Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 december 2011 - 14:58:25
Dan ben je júist gemotiveerd. ;)

Maar das wel 'n ander soort van motivatie als waar wij, Monaco, Korre, Janko en ik, op doelden.
Althans ..... iig waar ik op doelde, en ik denk de rest ook.
Ik, en ik gok wij, bedoel(en) juist 'n gebrek aan dadendrang, eerzucht of hoe je 't ook noemen wilt.
Hij heeft duidelijk niets meer te bewijzen, maar doet mee "For the love of the game".
Maar goed ..... das 'n gevoel dat hij bij mij (ons) losmaakt, geen feit, zoals jullie dat gevoel weer niet hebben.
Ook dat is geen zekerheidje, en dus ben ik er nu wel klaar mee.


Iedereen alvast 'n prettig uiteinde gewenst, en tot in het (hopelijk gelukkige) nieuwe jaar.  8)

janke

Citaat van: Wizard op 31 december 2011 - 14:58:25
Dan ben je júist gemotiveerd. ;)

Motivatie en "iets graag doen" zit wel een groot verschil in.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik geloof er niks van. Nogmaals: ik zou niet weten waaraan het verschil te zien is en daarbij komt dat Schumacher geen man is die half half rond kan rijden omdat hij het alleen maar leuk vind. Die man zit van nature vol met ambitie, drive en werklust om zichzelf en zijn team te verbeteren, dat kan je niet zomaar uitzetten. Dat zie je nu op de baan dan ook nog altijd terug. Hij mist alleen een toefje snelheid van vroeger en hij heeft geen wagen om voor de titel te strijden. That's it.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 januari 2012 - 10:35:46
Ik geloof er niks van. Nogmaals: ik zou niet weten waaraan het verschil te zien is en daarbij komt dat Schumacher geen man is die half half rond kan rijden omdat hij het alleen maar leuk vind. Die man zit van nature vol met ambitie, drive en werklust om zichzelf en zijn team te verbeteren, dat kan je niet zomaar uitzetten. Dat zie je nu op de baan dan ook nog altijd terug. Hij mist alleen een toefje snelheid van vroeger en hij heeft geen wagen om voor de titel te strijden. That's it.


En dat is nou het verschil met Barrichello en vooral Trulli...IMHO.
Vandaar dat Schumi van mij mag blijven, maar dat Barrichello en Trulli er maar beter mee kunnen kappen.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_back_in_business/

Barrichello zou wel gek zijn! 2,2 miljoen salaris in 2011, en nu 5 miljoen Euro betalen voor hetzelfde stoeltje?

Als ik Rubens was hield ik de eer aan mezelf...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 03 januari 2012 - 22:16:10
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_back_in_business/

Barrichello zou wel gek zijn! 2,2 miljoen salaris in 2011, en nu 5 miljoen Euro betalen voor hetzelfde stoeltje?

Als ik Rubens was hield ik de eer aan mezelf...
Eens, maar je betoog klopt niet helemaal. Ook 'paydrivers' krijgen een salaris, het is alleen een sigaar uit eigen doos. Het één hoeft het ander dus niet uit te sluiten.

T.Nuvolari

Ah, een paydriver is dus eigenlijk een zelfstandige en Barrichello wordt dus een soort van consultant in stuurtechnieken.
Ik vindt het allemaal nogal zielig voor iemand met zijn staat van dienst.

gloudiesaurus

Ja een sigaar uit eigen doos, ik snap wat je bedoeld als je zegt dat  mijn betoog niet helemaal klopte (ik rekende slechts het verschil tussen 2011/ 2011 uit)
Maar Barrichello kan zichzelf natuurlijk een salaris uitkeren van het sponsorgeld dat hij krijgt...

Maar wat Marc zegt met zijn staat van dienst... Barrichello is nota bene een Grand Prix - winnaar... een ex - Ferrari - coureur.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 04 januari 2012 - 21:07:47
Ja een sigaar uit eigen doos, ik snap wat je bedoeld als je zegt dat  mijn betoog niet helemaal klopte (ik rekende slechts het verschil tussen 2011/ 2011 uit)
Maar Barrichello kan zichzelf natuurlijk een salaris uitkeren van het sponsorgeld dat hij krijgt...

Maar wat Marc zegt met zijn staat van dienst... Barrichello is nota bene een Grand Prix - winnaar... een ex - Ferrari - coureur.
Tja inderdaad, een roemloos einde van een best goede (en zeer lange!) carrière. Ik gun hem een beter afscheid.

Wizard

Een coureur als Barrichello moet racen omdat men hem wilt om zijn kennen en kunnen. Kom op! Heb nu nog redelijk respect voor Rubens maar als hij met dit soort grappen begint verdwijnt dat als sneeuw voor de zon.

monaco2011

tja, volgens mij moet ie dat gewoon lekker zelf weten. Wie kunnen niet zn portemonnee kijken toch?? voor hem is het waarschijnlijk sowieso een schijntje. Bovendien kan ie zn record nog wat aanscherpen. Als hij nu stopt en Schumacher gaat nog door tot 2013 is ie dat ook weer kwijt. Dat zou niet de hoofdreden mogen/moeten zijn natuurlijk, maar dat soort dingen spelen misschien nog wel mee. k zou jammer vinden als het ten koste van Sutil zou gaan, maar Barichello heeft het volste recht om dit te doen en ik zie niet in wat daar zielig aan is. t is pas zielig als ie door alles en iedereen om de oren wordt gereden.

Wizard

Natuurlijk moet hij dat zelf weten wat niet betekend dat ik daar geen mening over heb en tentoonspreid.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 15:21:12
Natuurlijk moet hij dat zelf weten wat niet betekend dat ik daar geen mening over heb en tentoonspreid.
waarom is het dan een grap en hoezo verdwijnt het opgebouwde respect dan als sneeuw voor de zon?? hij heeft nog geen meter gereden.

Wizard

Dat leg ik uit in mijn post.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 15:29:45
Dat leg ik uit in mijn post.
ja, maar barichello doet precies hetzelfde als zn concurrenten. Zonder dat geld komt ie uberhaupt niet in aanmerking, het enige wat ie doet is hetzelfde neerleggen als zn concurrenten.