers...

KVDracer

Citaat van: Gerard op 23 februari 2012 - 13:07:50
Ik ook niet... Massa is er 1 in het rijtje DC, Trulli, Barrichello, Heidfeld,Alesi en ga zo maar door

Snelle coureurs,maar net niet... Geen uitblinkers...

In tegenstelling tot hun is hij wel bijna kampioen geweest, iets waar de anderen nog niet van in de buurt geweest zijn.

Vieze baas

Citaat van: KVDracer op 23 februari 2012 - 13:15:29
Citaat van: Gerard op 23 februari 2012 - 13:07:50
Ik ook niet... Massa is er 1 in het rijtje DC, Trulli, Barrichello, Heidfeld,Alesi en ga zo maar door

Snelle coureurs,maar net niet... Geen uitblinkers...

In tegenstelling tot hun is hij wel bijna kampioen geweest, iets waar de anderen nog niet van in de buurt geweest zijn.

Irvine ook. Maar die hoort toch ook in dat rijtje thuis...

Folkert

Citaat van: KVDracer op 23 februari 2012 - 13:15:29
Citaat van: Gerard op 23 februari 2012 - 13:07:50
Ik ook niet... Massa is er 1 in het rijtje DC, Trulli, Barrichello, Heidfeld,Alesi en ga zo maar door

Snelle coureurs,maar net niet... Geen uitblinkers...

In tegenstelling tot hun is hij wel bijna kampioen geweest, iets waar de anderen nog niet van in de buurt geweest zijn.
HOHO, DC is toch ook echt wel 8 keer bijna WK geweest hoor, iig zo claimde hij elk jaar dat hij dit jaar wel WK zou worden 8) ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Laten we vooral niet vergeten dat Massa in 2008 geen wereldkampioen werd omdat Ferrari het voor hem verprutste. Het was zelden zijn fout. Hongarije de motor die het begeeft, Singapore die tankslang, Melbourne problemen in de kwalificatie, ...

Ik geloof dus nooit dat die snelheid er helemaal uit is enkele jaren later.

Vieze baas

Citaat van: Ńiels op 23 februari 2012 - 14:36:32
Laten we vooral niet vergeten dat Massa in 2008 geen wereldkampioen werd omdat Ferrari het voor hem verprutste. Het was zelden zijn fout. Hongarije de motor die het begeeft, Singapore die tankslang, Melbourne problemen in de kwalificatie, ...

Ik geloof dus nooit dat die snelheid er helemaal uit is enkele jaren later.

Misschien was de ferrari dat jaar wel de beste maar haalde raikonen het er niet uit door zn motivatie en leek massa beter dan hij was??