Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

Vieze baas

Citaat van: gloudiesaurus op 11 december 2011 - 23:12:19
Die uitvalbeurten bij Jordan is Trulli niet aan te rekenen, die Jordan was toen wel snel maar niet betrouwbaar.

Bij Renault werd de GP van Frankrijk Trulli zwaar aangerekend. Toen liet hij voor de Renault tribune het podium zich makkelijk verschalken voor het podium, dit tot afgrijzen van de Renault - top toen...

Ik bedoelde ook dat zijn auto extreem vaak kapot ging. Meestal als hij in de punten lag ook.


Gerard

Rtlgp: kubica gaat. F10 testen... Das dus de Ferrari uit 2010 ???

Enzo

Citaat van: Gerard op 12 december 2011 - 19:20:52
Rtlgp: kubica gaat. F10 testen... Das dus de Ferrari uit 2010 ???

Is nog een gerucht van Gazetta als ik me niet vergis.
Had er een maand geleden ook al iets over gehoord/geschreven.
Zou het iets te maken hebben met z'n beste vriend Alonso?? ::)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 12 december 2011 - 10:09:21
Citaat van: monaco2011 op 11 december 2011 - 02:56:36
Citaat van: Wizard op 10 december 2011 - 23:11:51
Nee. Heb ook al eens gelezen dat deze opgelost zijn. Maar goed, hoe kun je problemen met de stuurbekrachtiging, welke Heikki niet heeft, nu niet opgelost krijgen en aandragen als excuus?
tja, in de top komt het aan op details, iets wat voor je teamgenoot goed/perfect werkt, kan voor jou een probleem zijn. Maar goed, ik ben altijd wel een beetje sceptisch met dit soort dingen, dus vandaar  dat ik ook zei; 'als dat echt zijn probleem is'. Hij zelf was daar vrij duidelijk in, dus ik geef m dan graag nog een kans om iets beters te laten zien komend jaar. Maar als ie komend jaar weer achter de feiten aanrijdt, dan is het gewoon einde oefening.

Problemen waren in juni opgelost. Dus die mening over volgend jaar mag je naar voren halen. ;)
Met de gp van hongarije, eind  Juli dus. Daarna is het ook nog weer tijdelijk van de auto gehaald. De mening over volgend jaar heb ik pas volgend jaar rond deze tijd. Nog zo'n seizoen en hij kan zn biezen pakken natuurlijk

Wizard

Als Trulli een rookie was, had ik mij kunnen vinden in je mening. Iemand uitvlakken zonder dat hij een kans heeft gekregen hoeft van mij niet, maar Trulli was in 2010 ook de mindere, zonder die problemen. Dus, hoeveel jaren wil je Trulli nog laten rijden vooraleer je toegeeft dat hij te kort schiet in de huidige situatie in het huidig veld?

Enzo

Heb het Silly Season topic gesplitst om het overzichtelijk te houden.
http://www.gppits.net/magazine/f1_drivers_line-up_2012/

monaco2011

Citaat van: Wizard op 13 december 2011 - 00:02:44
Als Trulli een rookie was, had ik mij kunnen vinden in je mening. Iemand uitvlakken zonder dat hij een kans heeft gekregen hoeft van mij niet, maar Trulli was in 2010 ook de mindere, zonder die problemen. Dus, hoeveel jaren wil je Trulli nog laten rijden vooraleer je toegeeft dat hij te kort schiet in de huidige situatie in het huidig veld?
juist omdat ie geen rookie is en in het verleden al heeft laten zien wat ie kan, heb ik het idee dat er echt iets met die auto aan de hand is. Of het is gewoon de leeftijd, dat kun je makkelijk roepen na 1 slecht seizoen, maar da's misschien niet helemaal eerlijk. in 2010 was ie iig in de kwalificatie Kovalainen meestal de baas, waar ie afgelopen jaar kansloos was. Wat mij betreft hoeft ie ook niet persé te blijven, maar k zou het wel een beetje sneu vinden als ie met zo'n seizoen afscheid moet nemen. In de races ging het trouwens nog wel vrij redelijk eigenlijk.

0634

Dat is ook wel zo bij Rubens, die was in 2010 nog niet zo slecht.

Franky R.

Het verschil is dat Rubens niet weet waarom hij minder werd t.o.z. van 2011 en Trulli had het alleen maar over zijn stuurbekrachtiging... :(


Nee, Barrichello mag het advies van Massa wel aannemen. En Trulli kan dan de stuurbekrachtigingen van nieuwe FIAT's gaan testen... ::)

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/op_de_schopstoel/


Tja,


doordat Petrov vrijkomt ontstaat er een fikse verschuiving...Glock mag nu wel gaan uitkijken!

Enzo

Volgens de laatse geruchten blijft Sutil bij F1 samen met Di Resta. Geen zitje voor de Hulk dus...
Ander gerucht is dat van der Garde de beste kans maakt op het tweede zitje bij HRT.

We gaan het meemaken... ::)

T.Nuvolari

VDG met DLR bij HRT. Mooie combo.

Enzo

Citaat van: M@rc op 14 december 2011 - 13:39:42
VDG met DLR bij HRT. Mooie combo.

Nou, beter dan Liuzzi schat ik hem niet in om eerlijk te zijn.
Maar wie weet verrast hij ons.

janke

Citaat van: Enzo op 14 december 2011 - 14:01:50
Citaat van: M@rc op 14 december 2011 - 13:39:42
VDG met DLR bij HRT. Mooie combo.

Nou, beter dan Liuzzi schat ik hem niet in om eerlijk te zijn.
Maar wie weet verrast hij ons.

En gelukkig hebben ze die Kolles er uit gegooid, eindelijk. Maar of vd Garde daar wat kan maken?? Ik hoop het voor hem en zijn fans.
Some things are too important to be left in the past.