Interlagos: man van de race

Gestart door 0634, 27 november 2011 - 18:43:13

« vorige - volgende »

Wie is jouw man van de race?

Webber
1 (5.9%)
Vettel
2 (11.8%)
Button
4 (23.5%)
Alonso
4 (23.5%)
Massa
0 (0%)
Sutil
6 (35.3%)
Rosberg
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Petrov
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 04 december 2011 - 18:43:13


Sabai

eigenlijk voor mij geen man van de wedstrijd maar als ik er dan toch eentje moet kiezen dan ga ik voor Sutil. Knappe zesde plek en negende plek in het wk gepakt hierdoor en zichzelf goed in de picture gereden voor een plekkie in 2012.

0634

Sutil en Button. Ook een beetje Alonso, maar dan vanwege die ene mooie actie. Al bleek het een beetje lucky te zijn, hoorde ik zojuist van JB.

Wizard

Alonso. Netjes gedaan + inhaalactie.

monaco2011

Sutil! Nu maar hopen dat ie een stoeltje voor volgend jaar weet te vinden. Snap niet dat ze bij FI hun beste coureur weg doen

0634

Ik vind Di Resta wel net zo goed, maar je hebt gelijk hoor, ik zou Sutil ook houden.

Enzo

Ik heb op Webber gestemd, omdat ie heeft gewonnen, eindelijk. Vraag me wel af of Vettel echt problemen had met z'n bak...

Wizard

Mwa, twijfel ik ook aan maar is het belangrijk?? Vettel had er vrede mee en teamorders mogen. En misschien ook wel goed voor de verhoudingen binnen het team. ;)

Enzo

Citaat van: Wizard op 27 november 2011 - 21:30:19
Mwa, twijfel ik ook aan maar is het belangrijk?? Vettel had er vrede mee en teamorders mogen. En misschien ook wel goed voor de verhoudingen binnen het team. ;)

Ja miss, maar of je dan echt blij moet zijn met de overwinning weet ik niet.
Was Webber oprecht happy na afloop? (seriueze vraag, heb het niet gezien)

Wizard

Ik heb geen idee. Zovaak heb ik Webber niet zien juichen voor een overwinning, dit seizoen. :D

0634

Ik kan me niet voorstellen dat het niet oprecht was. Zelfs nadat Webber er allang en breed voorbij was, bleven ze praten over die bak van Vettel. Lijkt mij een overdreven staaltje toneel, nu teamorders gewoon legaal zijn.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 27 november 2011 - 20:39:37
Ik vind Di Resta wel net zo goed, maar je hebt gelijk hoor, ik zou Sutil ook houden.
Sutil is de 2e seizoenshelft toch wel duidelijk de betere. In t begin verraste Di Resta wel door als rookie het Sutil zo moeilijk te maken. Wel beide saaie gasten trouwens.
Citaat van: Jeroen op 27 november 2011 - 22:09:49
Ik kan me niet voorstellen dat het niet oprecht was. Zelfs nadat Webber er allang en breed voorbij was, bleven ze praten over die bak van Vettel. Lijkt mij een overdreven staaltje toneel, nu teamorders gewoon legaal zijn.
precies en het begon ook al heel vroeg. Dr was sowieso geen enkele reden om Webber de overwinning te geven dus t lijkt me zeer onlogisch dat er sprake was van een verkapte teamorder oid

0634

Citaat van: monaco2011 op 27 november 2011 - 22:17:57
Sutil is de 2e seizoenshelft toch wel duidelijk de betere. In t begin verraste Di Resta wel door als rookie het Sutil zo moeilijk te maken. Wel beide saaie gasten trouwens.
Sutil had een goede tweede seizoenshelft, maar ik reken bij di Resta wel mee dat hij een rookie is. En aangezien ik Sutil toch heel behoorlijk inschat, vind ik dat di Resta het in verhouding tot hem tot prima gedaan heeft. Daar zit nog heel wat rek in.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 27 november 2011 - 22:22:45
Citaat van: monaco2011 op 27 november 2011 - 22:17:57
Sutil is de 2e seizoenshelft toch wel duidelijk de betere. In t begin verraste Di Resta wel door als rookie het Sutil zo moeilijk te maken. Wel beide saaie gasten trouwens.
Sutil had een goede tweede seizoenshelft, maar ik reken bij di Resta wel mee dat hij een rookie is. En aangezien ik Sutil toch heel behoorlijk inschat, vind ik dat di Resta het in verhouding tot hem tot prima gedaan heeft. Daar zit nog heel wat rek in.
dan is het juist vreemd dat Sutil in de loop van het jaar de overhand begon te krijgen. Gebeurt ook geregeld dat het 1e jaar juist het beste jaar voor een coureur of sportman is. We gaan zien of Di Resta nog veel beter gaat worden, k vind het een goede coureur, maar schat m zeker niet hoger in als Sutil

Franky R.

Ik zeg...Alonso.
Ja, ik moet het doorgaans niet! Maar echt ongelooflijk wat die man uit die Ferrari haalt. Met een vermelding voor Button.