Silly Season 2012!

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:14:32

« vorige - volgende »

janke

Wat ik op een andere site hebt gelezen wil hij zelf 5 miljoen investeren. Die sukkel. Volgens mij heeft hij een zwaar leven als de F1 voor hem voorbij is.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Ik begrijp Barrichello écht niet. Dat je geld doet inversteren, prima, maar bij Barrichello moet je het zien als betalen om te rijden.

0634

Gaat wel ver, ja. Zeker voor een coureur als hij, iemand die toch wel iets heeft bereikt.

Wizard

Dat bedoel ik. Dan zul je moeten accepteren dat aan alle mooie dingen een einde komt. Inversteren, prima, maar je zaait om te oogsten. Dit vind ik een trieste zet.

Kootje

Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 14:22:56
Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.


Klopt, maar ik vraag het mij af waarom Barrichello niet inziet, dat rijden om het rijden het allerfoutste is wat hij kan doen.


Trulli idem.

Wizard

Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 14:22:56
Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.

Kan me best voorstellen dat het 'a way of life' is, maar dan nog kan ik me nauwelijks voorstellen dat je bereid bent, 5 miljoen euro, te betalen om nog een seizoen mee te mogen hobbelen.

janke

De man valt na zijn carriëre in een diep gat. Zal niet de 1ste topsporter zijn die dat is gebeurd.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

hij lijkt me genoeg ervaring te hebben om als adviseur of iets dergelijks in de f1 aan de slag te kunnen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 26 december 2011 - 16:21:08
Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 14:22:56
Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.


Klopt, maar ik vraag het mij af waarom Barrichello niet inziet, dat rijden om het rijden het allerfoutste is wat hij kan doen.


Trulli idem.

Tsja ..... dat zal altijd 'n raadsel blijven.

Citaat van: Wizard op 26 december 2011 - 16:49:45
Kan me best voorstellen dat het 'a way of life' is, maar dan nog kan ik me nauwelijks voorstellen dat je bereid bent, 5 miljoen euro, te betalen om nog een seizoen mee te mogen hobbelen.

Waarom niet ??
Heidfeld deed 'n aantal jaar terug hetzelfde.

Vergeet ook niet dat 5 miljoen voor die gasten niet zo heel veel is hé.
Das het equivalent van 'n jaarsalaris voor ons.
En ik zou ook wel 'n jaarsalaris overhebben om F1 te mogen rijden.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 21:45:06
Citaat van: Franky R. op 26 december 2011 - 16:21:08
Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 14:22:56
Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.


Klopt, maar ik vraag het mij af waarom Barrichello niet inziet, dat rijden om het rijden het allerfoutste is wat hij kan doen.


Trulli idem.

Tsja ..... dat zal altijd 'n raadsel blijven.

Citaat van: Wizard op 26 december 2011 - 16:49:45
Kan me best voorstellen dat het 'a way of life' is, maar dan nog kan ik me nauwelijks voorstellen dat je bereid bent, 5 miljoen euro, te betalen om nog een seizoen mee te mogen hobbelen.

Waarom niet ??
Heidfeld deed 'n aantal jaar terug hetzelfde.

Vergeet ook niet dat 5 miljoen voor die gasten niet zo heel veel is hé.
Das het equivalent van 'n jaarsalaris voor ons.
En ik zou ook wel 'n jaarsalaris overhebben om F1 te mogen rijden.
precies, laat Barichello lekker zelf die afweging maken, ik zie het probleem niet zo. Ik zie liever Sutil daar rijden, maar ik kan me best voorstellen dat Barichello zn stoeltje niet zo maar wil afstaan.

Folkert

#146
Citaat van: Franky R. op 26 december 2011 - 16:21:08
Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 14:22:56
Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.

Klopt, maar ik vraag het mij af waarom Barrichello niet inziet, dat rijden om het rijden het allerfoutste is wat hij kan doen.


Trulli idem.
Schumacher idem. Doet Schumacher dat volgens eigen zeggen ook niet dan? Ok, hij krijgt betaald. Maar hij rijd al 2 jaar rond en nog geen overwinningen te pakken. Word door Rosberg ook afgetroefd en toch rijd hij volgend jaar gewoon verder.
Natuurlijk heeft hij de auto ook niet om te winnen, maar die zal hij volgend jaar waarschijnlijk ook niet hebben. Mercedes had al aangegeven dat ze nog wel even de tijd nodig hebben om het team omhoog te krijgen.
Mocht de auto goed zijn zal Schumacher wel voor een overwinning kunnen gaan, maar het zal wel veel moeite kosten. Maar Rubens kan met een goede auto ook zeker wel weer voor een overwinning gaan. 2009 deed hij 2de helft niet zo heel slecht.
En aan de andere kant: waarom niet. Racen zit nou eenmaal in het bloed en dat gaat waar het niet kruipen kan.
Laten we eerlijk wezen, Schumacher doet het best aardig.
Truli vind ik ander verhaal, want die presteert amper, Rubens en Michael toch wel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 27 december 2011 - 12:44:14
Citaat van: Franky R. op 26 december 2011 - 16:21:08
Citaat van: Kootje op 26 december 2011 - 14:22:56
Het is nu eenmaal z'n leven hé.
En dan ga je ver om dat te behouden, hoe triest ook.
Vraag me alleen af of het voldoende zal zijn.

Klopt, maar ik vraag het mij af waarom Barrichello niet inziet, dat rijden om het rijden het allerfoutste is wat hij kan doen.


Trulli idem.
Schumacher idem. Doet Schumacher dat volgens eigen zeggen ook niet dan? Ok, hij krijgt betaald. Maar hij rijd al 2 jaar rond en nog geen overwinningen te pakken. Word door Rosberg ook afgetroefd en toch rijd hij volgend jaar gewoon verder.
Natuurlijk heeft hij de auto ook niet om te winnen, maar die zal hij volgend jaar waarschijnlijk ook niet hebben. Mercedes had al aangegeven dat ze nog wel even de tijd nodig hebben om het team omhoog te krijgen.
Mocht de auto goed zijn zal Schumacher wel voor een overwinning kunnen gaan, maar het zal wel veel moeite kosten. Maar Rubens kan met een goede auto ook zeker wel weer voor een overwinning gaan. 2009 deed hij 2de helft niet zo heel slecht.
En aan de andere kant: waarom niet. Racen zit nou eenmaal in het bloed en dat gaat waar het niet kruipen kan.
Laten we eerlijk wezen, Schumacher doet het best aardig.
Truli vind ik ander verhaal, want die presteert amper, Rubens en Michael toch wel.


Je hebt gelijk...maar...Schumacher is voorlopig nog niet zo wanhopig, dat hij alles op alles zet om maar te blijven rijden.


Dat is IMHO het verschil met Trulli en Barrichello.

Wizard

Citaat van: Burorri op 27 december 2011 - 12:44:14
Schumacher idem. Doet Schumacher dat volgens eigen zeggen ook niet dan? Ok, hij krijgt betaald. Maar hij rijd al 2 jaar rond en nog geen overwinningen te pakken. Word door Rosberg ook afgetroefd en toch rijd hij volgend jaar gewoon verder.

Ook Schumacher kan geen ijzer breken met handen. Dat ligt niet per definitie aan de kwaliteiten van Schumacher. Plus, Schumacher heeft fraaie dingen laten zien; Tijdens omstandigheden waar de factor coureur meer gewicht in de schaal legde, kwam hij bovendrijven. Verder heeft Schumacher een flinke sprong voorwaarts gemaakt ten opzichte van Rosberg en was hij vooral in races de boven liggende partij. Dat er nog ruimte zit voor verbetering ben ik met je eens maar als hij de gezette opwaartse lijn doortrekt, zit dat wel goed. Zeker niet te vergelijken met een Trulli of Barrichello.

CitaatNatuurlijk heeft hij de auto ook niet om te winnen, maar die zal hij volgend jaar waarschijnlijk ook niet hebben. Mercedes had al aangegeven dat ze nog wel even de tijd nodig hebben om het team omhoog te krijgen.
Mocht de auto goed zijn zal Schumacher wel voor een overwinning kunnen gaan, maar het zal wel veel moeite kosten. Maar Rubens kan met een goede auto ook zeker wel weer voor een overwinning gaan. 2009 deed hij 2de helft niet zo heel slecht.
En aan de andere kant: waarom niet. Racen zit nou eenmaal in het bloed en dat gaat waar het niet kruipen kan.
Laten we eerlijk wezen, Schumacher doet het best aardig.
Truli vind ik ander verhaal, want die presteert amper, Rubens en Michael toch wel.

Vind ik niet. Coureurs als Maldonado behoor je te verslinden als ontbijt als je ook maar een beetje talent hebt. Daar behoor je rondjes omheen te rijden. Barrichello faalt daarin. Statistisch zal hij de betere zijn, maar overtuigend vond ik het niet. Dat geeft prima aan dat Barrichello gewoon klaar is. De vechtlust die ik terug zie bij een Schumacher, ontbreekt bij Barrichello. Die draait zijn rondjes en that's it. Zou Barrichello écht een meerwaarde zijn voor Williams, zal men alles op alles zetten om hem te behouden. Echter is dat niet het geval. En geld is absoluut welkom bij Williams en zal zeker meewegen maar talent kan ook de doorslag geven. Dan maar wat minder geld. De ontwikkelings capaciteiten en het talent kan veel goed maken en Williams mag dan geld kunnen gebruiken, op zwart zaad zitten ze nu ook alweer niet.

Matthijs

Waarom moet je Maldonado verslinden als je ook maar een beetje talent hebt? Maldonado heeft de GP2 gedomineerd in 2010, wat moet je nog meer doen om een plek in de formule 1 te verdienen? Natuurlijk heeft hij daar vier jaar voor nodig gehad, dus een talent als Hamilton is het niet. Maar een wedstrijd winnen kan geluk zijn, een kampioenschap winnen niet.