Wie zal er naast Raikkonen rijden in 2012?

Gestart door Enzo, 06 december 2011 - 23:14:33

« vorige - volgende »

Wie o wie?

Petrov
Senna
Grosjean
Sutil
Barichello
Kubica
d'Ambrosio

Folkert

Citaat van: Gerard op 09 december 2011 - 10:57:07
Citaat van: Wizard op 09 december 2011 - 09:45:39
http://www.nu.nl/sport/2689156/grosjean-bij-lotus-renault-terug-in-formule-1.html

Toch Grosjean??

[edit]

Citaat van: Senergy op 08 december 2011 - 10:54:03
Het is dus Grosjean geworden  :)

http://www.f1today.nl/20111208/romain-grosjean-tekent-racecontract-bij-lotus-renault-gp.html

Was al bekend dus. ;)

Yep, dus weer blijkt dat een contract geen enkele garantie is.. Petrov krijgt een jaarsalaris mee en moet opzoek naar een ander stoeltje.. Of zou het te maken hebben gehad met de krietiek die Petrov op het team had?

Wordt nog knokken zo, met zoveel rijders en zo weinig stoeltjes...
Had liever Petrov gehad dan Grosjean. Heb helemaal niks met die vent en ben benieuwd of hij potten kan breken. Was ook niet echt gecharmeerd van hem in de GP2
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Het enige wat ik hieruit kan concluderen is dat VdGarde het wel heel moeilijk gaat krijgen om in de F1 te rijden in 2012. Want Petrov zal wel bij Williams of Marussia aan de bak kunnen.

janke

Ben benieuwd wat hij te brengen heeft. Iig geen Petrov of Senna wat ik vorige week al zei. Maar Senna naar Williams MISSCHIEN??, wat ik las. Hoop van niet en dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Maldonado en Senna, tja Frank Williams, dan zie ik het nog somberder in dan dit jaar. Dat was al bijna, zoniet, triest te noemen. En inderdaad voor v/d Garde wordt de kans alleen maar kleiner.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Senna en Williams... geen geweldige combinatie gebleken... :-[

janke

Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 18:52:58
Senna en Williams... geen geweldige combinatie gebleken... :-[

Geen appels met peren vergelijken Jeroen ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Ik vind het meer sinasappels met citroenen. En dat is toch familie van elkaar?

JimmySPA

Citaat van: janke op 09 december 2011 - 19:33:32
Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 18:52:58
Senna en Williams... geen geweldige combinatie gebleken... :-[

Geen appels met peren vergelijken Jeroen ;)

De appel was blijkbaar ver van de boom gevallen  ::) Hoewel ik Senna toch graag terug zie, alleen al voor de naam en alle mensen die Bruno afschrijven.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

janke

Citaat van: JimmySPA op 09 december 2011 - 19:42:40
Citaat van: janke op 09 december 2011 - 19:33:32
Citaat van: Jeroen op 09 december 2011 - 18:52:58
Senna en Williams... geen geweldige combinatie gebleken... :-[

Geen appels met peren vergelijken Jeroen ;)

De appel was blijkbaar ver van de boom gevallen  ::) Hoewel ik Senna toch graag terug zie, alleen al voor de naam en alle mensen die Bruno afschrijven.

Niemand kan die Bruno Senna afschrijven!! Ik heb hem niet of weinig gezien. Was die ander toch wel meer in de picture, met slecht en goed materiaal.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Leuk voor Grosjean, nu hij steun heeft van Total en Renault was het ook wel een makkelijke keus voor Boullier natuurlijk. Hij vooral zijn nationaliteit, Fransman, mee... Terwijl hij eigenlijk in Zwitserland geboren is ;)

Wel opvallend dat Lotus Renault voor een hele nieuwe line - up kiest.

En Glock weg bij Virgin voor Petrov? Vind dat Glock dat niet verdiend heeft... maar goed dat is F1
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: janke op 09 december 2011 - 20:20:56
Niemand kan die Bruno Senna afschrijven!! Ik heb hem niet of weinig gezien. Was die ander toch wel meer in de picture, met slecht en goed materiaal.
Ik heb hem wel gezien en vind hem niet bijzonder. Geldt overigens ook voor Petrov. Jammer, maar ik zie geen vaste F1-rijder in hem.

Niels_

Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.

monaco2011

Citaat van: Ńiels op 10 december 2011 - 14:43:47
Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
dat zeker, maar als een rijder als Sutil al moeilijk een stoeltje kan vinden, dan weet ik niet of er wel plek is voor iemand als Senna.

robbert

Citaat van: Ńiels op 10 december 2011 - 14:43:47
Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
raikkonen vriendelijk en sympathiek???? :-\

monaco2011

Citaat van: robbert op 10 december 2011 - 17:04:44
Citaat van: Ńiels op 10 december 2011 - 14:43:47
Ik wel. Leuke verschijning in de paddock ook. Vriendelijk en sympathiek, daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
raikkonen vriendelijk en sympathiek???? :-\
volgens mij had ie het over Bruno Senna