Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Vieze baas

Hij heeft iig goede kans om zijn teamgenoot te verslaan want zo goed is de la rosa ook niet meer

Wizard

#31
Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 13:09:10
Volgens de laatse geruchten blijft Sutil bij F1 samen met Di Resta. Geen zitje voor de Hulk dus...
Ander gerucht is dat van der Garde de beste kans maakt op het tweede zitje bij HRT.

We gaan het meemaken... ::)

Denk je dat die serieus kans maakt? Hij moet zich meten met Petrov die ook nog eens 10 miljoen sponsorgeld meeneemt. Een verloren zaak lijkt mij. Ik sluit niks uit maar het zal mij verbazen als HRT kiest voor niet bewezen talent en daarvoor een zak geld opzij schuift.

Enzo

Zak geld heeft Giedo ook, miss nog wel meer dan Petrov, dus daar zal het hem niet in zitten.
Daarnaast vind ik Petrov niet een bewezen talent, sterker nog waarschijnlijk net zo snel als Giedo.

janke

Citaat van: Vieze baas op 14 december 2011 - 14:24:57
Hij heeft iig goede kans om zijn teamgenoot te verslaan want zo goed is de la rosa ook niet meer

Dat zou ik al een geweldige prestatie van vd Garde vinden. Ik geloof daar niet zo in. Maar eerst maar eens zien of hij uberhaupt wel komt te rijden in de F1.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 15:35:57
Zak geld heeft Giedo ook, miss nog wel meer dan Petrov, dus daar zal het hem niet in zitten.
Daarnaast vind ik Petrov niet een bewezen talent, sterker nog waarschijnlijk net zo snel als Giedo.

Waar gaat Giedo 10 miljoen euro vandaan toveren? En over zijn F1-snelheid kan ik niks zeggen. Hoe snel Petrov is, 'weten we'.

Enzo

Citaat van: Wizard op 14 december 2011 - 16:14:27
Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 15:35:57
Zak geld heeft Giedo ook, miss nog wel meer dan Petrov, dus daar zal het hem niet in zitten.
Daarnaast vind ik Petrov niet een bewezen talent, sterker nog waarschijnlijk net zo snel als Giedo.

Waar gaat Giedo 10 miljoen euro vandaan toveren? En over zijn F1-snelheid kan ik niks zeggen. Hoe snel Petrov is, 'weten we'.

Via zijn schoonvader Marcel Boekhoorn, geld zat. Snelheid is een onzekerheidje idd, al denk ik dat hij Petrov wel kan matchen.

janke

Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 16:28:56
Citaat van: Wizard op 14 december 2011 - 16:14:27
Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 15:35:57
Zak geld heeft Giedo ook, miss nog wel meer dan Petrov, dus daar zal het hem niet in zitten.
Daarnaast vind ik Petrov niet een bewezen talent, sterker nog waarschijnlijk net zo snel als Giedo.

Waar gaat Giedo 10 miljoen euro vandaan toveren? En over zijn F1-snelheid kan ik niks zeggen. Hoe snel Petrov is, 'weten we'.

Via zijn schoonvader Marcel Boekhoorn, geld zat. Snelheid is een onzekerheidje idd, al denk ik dat hij Petrov wel kan matchen.

En McGregor ook, maar of die even gaan schuiven is een ander verhaal.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Heb nog nergens gelezen wat kamp van der Garde ter beschikking wil stellen. Los daarvan, waar hebben we het over? Meer dan 10 miljoen neerleggen om te mogen rijden. De T3R1NG!

Gerard

Toro Rosso confirm all new driver line up for 2012 Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne aldus Lee McKenzie op twitter..
overigns wordt vd Garde volgens rtlGP in verband gebracht met HRT, VOOR 10 miljoen..

Enzo

#39
Citaat van: Gerard op 14 december 2011 - 17:44:00
Toro Rosso confirm all new driver line up for 2012 Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne aldus Lee McKenzie op twitter..

Zo zo, dit komt toch als een flinke verassing... :o

http://www.gppits.net/nieuws/vergne_en_ricciardo_coureurs_torro_rosso/

janke

Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 18:03:45
Citaat van: Gerard op 14 december 2011 - 17:44:00
Toro Rosso confirm all new driver line up for 2012 Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne aldus Lee McKenzie op twitter..

Zo zo, dit komt toch als een flinke verassing... :o

http://www.gppits.net/nieuws/vergne_en_ricciardo_coureurs_torro_rosso/

Kun je wel zeggen ja. Persoonlijk vind ik het jammer voor Alguersuari.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Ik ook janke.. Er blijft weinig keuze over voor Hem... :(

Enzo

Citaat van: janke op 14 december 2011 - 18:13:56
Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 18:03:45
Citaat van: Gerard op 14 december 2011 - 17:44:00
Toro Rosso confirm all new driver line up for 2012 Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne aldus Lee McKenzie op twitter..

Zo zo, dit komt toch als een flinke verassing... :o

http://www.gppits.net/nieuws/vergne_en_ricciardo_coureurs_torro_rosso/

Kun je wel zeggen ja. Persoonlijk vind ik het jammer voor Alguersuari.

Ja ik ook! Gunde Buemi ook nog wel een jaartje, zal wel een shock zijn voor beide...
Heb niet het gevoel dat Ricciardo en Vergne beter zijn, maar we zullen zien.

_Makke_

Wel, daar verschiet ik toch wel van. Ik had verwacht dat ofwel Buemi of Alguersuari mocht blijven. Ik had mijn geld dan op onze Spaanse vriend gezet. Maar dat ze alle 2 moesten ophoepelen... Hopelijk vind Alguersuari toch nog een zitje, al zal hij dan moeten hopen op geld van RedBull. Ondanks zijn ervaring blijft het nog een jonge gast.

_Makke_

Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 18:40:30
Heb niet het gevoel dat Ricciardo en Vergne beter zijn, maar we zullen zien.

Vergne deed het tijdens de young drivers test nu wel heel goed. Zou die met zijn snelste tijd niet op de 5de plaats gestaan hebben op de startgrid? Not so bad. Hopelijk was dat een indicatie van zijn potentieel.