De Man van het Jaar 2011

Gestart door 0634, 01 december 2011 - 20:52:09

« vorige - volgende »

Wie was de man van het seizoen 2011?

Vettel
13 (54.2%)
Button
7 (29.2%)
Webber
0 (0%)
Alonso
3 (12.5%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
Iemand anders nl...
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 08 december 2011 - 20:52:09

Kootje

Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 17:33:39
Kort samengevat wel. Onder de streep heeft Glock geen verschil kunnen maken, iets wat je wel mag verwachten van een coureur met ervaring. Dus al met al heeft de Belg een prima seizoen gereden.

En daarom vind ik dus dat Jerome het verhoudingsgewijs beter heeft gedaan dan Glock.
Ben het echter wel met Monaco eens dat de keuze om hem voor Man van 't jaar te nomineren wat vergezocht is.

Wizard

Euhm, hangt af van de criteria. ;)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 17:33:39
Kort samengevat wel. Onder de streep heeft Glock geen verschil kunnen maken, iets wat je wel mag verwachten van een coureur met ervaring. Dus al met al heeft de Belg een prima seizoen gereden. Kunnen we wel de hals breken over details, maar het algemeen beeld zal daardoor niet veranderen. Plus, wat Jeroen zegt.
Het verschilt niet veel van de situatie Kovalainen/Trulli, Glock en Kovalainen duidelijk de betere in kwalificatie en ook in de races gemiddeld beter. Ik snap niet dat dat zo moeilijk te onderkennen is. Heeft niks met details te maken, maar als je het toch maar onbelangrijke details vind, meng je dan gewoon niet in de discussie.
Tja, en rookie of niet, ik vind dat er maar bar weinig toe doen. Rookies doen het vaak juist in hun eerste jaar erg goed

Wizard

Ik zal me er niet in mengen. Succes ermee!

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 06 december 2011 - 18:03:10
Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 17:33:39
Kort samengevat wel. Onder de streep heeft Glock geen verschil kunnen maken, iets wat je wel mag verwachten van een coureur met ervaring. Dus al met al heeft de Belg een prima seizoen gereden. Kunnen we wel de hals breken over details, maar het algemeen beeld zal daardoor niet veranderen. Plus, wat Jeroen zegt.
Het verschilt niet veel van de situatie Kovalainen/Trulli, Glock en Kovalainen duidelijk de betere in kwalificatie en ook in de races gemiddeld beter. Ik snap niet dat dat zo moeilijk te onderkennen is. Heeft niks met details te maken, maar als je het toch maar onbelangrijke details vind, meng je dan gewoon niet in de discussie.
Tja, en rookie of niet, ik vind dat er maar bar weinig toe doen. Rookies doen het vaak juist in hun eerste jaar erg goed


Op het gevaar af dat ik mijzelf herhaal...Glock heeft 74 GP ervaring en toch blijft d'Ambrosio ben hem in de buurt. Hoe moeilijk is dat nu te "onderkennen"?!


Maar goed, je wilt dat argument niet aannemen...Dan wil je eigenlijk ook geen discussie? Soit!
::)

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 06 december 2011 - 18:20:33
Citaat van: monaco2011 op 06 december 2011 - 18:03:10
Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 17:33:39
Kort samengevat wel. Onder de streep heeft Glock geen verschil kunnen maken, iets wat je wel mag verwachten van een coureur met ervaring. Dus al met al heeft de Belg een prima seizoen gereden. Kunnen we wel de hals breken over details, maar het algemeen beeld zal daardoor niet veranderen. Plus, wat Jeroen zegt.
Het verschilt niet veel van de situatie Kovalainen/Trulli, Glock en Kovalainen duidelijk de betere in kwalificatie en ook in de races gemiddeld beter. Ik snap niet dat dat zo moeilijk te onderkennen is. Heeft niks met details te maken, maar als je het toch maar onbelangrijke details vind, meng je dan gewoon niet in de discussie.
Tja, en rookie of niet, ik vind dat er maar bar weinig toe doen. Rookies doen het vaak juist in hun eerste jaar erg goed


Op het gevaar af dat ik mijzelf herhaal...Glock heeft 74 GP ervaring en toch blijft d'Ambrosio ben hem in de buurt. Hoe moeilijk is dat nu te "onderkennen"?!


Maar goed, je wilt dat argument niet aannemen...Dan wil je eigenlijk ook geen discussie? Soit!
::)
nee, want het gaat mij er ook niet om wie het relatief het beste heeft gedaan. Als je puur naar kwalificatie en race-uitslagen kijkt dan heeft Glock het gewoon beter gedaan en da's het enige punt dat ik wilde maken.
Maar om nogmaals op jou argument in te gaan, een rookie zijn hoeft vaak helemaal geen nadeel te zijn.

Als je n argument niet aan wil nemen wil je geen discussie?? da's nieuw voor mij.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 06 december 2011 - 18:35:09
nee, want het gaat mij er ook niet om wie het relatief het beste heeft gedaan. Als je puur naar kwalificatie en race-uitslagen kijkt dan heeft Glock het gewoon beter gedaan en da's het enige punt dat ik wilde maken.
Maar om nogmaals op jou argument in te gaan, een rookie zijn hoeft vaak helemaal geen nadeel te zijn.

Als je n argument niet aan wil nemen wil je geen discussie?? da's nieuw voor mij.


Een discussie zonder argumenten (en tegenargumenten) is slecht slap geklets. Wist je dat niet?...Maar toch wel fijn dat je even inging op mijn argument.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 06 december 2011 - 18:40:01
Citaat van: monaco2011 op 06 december 2011 - 18:35:09
nee, want het gaat mij er ook niet om wie het relatief het beste heeft gedaan. Als je puur naar kwalificatie en race-uitslagen kijkt dan heeft Glock het gewoon beter gedaan en da's het enige punt dat ik wilde maken.
Maar om nogmaals op jou argument in te gaan, een rookie zijn hoeft vaak helemaal geen nadeel te zijn.

Als je n argument niet aan wil nemen wil je geen discussie?? da's nieuw voor mij.


Een discussie zonder argumenten (en tegenargumenten) is slecht slap geklets. Wist je dat niet?...Maar toch wel fijn dat je even inging op mijn argument.
dat had ik al eerder gedaan. Tuurlijk heb je argumenten nodig, maar die hoeft de tegenpartij toch niet direct voor waar aan te nemen, want dan heb je juist geen discussie

Schumiiii

D'Ambrosio hoort nie in de f1 en barrichello mag er ook meestoppen.

Wizard

In de onderbouwing kan ik me prima vinden.

Enzo


janke

#116
Citaat van: Schumiiii op 06 december 2011 - 19:42:28
D'Ambrosio hoort nie in de f1 en barrichello mag er ook meestoppen.

Daar kan ik me wel in vinden. Wat ik vreemd vind is dat die Rubens nu door dezelfde F1 fans gesteund wordt, die hem 4 jaar geleden liever zagen verdwijnen.
Some things are too important to be left in the past.

0634


janke

#118
Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 21:45:10
Zoals wie dan?

Ik heb het niet special over forummers van deze site, maar in het algemeen. Maar wat is jou mening, en hoe dacht jij daar 4 jaar geleden over.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

die vent moest al gestopt zijn van toen hij weg ging van bij brawn gp