Wie zal er naast Raikkonen rijden in 2012?

Gestart door Enzo, 06 december 2011 - 23:14:33

« vorige - volgende »

Wie o wie?

Petrov
Senna
Grosjean
Sutil
Barichello
Kubica
d'Ambrosio

robbert

ahja, ok. Ik dacht het gaat over raikkonen omdat het in een topic van raikkonen zit

0634

Citaat van: Ńiels op 10 december 2011 - 14:43:47
Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
Dat ben ik ook. Maar dat maakt mij ook geen F1-materiaal.

T.Nuvolari

Senna mag van mijn part nog eens een kans krijgen, net als Petrov die heeft gekregen. Zijn kwalificaties waren allesbehalve ondermaats, het racen ging met ups en downs. Misschien dat hij met wat minder prestatiedrang/druk het wat beter had gedaan. Nu de Lotus deur dicht is zal het echter moeilijk worden. Moest het niet meer lukken zal ik hem ook niet speciaal missen. Grosjean zou volgens velen grote stappen vooruit hebben gezet. De omstandigheden waarin hij Piquet moest vervangen waren niet ideaal, dus wie weet wat krijgen we te zien.

0634

Citaat van: robbert op 10 december 2011 - 17:04:44
Citaat van: Ńiels op 10 december 2011 - 14:43:47
Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
raikkonen vriendelijk en sympathiek???? :-\
Och, vind jij hem onvriendelijk en onsympathiek dan? Valt toch ook wel mee?

janke

Citaat van: M@rc op 10 december 2011 - 17:51:31
Senna mag van mijn part nog eens een kans krijgen, net als Petrov die heeft gekregen. Zijn kwalificaties waren allesbehalve ondermaats, het racen ging met ups en downs. Misschien dat hij met wat minder prestatiedrang/druk het wat beter had gedaan. Nu de Lotus deur dicht is zal het echter moeilijk worden. Moest het niet meer lukken zal ik hem ook niet speciaal missen. Grosjean zou volgens velen grote stappen vooruit hebben gezet. De omstandigheden waarin hij Piquet moest vervangen waren niet ideaal, dus wie weet wat krijgen we te zien.

Alle respect, maar die Senna??
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: Jeroen op 10 december 2011 - 17:51:59
Citaat van: robbert op 10 december 2011 - 17:04:44
Citaat van: Ńiels op 10 december 2011 - 14:43:47
Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
raikkonen vriendelijk en sympathiek???? :-\
Och, vind jij hem onvriendelijk en onsympathiek dan? Valt toch ook wel mee?
wel supersympathiek niet, maar inderdaad valt wel mee.  Het is wel aardig om te zien dat hij een fotograaf omver duwt en een kind omver loopt en doodleuk gewoon doorloopt. Maar dat maakt hem juist zo snel :)

0634

Citaat van: janke op 10 december 2011 - 19:43:05
Citaat van: M@rc op 10 december 2011 - 17:51:31
Senna mag van mijn part nog eens een kans krijgen, net als Petrov die heeft gekregen. Zijn kwalificaties waren allesbehalve ondermaats, het racen ging met ups en downs. Misschien dat hij met wat minder prestatiedrang/druk het wat beter had gedaan. Nu de Lotus deur dicht is zal het echter moeilijk worden. Moest het niet meer lukken zal ik hem ook niet speciaal missen. Grosjean zou volgens velen grote stappen vooruit hebben gezet. De omstandigheden waarin hij Piquet moest vervangen waren niet ideaal, dus wie weet wat krijgen we te zien.

Alle respect, maar die Senna??
Die namen vallen wel een beetje tegen he... Nico Rosberg uitgezonderd, al heeft ook hij nog niet de status en CV van zijn pa. Maar Bruno Senna, Nelsinho Piquet, veel was het niet. Zoon van Prost is nooit ver gekomen, die van Mansell ook (nog) niet. Josh Hill, hoe staat het daar eigenlijk mee?

De genen worden niet zomaar even doorgegeven blijkbaar ;).

0634

Citaat van: robbert op 10 december 2011 - 19:47:25
wel supersympathiek niet, maar inderdaad valt wel mee.  Het is wel aardig om te zien dat hij een fotograaf omver duwt en een kind omver loopt en doodleuk gewoon doorloopt. Maar dat maakt hem juist zo snel :)
Haha, ja, die weet ik nog inderdaad. Beetje lullig moment, maar ja, dat kan ook een keer gebeuren natuurlijk. Echt heel sociaal lijkt hij me ook niet hoor, maar onsympathiek zou ik hem ook niet willen noemen.

Forza F1

Grosjean verdient misschien wel een 2de kans.
Alleszins beter dan een pay-driver  :)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 10 december 2011 - 21:49:56
Citaat van: robbert op 10 december 2011 - 19:47:25
wel supersympathiek niet, maar inderdaad valt wel mee.  Het is wel aardig om te zien dat hij een fotograaf omver duwt en een kind omver loopt en doodleuk gewoon doorloopt. Maar dat maakt hem juist zo snel :)
Haha, ja, die weet ik nog inderdaad. Beetje lullig moment, maar ja, dat kan ook een keer gebeuren natuurlijk. Echt heel sociaal lijkt hij me ook niet hoor, maar onsympathiek zou ik hem ook niet willen noemen.
Was het niet andersom? Dat die journalist dat kindje omver liep en dat Kimi haar daar op wees?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 11 december 2011 - 22:28:30
Citaat van: Jeroen op 10 december 2011 - 21:49:56
Citaat van: robbert op 10 december 2011 - 19:47:25
wel supersympathiek niet, maar inderdaad valt wel mee.  Het is wel aardig om te zien dat hij een fotograaf omver duwt en een kind omver loopt en doodleuk gewoon doorloopt. Maar dat maakt hem juist zo snel :)
Haha, ja, die weet ik nog inderdaad. Beetje lullig moment, maar ja, dat kan ook een keer gebeuren natuurlijk. Echt heel sociaal lijkt hij me ook niet hoor, maar onsympathiek zou ik hem ook niet willen noemen.
Was het niet andersom? Dat die journalist dat kindje omver liep en dat Kimi haar daar op wees?

aahja, natuurlijk . Heb het net bekeken, hij liep tegen die fan en die fan liep dat kind omver

0634

Inderdaad. Zo uberlomp was het niet:

Kan gewoon gebeuren.

robbert

ja juist, en van die fotograaf ook. Ze moeten gewoon de piloten gerust laten zodat ze hun kunnen concentreren

0634

Dat is overdreven. Het ziet er wat lullig uit maar iedereen heeft wel eens wat, een knullig moment of een pestbui, alleen staat er dan geen camera bij.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 12 december 2011 - 06:14:26
Inderdaad. Zo uberlomp was het niet:

Kan gewoon gebeuren.
Die fan kwam anders wel heel plots naar Kimi toe, en duwde haar papiertje tegen hem. À

Maar ach, 2 akkefietjes. Kan gebeuren. Pestbui en gewoon haast. Heb ik ook wel eens, allee word ik niet constant gefilmd
Trotse vader van Rosalie(L)