Round 19: Autodromo José Carlos Pace, Brazilë

Gestart door Enzo, 23 november 2011 - 00:25:27

« vorige - volgende »

monaco2011

#105
Citaat van: Wizard op 28 november 2011 - 22:26:46
Citaat van: monaco2011 op 28 november 2011 - 22:17:37
zou jij het zo doen?? ben blij dat jij geen teambaas bent dan. Misschien is het theater meer wat voor jou dan ;)
Dat je t ff een moment hebt gedacht kan ik me nog voorstellen, maar dat je nu die theorie ook nog gaat verdedigen snap ik niet, maar goed.

Ik heb het ook over mijn eerste ingeving. En dat verdedig ik. Want dat vind ik plausibel en dit lijkt mij de beste manier, als ik het zou willen doen. Iedere andere manier vind ik juist theatraal.

CitaatAchteraf achter de feiten aanlopen zou idd dom zijn. Webber zal daardoor maar die 2e plek mislopen die ie helemaal niet verdiend en Vettel zal maar per ongeluk toch winnen. Wat zouden ze hebben gebaald dan. Maar gelukkig hebben ze het allemaal heel slim aangepakt door net te doen of Vettel in ronde 10 (of wat het ook was) een bakprobleem te laten krijgen. Sorry hoor, maar k vind het ECHT waanzin!

Je slaat als een geslagen paard wild om je heen terwijl ik geen eens van mening ben dat het bakprobleem gespeeld is. Lees je überhaupt wel wat ik post? Als je dat namelijk wel leest, zie je dat we op een paar details na, weinig van mening verschillen. In eerste instantie plaatste ik mijn vraagtekens bij de problemen maar naar mate de race vorderde werd duidelijk dat Vettel een probleem had en ik het mis had. Enige wat ik tegenspreek is dat ik het, op mijn beurt, niet belachelijk vind dat mensen -in het beginstadium- dachten aan een teamorder.
wat wil je nou dan?? die complottheorie verdedigen?? of je eigen mening (dat er echt een echt probleem was)?? op deze manier kun je niet met anderen discussiëren. En ja ik lees prima wat je schrijft. Als jij een standpunt verdedigt dan reageer ik daar op, dan moet je niet later gaan beroepen of het feit dat jezelf een andere mening hebt, want dat doet er dan niet toe.

Citaat van: Wizard op 28 november 2011 - 22:26:46

CitaatIk ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.

Dat zou betekenen: Klaar. Helaas volgt nog een betoog... :)
scherp, goed dat je dat ff opmerkt, erg van belang voor de discussie ook natuurlijk

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 28 november 2011 - 22:58:08
wat wil je nou dan?? die complottheorie verdedigen?? of je eigen mening (dat er echt een echt probleem was)??

In Godsnaam, Monaco, ik heb schreeuwend met hoofdletters getypt 'in eerste instantie', maar het wilt er gewoon niet in hé? Ook niet dat ik het aanhoudende probleem zie als bewijs van mijn ongelijk?

Citaatop deze manier kun je niet met anderen discussiëren.

Jawel hoor. Prima zelfs. Als men maar leest.

CitaatEn ja ik lees prima wat je schrijft. Als jij een standpunt verdedigt dan reageer ik daar op, dan moet je niet later gaan beroepen of het feit dat jezelf een andere mening hebt, want dat doet er dan niet toe.

Huh? Ik zeg juist dat ik het grotendeels eens ben. Wederom vraag ik je vriendelijk te lezen wat ik neerzet.

Citaat
scherp, goed dat je dat ff opmerkt, erg van belang voor de discussie ook natuurlijk

Net als zeggen dat je er geen woorden aan vuil maakt en vervolgens een betoog typt en zelfs nu reageert (en er dus woorden aan vuil maakt).

monaco2011

Citaat van: Wizard op 28 november 2011 - 23:08:36
Citaat van: monaco2011 op 28 november 2011 - 22:58:08
wat wil je nou dan?? die complottheorie verdedigen?? of je eigen mening (dat er echt een echt probleem was)??

In Godsnaam, Monaco, ik heb schreeuwend met hoofdletters getypt 'in eerste instantie', maar het wilt er gewoon niet in hé? Ook niet dat ik het aanhoudende probleem zie als bewijs van mijn ongelijk?

Citaatop deze manier kun je niet met anderen discussiëren.

Jawel hoor. Prima zelfs. Als men maar leest.

CitaatEn ja ik lees prima wat je schrijft. Als jij een standpunt verdedigt dan reageer ik daar op, dan moet je niet later gaan beroepen of het feit dat jezelf een andere mening hebt, want dat doet er dan niet toe.

Huh? Ik zeg juist dat ik het grotendeels eens ben. Wederom vraag ik je vriendelijk te lezen wat ik neerzet.

Citaat
scherp, goed dat je dat ff opmerkt, erg van belang voor de discussie ook natuurlijk

Net als zeggen dat je er geen woorden aan vuil maakt en vervolgens een betoog typt en zelfs nu reageert (en er dus woorden aan vuil maakt).
mooi dat je t met me eens bent, maar tegelijk verdedig je ook de complottheorie. Dat is blijkbaar zelfs voor jou zelf nog verwarrend. Eerste instantie of niet, ik zie niet in wat voor schokkende veranderingen er zich na die 1e instantie van jou nog hebben voorgedaan. Een dergelijke scenario waarbij Vettel zn overwinning aan Webber zou schenken was bij voorbaat al zeer onwaarschijnlijk, zeker zolang Button in de top 8 zou zitten en daarnaast Webber ook al had aangegeven een dergelijk cadeau niet op prijs te stellen. Nogmaals, dat het ff door je hoofd flitst kan ik me voorstellen, maar dan realiseer je toch ook wel direct dat dat gewoon nergens op slaat?? Dat je het hier nu nog loopt te verdedigen geeft voor mij wel aan dat je nog steeds niet overtuigd bent of er wel echt een probleem was
En die laatste zin,  dat soort dingen moet je uberhaupt niet op reageren. Iedereen ziet dat dat niet klopt, maar jij trapt maar al te graag ff een open deur in, die niks met de discussie te maken heeft. Maar goed, vanaf nu zal ik er zeker geen woorden meer aan vuil maken en sowieso zul je m n paar weken/maanden hier niet meer zien, tenzij er echt groot nieuws is.

Wizard

Monaco, en dit is écht het laatste wat ik erover zeg, IN EERSTE INSTANTIE dacht ik ook dat het een order kon zijn maar MIJN ONGELIJK werd bewezen doordat het probleem aanhield. Dus, ik zat fout met die gedachte, ik had het mis, ik sloeg de plank mis, ik heb gefaald, ik zat ernaast, mijn fout; hoe duidelijk wil je het hebben? Enige wat ik tegenspreek is dat ik het niet belachelijk vind dat iemand in eerste instantie kan denken aan teamorders. Meer niet. De rest ben ik 200% met je eens.

Tot over een paar weken/maanden!! Ciao ciao!!

Niels_

Ach, waarover is een discussie zelfs nodig. Ik geloof nooit dat Vettel echt problemen had. Op deze manier klaagde niemand over teamorders en kon Webber zo dit seizoen tot slot ook nog winnen. Daarnaast wist hij dankzij deze overwinning nog over Alonso te wippen in de eindstand.

Misschien had iemand dat al gezegd, maar ik heb geen zin om de vorige 3 pagina's te lezen die puur discussie zijn over dit. :P

robbert

Citaat van: Wizard op 28 november 2011 - 23:46:33
Monaco, en dit is écht het laatste wat ik erover zeg, IN EERSTE INSTANTIE dacht ik ook dat het een order kon zijn maar MIJN ONGELIJK werd bewezen doordat het probleem aanhield. Dus, ik zat fout met die gedachte, ik had het mis, ik sloeg de plank mis, ik heb gefaald, ik zat ernaast, mijn fout; hoe duidelijk wil je het hebben? Enige wat ik tegenspreek is dat ik het niet belachelijk vind dat iemand in eerste instantie kan denken aan teamorders. Meer niet. De rest ben ik 200% met je eens.

Tot over een paar weken/maanden!! Ciao ciao!!

alé hopelijk heeft iedereen nu het begrepen. Ma ik begrijp niet dat er nog zijn die moeilijk doen over teamorders. Ze zijn legaal en het kampioenschap was toch gestreden


Gerard

Inderdaad! Teamorders zijn (weer) legaal.. Wie zou daarover moeten/mogen zeuren?
Maar kan me ook goed voorstellen dat Webber niet op dit soort kadootjes zit te wachten!
ik weet niet of dit een verkapt kadoojte was, maar leuk is het niet...
Ach,Vettel had zijn 'Senna '91-momentje', Webber heeft toch een race gewonnen, Button is 2de,iedereen blij...

op naar 2012!

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 29 november 2011 - 23:10:18
Inderdaad! Teamorders zijn (weer) legaal.. Wie zou daarover moeten/mogen zeuren?
Maar kan me ook goed voorstellen dat Webber niet op dit soort kadootjes zit te wachten!
ik weet niet of dit een verkapt kadoojte was, maar leuk is het niet...

Ze hebben in ieder geval de illusie gewekt dat er een probleem was, als dat er echt niet was, door Vettel op 17 seconden te laten finishen.

Citaat van: Gerard op 29 november 2011 - 23:10:18
Ach,Vettel had zijn 'Senna '91-momentje', Webber heeft toch een race gewonnen, Button is 2de,iedereen blij...

op naar 2012!

Thats it...

0634

Button over Alonso op F1Fanatic:

CitaatIdeally, I wanted to get him into turn one, because it's more fun to pass someone without using DRS.

Prettig om te zien dat die gasten ook gewoon racen omdat fun te hebben. :)