Wie zal er naast Raikkonen rijden in 2012?

Gestart door Enzo, 06 december 2011 - 23:14:33

« vorige - volgende »

Wie o wie?

Petrov
Senna
Grosjean
Sutil
Barichello
Kubica
d'Ambrosio

Enzo


0634

Naja, Petrov en Senna ben ik niet kapot van. Kubica gaat het niet halen. Doe maar Sutil. Zou een prima keuze zijn van het team. Maar als ik de geruchten moet geloven wordt het Grosjean...

Folkert

Zelf hoop ik Senna. Ookal was hij niet bijster goed, maar je moet het maar doen invallen. Deed nog wel wat leuke dingen. Grosjean heb ik 0,0 niks mee. Nu met Raikkonen mede eigenaar hoeft de zak met geld niet zo heel groot te zijn denk ik. Laten we  vd Garde eens een kans geven. NL in de F1, 6 WK rijders, een dominante Mclaren. Daar teken ik voor.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Petrov en Senna Iig niet. Sutil is een optie. Maar zoals het er nu uitziet wordt dit een zware bevalling. Ik neem aan dat Raikkonen niet met iedereen in een team wil zitten.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Petrov

Dient, totdat Kubica klaar is voor 'n return, dankzij z'n roebels gewoon z'n contract uit.

T.Nuvolari

Geen idee eigenlijk. Petrov, contract? Grosjean, wat hebben ze daar aan beloofd? Senna, krijgt die nog wel ergens een kans?

Grosjean aangeduid.

Fabian

Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee. Misschien toveren ze nog wat uit de hoge hoed daar bij Lotus. Mijn gevoel zegt dat ze Grosjean een jaar in de auto zetten en dat Kubica daarna zijn plek weer gaat overnemen.

Gerard

Ik ga met Jeroen mee, Sutil lijkt mij een prima coureur om daar te racen!

Senergy

Waarom geen d'Ambrosio, heeft ondertussen meer ervaring dan Grosjean en Senna.
Heeft Bouillier als manager.

Ik zie in hem ook een optie, net als in Grosjean, Petrov heeft zijn eigen ruiten ingeslagen in zijn interview.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Enzo

Citaat van: Senergy op 07 december 2011 - 13:50:10
Waarom geen d'Ambrosio, heeft ondertussen meer ervaring dan Grosjean en Senna.
Heeft Bouillier als manager.

Ik zie in hem ook een optie, net als in Grosjean, Petrov heeft zijn eigen ruiten ingeslagen in zijn interview.

Ok zet d'Ambrosio erbij.  :)

Niels_

Jama ja... nu kan ik daar niet meer op stemmen omdat ik al gestemd heb... :P

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Citaat van: Senergy op 07 december 2011 - 13:50:10
Waarom geen d'Ambrosio, heeft ondertussen meer ervaring dan Grosjean en Senna.
Heeft Bouillier als manager.

Ik zie in hem ook een optie, net als in Grosjean, Petrov heeft zijn eigen ruiten ingeslagen in zijn interview.

Meer ervaring dan Senna??

Franky R.

Ik vermoed toch Senna...
Ik denk dat Genii gevoelig is voor grote namen en dat men daarom zal kiezen voor de naam Senna naast de naam Raikkonen.

0634

Ik denk Grosjean, doordat Total en Renault graag een Fransman terug willen zien in de F1.