GPpits F1 2011 Awards

Gestart door Sabai, 28 november 2011 - 19:40:54

« vorige - volgende »

GPpits award '' mooiste livery''

RBR
Mc laren
Ferrari
Mercedes
Lotus Renault
Force India
Sauber
Williams
Torro rosso
Lotus
HRT
Virgin

janke

Oh ja natuurlijk. Een ABC-tje. Net zo goed als zo'n Skieër op zijn bek gaat bij een afdaling. De crash is leuk. Maar de impact vergeten we dan gemakshalve dan maar weer. Goed voorbeeld is wel Massa. Geen spectaculaire crash, maar een crash. Hij heeft er nog steeds last van.  Nog even en we gaan crashen in gradaties.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Het hoort erbij als in 'die dingen gebeuren', ja. Maar het uitblijven van een crash is voor mij geen gemis. Ik heb net als jou Senna/Ratzenberger zien crashen (en sterven). Voor die tijd vond ik een crash gaaf, na die tijd houd ik vaker mijn hart vast, zeker bij crashes als Kubica en R.Schumacher. Ik vind ze niet tof.

janke

Citaat van: Wizard op 03 december 2011 - 07:56:29
Het hoort erbij als in 'die dingen gebeuren', ja. Maar het uitblijven van een crash is voor mij geen gemis. Ik heb net als jou Senna/Ratzenberger zien crashen (en sterven). Voor die tijd vond ik een crash gaaf, na die tijd houd ik vaker mijn hart vast, zeker bij crashes als Kubica en R.Schumacher. Ik vind ze niet tof.

Natuurlijk hoort dat erbij. Er worden wel eens fouten gemaakt, ook door de besten. Maar net als jij ik heb er niets mee. Dat andere F1 fans een spectaculaire crash wel kunnen waarderen vind ik overigens prima hoor. Alleen ik heb daar een andere mening over.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

#78
Wie o wie kon er dit jaar het beste starten . Webber was in elk geval voor mij de slechste dit jaar wat had die een poepstarts dit jaar  ;D.
Voor mij was het Alonso die de mooiste dingen heeft laten zien vooral in Monza

Verassing van het jaar is Button geworden . Dit had ik niet verwacht al heeft hij wel boven verwachting gepresteerd.

0634

Mee eens. Webber de slechtste starter, gevolgd door Rosberg. Alonso de beste starter, gevolgd door Schumacher.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 11:29:28
Mee eens. Webber de slechtste starter, gevolgd door Rosberg. Alonso de beste starter, gevolgd door Schumacher.

Had zelf het idee dat dit net andersom was.
Heb dan ook Schumacher gestemd.

Folkert

Citaat van: Kootje op 03 december 2011 - 11:57:44
Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 11:29:28
Mee eens. Webber de slechtste starter, gevolgd door Rosberg. Alonso de beste starter, gevolgd door Schumacher.

Had zelf het idee dat dit net andersom was.
Heb dan ook Schumacher gestemd.
Dat wilde ik in eerste instantie ook zeggen, maar Alonso start wel tussen de bulls en de Macs. Dat is wel iets moeilijker dan FI, Sauber, Williams of Renault. En van P4 kan je niet  hoger schieten dan P1 ;). van P14 kan je makkelijk door schieten naar 8 of misschien nog wel 7 of 6.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

@ Sabaï,

Hou je ook 'n lijstje bij met de uitslag van je Polletjes ??
Kan je, bijvoorbeeld aan 't eind van het jaar, mooi presenteren wie de winnaars zijn.

Kootje

Citaat van: Burorri op 03 december 2011 - 12:18:09
Citaat van: Kootje op 03 december 2011 - 11:57:44
Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 11:29:28
Mee eens. Webber de slechtste starter, gevolgd door Rosberg. Alonso de beste starter, gevolgd door Schumacher.

Had zelf het idee dat dit net andersom was.
Heb dan ook Schumacher gestemd.
Dat wilde ik in eerste instantie ook zeggen, maar Alonso start wel tussen de bulls en de Macs. Dat is wel iets moeilijker dan FI, Sauber, Williams of Renault. En van P4 kan je niet  hoger schieten dan P1 ;). van P14 kan je makkelijk door schieten naar 8 of misschien nog wel 7 of 6.

Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar dat Alonso tussen de Macs en Bulls staat vind ik niet relevant.
Ten eerste is het onderlinge verschil qua acceleratie niet groot, dus zou het niet uit mogen maken wie er voor je staan.
Ten tweede is Alonso's wagen nu eenmaal van dat nivo, en de Merc van het nivo P7 t/m 12

Enzo

Schumacher by far, de beste starter dit seizoen.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 03 december 2011 - 12:24:42
Citaat van: Burorri op 03 december 2011 - 12:18:09
Citaat van: Kootje op 03 december 2011 - 11:57:44
Citaat van: Jeroen op 03 december 2011 - 11:29:28
Mee eens. Webber de slechtste starter, gevolgd door Rosberg. Alonso de beste starter, gevolgd door Schumacher.

Had zelf het idee dat dit net andersom was.
Heb dan ook Schumacher gestemd.
Dat wilde ik in eerste instantie ook zeggen, maar Alonso start wel tussen de bulls en de Macs. Dat is wel iets moeilijker dan FI, Sauber, Williams of Renault. En van P4 kan je niet  hoger schieten dan P1 ;). van P14 kan je makkelijk door schieten naar 8 of misschien nog wel 7 of 6.

Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar dat Alonso tussen de Macs en Bulls staat vind ik niet relevant.
Ten eerste is het onderlinge verschil qua acceleratie niet groot, dus zou het niet uit mogen maken wie er voor je staan.
Ten tweede is Alonso's wagen nu eenmaal van dat nivo, en de Merc van het nivo P7 t/m 12
dat laatste (van Burrori's comment) was ook alleen maar van toepassing in Monza geloof ik.  Verder ben ik het helemaal met je eens. Ik denk wel dat het iets makkelijker is vanaf P8 of 9, maar aangezien Schumacher verreweg de meeste positie's gewonnen heeft, zie ik niet in waarom ik op iemand anders zou moeten stemmen.

Kootje

Het gaat me ook nog niet eens zozeer om het aantal gewonnen posities bij de start.
Mijn keuze is meer gebaseerd op het principe dat Schumacher zga elke race posities won, terwijl Alonso er ook 'n aantal maal niet aan te pas kwam en zelfs posities verloor.

Sabai

#87
Citaat van: Kootje op 03 december 2011 - 12:21:20
@ Sabaï,

Hou je ook 'n lijstje bij met de uitslag van je Polletjes ??
Kan je, bijvoorbeeld aan 't eind van het jaar, mooi presenteren wie de winnaars zijn.


Dat zal ik doen  ;)

Citaat
dat laatste (van Burrori's comment) was ook alleen maar van toepassing in Monza geloof ik.  Verder ben ik het helemaal met je eens. Ik denk wel dat het iets makkelijker is vanaf P8 of 9, maar aangezien Schumacher verreweg de meeste positie's gewonnen heeft, zie ik niet in waarom ik op iemand anders zou moeten stemmen.
Ik heb Schumacher ook wel een paar hele slechte starts zien maken dit jaar meer dan Alonso volgens mij.

monaco2011

#88
Citaat van: Sabai op 03 december 2011 - 14:05:08
Ik heb Schumacher ook wel een paar hele slechte starts zien maken dit jaar meer dan Alonso volgens mij.

volgens mij verloor ie alleen in Abu Dhabi een plaatsje. Hele slechte starts heeft ie niet gemaakt,

T.Nuvolari

Schumacher toont hoe het moet. Nooit gedacht dat ik dat nog zoiets zou zeggen.
Alonso ook super natuurlijk, maar die zijn reflexen zijn nog niet zo afgebot als die van "der alte" Schumacher.