Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Wizard

Hoe dan ook, Giedo kan het shaken. Lijkt me ook dat Petrov maximaal wilt testen om te wennen aan de auto/het team. Dit ten koste van Giedo.

0634

Ach aan de andere kant is Petrov wel een goede graadmeter. Giedo heeft in zijn overeenkomst vast laten leggen ook op vrijdagen te mogen rijden dus hij krijgt nog wel kansen om zich te laten zien.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 17 februari 2012 - 20:18:27
Giedo zal moeten hopen dat Heikki na dit seizoen naar een beter team kan overstappen. Want ik denk niet dat ze Petrov met al zijn miljoenen op de kant gaan zetten voor Giedo.

Ik zou niet weten waarom niet ??
Als je de bedragen mag geloven, heeft Petrov maar 2 miljoen meer dan Giedo.
Hij zal dus echt moeten presteren.
Doet hij dat niet, geloof ik nooit dat ze hem voor die luttele 2 miljoen aanhouden.


Citaat van: Wizard op 18 februari 2012 - 17:06:09
Hoe dan ook, Giedo kan het shaken. Lijkt me ook dat Petrov maximaal wilt testen om te wennen aan de auto/het team. Dit ten koste van Giedo.

Dat willen ze allemaal, maar daar hebben ze niet altijd iets ovewr te vertellen hé. ;)
Ennuh ...... hebben ze geen 2 coureurs ??  ::)
Wie zegt dat niet ook Heikki af en toe z'n stoeltje af moet staan ??  :-\

KVDracer

Citaat van: Kootje op 18 februari 2012 - 17:29:03
Citaat van: KVDracer op 17 februari 2012 - 20:18:27
Giedo zal moeten hopen dat Heikki na dit seizoen naar een beter team kan overstappen. Want ik denk niet dat ze Petrov met al zijn miljoenen op de kant gaan zetten voor Giedo.

Ik zou niet weten waarom niet ??
Als je de bedragen mag geloven, heeft Petrov maar 2 miljoen meer dan Giedo.
Hij zal dus echt moeten presteren.
Doet hij dat niet, geloof ik nooit dat ze hem voor die luttele 2 miljoen aanhouden.


Citaat van: Wizard op 18 februari 2012 - 17:06:09
Hoe dan ook, Giedo kan het shaken. Lijkt me ook dat Petrov maximaal wilt testen om te wennen aan de auto/het team. Dit ten koste van Giedo.

Dat willen ze allemaal, maar daar hebben ze niet altijd iets ovewr te vertellen hé. ;)
Ennuh ...... hebben ze geen 2 coureurs ??  ::)
Wie zegt dat niet ook Heikki af en toe z'n stoeltje af moet staan ??  :-\

Omdat Caterham dit seizoen wil meedoen voor de knikkers en ze hun beide rijders heus wel genoeg gaan laten rijden om het maximale uit de wagen te halen

Kootje

Citaat
Omdat Caterham dit seizoen wil meedoen voor de knikkers en ze hun beide rijders heus wel genoeg gaan laten rijden om het maximale uit de wagen te halen

Daar zeg je 't zelf al ....... hun BEIDE rijders.
Giedo heeft sowieso 'n aantal vrijdagen, dus ook Kova zal af en toe z'n stoeltje af moeten staan.

Maar ook tijdens de wintertests zie ik Giedo nog wel 'n keer instappen.
Allereerst waren ze al zéér tevreden over z'n dagje op Jerez dus 'n herhaling lijkt me niet op voorhand uitgesloten.
En het feit dat hij daar reed, verteld mij dat jouw stelling al niet helemaal klopt.
Als ze echt hun beiude coureurs zoveel mogelijk willen laten rijden, waarom op Jerez dan Giedo achter het stuur zetten ??
Beetje tegenstrijdig nietwaar ??

Matthijs

CitaatAls ze echt hun beiude coureurs zoveel mogelijk willen laten rijden, waarom op Jerez dan Giedo achter het stuur zetten ??
Omdat ze toen wellicht al wel wisten dat Trulli exit zou zijn en daarom Giedo een van Jarno's dagen hebben gegeven. Ik verwacht ook niet dat Giedo deze winter nog rijdt. Al hoop ik het wel.

Kootje

#321
Citaat van: Matthijs op 18 februari 2012 - 22:56:56
CitaatAls ze echt hun beiude coureurs zoveel mogelijk willen laten rijden, waarom op Jerez dan Giedo achter het stuur zetten ??
Omdat ze toen wellicht al wel wisten dat Trulli exit zou zijn en daarom Giedo een van Jarno's dagen hebben gegeven. Ik verwacht ook niet dat Giedo deze winter nog rijdt. Al hoop ik het wel.

Zelfs dan geef je die dag aan Kova ::)
Tenminste ...... als je echt de beschikbare tijd wil besteden aan je race-coureurs.

Maar goed, zelfs als dat de reden was, waarom dan Trulli alsnog laten rijden op Jerez ??
Ook hij kreeg namelijk gewoon z'n tijd in de nieuwe bolide.

Nee, vooralsnog zie ik geen reden waarom Giedo niet nogmaals in aktie zou kunnen komen tijdens de wintertests.
Let wel: "zou kunnen", ik beweer dus niet DAT hij nog in aktie zal komen.

Vieze baas

Trulli maakt er ook niet zon probleem van lijkt het wel. Maar goed ik had toch al het idee dat hij wat inspiratieloos rondreed.

Met het verdwijnen van Trulli is alleen Schumacher nog over van het eerste seizoen dat ik keek (98).

KVDracer

Citaat van: Kootje op 19 februari 2012 - 03:21:22
Citaat van: Matthijs op 18 februari 2012 - 22:56:56
CitaatAls ze echt hun beiude coureurs zoveel mogelijk willen laten rijden, waarom op Jerez dan Giedo achter het stuur zetten ??
Omdat ze toen wellicht al wel wisten dat Trulli exit zou zijn en daarom Giedo een van Jarno's dagen hebben gegeven. Ik verwacht ook niet dat Giedo deze winter nog rijdt. Al hoop ik het wel.

Zelfs dan geef je die dag aan Kova ::)
Tenminste ...... als je echt de beschikbare tijd wil besteden aan je race-coureurs.

Maar goed, zelfs als dat de reden was, waarom dan Trulli alsnog laten rijden op Jerez ??
Ook hij kreeg namelijk gewoon z'n tijd in de nieuwe bolide.

Nee, vooralsnog zie ik geen reden waarom Giedo niet nogmaals in aktie zou kunnen komen tijdens de wintertests.
Let wel: "zou kunnen", ik beweer dus niet DAT hij nog in aktie zal komen.

ik heb ook nooit gezegd dat Giedo GEEN dagen meer zal rijden, maar veel zal afhangen over het aantal dagen dat bepaald is in zijn contract en hoe hun seizoen verloopt. Voor hetzelfde geldt krijgt hij 15 vrije trainingen op vrijdag en voor hetzelfde zien we hem maar 2 keer meer op de baan. Wie zal het zeggen ........ de tijd.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 19 februari 2012 - 15:49:43
ik heb ook nooit gezegd dat Giedo GEEN dagen meer zal rijden,

Ik weet 't niet, maar je reageert op 'n tegenreactie van mij aan Matthijs.
En dan nog op 'n manier waarvan ik denk: Hmmmm  ???, waar beweer ik dan dat jullie dat zeggen ??
Het was juist Wizzard die dat beweerde. ;D
Sorry, maar ik begrijp je reactie niet helemaal.

Citaatmaar veel zal afhangen over het aantal dagen dat bepaald is in zijn contract en hoe hun seizoen verloopt. Voor hetzelfde geldt krijgt hij 15 vrije trainingen op vrijdag en voor hetzelfde zien we hem maar 2 keer meer op de baan. Wie zal het zeggen ........ de tijd.

Gelukkig liggen we hier wel op één lijn.
Enige wat we met zekerheid weten is dat hij meerdere vrijdagen heeft.
Maar ja, 2 is inderdaad ook meerdere.  ;)

KVDracer

Citaat van: Kootje op 19 februari 2012 - 16:34:21
Citaat van: KVDracer op 19 februari 2012 - 15:49:43
ik heb ook nooit gezegd dat Giedo GEEN dagen meer zal rijden,

Ik weet 't niet, maar je reageert op 'n tegenreactie van mij aan Matthijs.
En dan nog op 'n manier waarvan ik denk: Hmmmm  ???, waar beweer ik dan dat jullie dat zeggen ??
Het was juist Wizzard die dat beweerde. ;D
Sorry, maar ik begrijp je reactie niet helemaal.

Citaatmaar veel zal afhangen over het aantal dagen dat bepaald is in zijn contract en hoe hun seizoen verloopt. Voor hetzelfde geldt krijgt hij 15 vrije trainingen op vrijdag en voor hetzelfde zien we hem maar 2 keer meer op de baan. Wie zal het zeggen ........ de tijd.

Gelukkig liggen we hier wel op één lijn.
Enige wat we met zekerheid weten is dat hij meerdere vrijdagen heeft.
Maar ja, 2 is inderdaad ook meerdere.  ;)

De bovenste regel is door mij geschreven vandaar. Enfin, misverstandje. Jij had dit geschreven in je tegenreaktie :"Let wel: "zou kunnen", ik beweer dus niet DAT hij nog in aktie zal komen." en ik dacht dat dit op mijn post bedoeld was.

Kootje

Ach ja, die dingen gebeuren wel eens. ;)

Franky R.


0634

Tja, zou kunnen.... maar aan de andere kant is Massa toch best een goede tweede rijder.

_Makke_

#329
Mij lijkt dat een logische verklaring. Het verschil met Alonso vorig seizoen was ongemeen groot. Alonso had meer dan het dubbel aantal punten tov Massa. Het seizoen daarvoor (2010) dus was bijna hetzelfde. Ook toen had Alonso een enorme voorsprong.

Ook de excuses vind ik vrij flauw. In 2010 lag het aan de banden, in 2011 rijden ze met totaal nieuwe banden (waar iedereen aan moet wennen) en is het verschil nog groter. Tja.

Massa zit al 2 seizoen ferm te klooien. Ferrari onwaardig.