Het Grote Countdown Topic 2012!

Gestart door Enzo, 28 november 2011 - 01:53:46

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Burorri op 02 januari 2012 - 13:34:22
Citaat van: Gerard op 02 januari 2012 - 13:11:57
Je zou denken dat je , nu je vader bent, wel iets te doen zou hebben  ??? ;D
Dat zou je denken, maar nee :P
Hou geen oren meer over, wallen onder me ogen tot aan me knieën. En ze blijft maar eten  8) En poepen. Ze heeft sinds kort ontdekt dat het prima plekje is in papa's armen om te poepen. Tijdens de fles wel te verstaan.

Lijkt me inderdaad een prima plekje... ;D

KVDracer

Even een vraagje tussendoor.
Ik heb het al gevraagd aan verschillende webwinkels, maar ik vind nergens waar ik de DVD jaaroverzichten van voor 2003 kan kopen. je vind deze enkel nog op VHS, iets wat de moderne mens niet direct meer koopt. Weet hier iemand waar je de jaaroverzichten wel in DVD vorm kunt vinden?

Gerard

 ;D Die tijd ligt ver ahter mij, mijn "kleine meisje" is nu 11 en aan het puderen... dat zijn weer heeeel andere problemen  >:( ;D
Anyway,
OT:

Nog ruim 72 dgn  8)

T.Nuvolari


Fabian

Citaat van: KVDracer op 02 januari 2012 - 21:57:48
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb het al gevraagd aan verschillende webwinkels, maar ik vind nergens waar ik de DVD jaaroverzichten van voor 2003 kan kopen. je vind deze enkel nog op VHS, iets wat de moderne mens niet direct meer koopt. Weet hier iemand waar je de jaaroverzichten wel in DVD vorm kunt vinden?

http://www.dukevideo.com/Cars/DVD/Formula-One/Events-2000-onwards/Formula-One-Review-2003-DVD.aspx

Is wel een engelse versie en of ze nog te bestellen zijn weet ik niet. Ik weet ook niet hoe het zit met verzenden en betalen enzo. Ik kwam vorig jaar plotseling overzicht van 2004 tegen toen ik binnen liep bij de zaak waar ik miniatuurauto's koop.

Enzo

Toepasselijke Raikkonen rally pic!  8)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 januari 2012 - 22:58:16
Toepasselijke Raikkonen rally pic!  8)



Dat hij dat maar laat met zijn Lotus F1 auto... :o

Franky R.

Citaat van: Burorri op 02 januari 2012 - 13:34:22
Citaat van: Gerard op 02 januari 2012 - 13:11:57
Je zou denken dat je , nu je vader bent, wel iets te doen zou hebben  ??? ;D
Dat zou je denken, maar nee :P
Hou geen oren meer over, wallen onder me ogen tot aan me knieën. En ze blijft maar eten  8) En poepen. Ze heeft sinds kort ontdekt dat het prima plekje is in papa's armen om te poepen. Tijdens de fles wel te verstaan.


Efficiënt meisje... :P
;D ;D ;D

T.Nuvolari

Tellen we eigenlijk af tot de eerste race of het weekend?

Enzo

Citaat van: M@rc op 08 januari 2012 - 17:32:44
Tellen we eigenlijk af tot de eerste race of het weekend?

Is redelijk vrijblijven toch? Wat je wilt... ;)

T.Nuvolari

Gewoon een stomme vraag hoor. ;) Was een beetje in de war omdat er 2 dagen na mij nog iemand 70dagen te gaan telde.

Enzo

Citaat van: M@rc op 08 januari 2012 - 21:46:27
Gewoon een stomme vraag hoor. ;) Was een beetje in de war omdat er 2 dagen na mij nog iemand 70dagen te gaan telde.

Volgens mij tel ik tot de race en jij tot het weekend...?  ;D

T.Nuvolari


SDG

Vandaag, na de officiële dvd, ook het officiële F1-jaarboek 2011 ontvangen. Weer iets om de wachttijd wat korter te doen lijken.  ;)


Folkert

Citaat van: Franky R. op 08 januari 2012 - 02:07:16
Citaat van: Burorri op 02 januari 2012 - 13:34:22
Citaat van: Gerard op 02 januari 2012 - 13:11:57
Je zou denken dat je , nu je vader bent, wel iets te doen zou hebben  ??? ;D
Dat zou je denken, maar nee :P
Hou geen oren meer over, wallen onder me ogen tot aan me knieën. En ze blijft maar eten  8) En poepen. Ze heeft sinds kort ontdekt dat het prima plekje is in papa's armen om te poepen. Tijdens de fles wel te verstaan.


Efficiënt meisje... :P
;D ;D ;D
Je moest eens weten :P Zoals het poepen tijdens of na het verschonen ;). Blijft leuk.



Trotse vader van Rosalie(L)