Interlagos: man van de race

Gestart door 0634, 27 november 2011 - 18:43:13

« vorige - volgende »

Wie is jouw man van de race?

Webber
1 (5.9%)
Vettel
2 (11.8%)
Button
4 (23.5%)
Alonso
4 (23.5%)
Massa
0 (0%)
Sutil
6 (35.3%)
Rosberg
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Petrov
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 04 december 2011 - 18:43:13

0634

Citaat van: Kootje op 28 november 2011 - 21:11:13
Maar je slaat ook wel weer iets door in je Button "verheerlijking"
Ja ... Button was meerdere malen in gevecht met Alonso, en ja ... hij heeft 'm uiteindelijk verslagen.
Poeh poeh ..... superprestatie. :o
naja, superprestatie... niet als je het afzet tegen zijn optreden in Canada, maar in verhouding tot alles wat gisteren op Interlagos rond reed, bijzonder goed. Dat is dan mijn mening. Knap, erg knap teruggevochten na een langzaam begin. En twee mooie gevechten met Alonso. Tja: prima.

Kootje

Die reactie moet je ook wel in 'n bepaalde context zien.
Zoals gezegd heeft hij 'n prima race gereden en mag van mij best MOTR zijn, maar ik kan nu niet zeggen dat hij daadwerkelijk boven iedereen uitstak.
Dat deed niemand in mijn ogen, en dus (nogmaals) bij gebrek aan beter kom ik bij Vettel uit.
Maar Button vind ik ook prima hoor.
Net als Alonso, Sutil, Kobayashi etc. prima zouden zijn.

0634

Er stak inderdaad niemand bovenuit. Mijn top drie zou zijn Button, Sutil en Alonso met hele kleine onderlinge verschillen. Vettel vond ik persoonlijk niets bijzonders doen. But that's me :).

Folkert

Stak idd niemand boven uit. Top 3 reed zoals verwacht, tot Vettel problemen kreeg.

Kobayashi reed ook goede race en kwam van best ver en had volgens mij net als Perez hele weekend wel banden problemen.
Alonso reed sterk en haalde Button weergaloos in. Verdiend krediet.
toch ga ik voor Koba.
Trotse vader van Rosalie(L)

Senergy

sorry ik blijf erbij Alonso, die man doet meer met die auto dan normaal mogelijk zou moeten zijn
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

janke

Citaat van: Jeroen op 28 november 2011 - 22:27:53
Citaat van: Kootje op 28 november 2011 - 21:11:13
Maar je slaat ook wel weer iets door in je Button "verheerlijking"
Ja ... Button was meerdere malen in gevecht met Alonso, en ja ... hij heeft 'm uiteindelijk verslagen.
Poeh poeh ..... superprestatie. :o
naja, superprestatie... niet als je het afzet tegen zijn optreden in Canada, maar in verhouding tot alles wat gisteren op Interlagos rond reed, bijzonder goed. Dat is dan mijn mening. Knap, erg knap teruggevochten na een langzaam begin. En twee mooie gevechten met Alonso. Tja: prima.

Button werd met de race beter, en dat is al een prestatie, vind ik. Ook verdiend 2de geworden. Al heeft dat 0'0 waarde.

Een DE man van de race kan ik niet aangeven. Button, Sutil en ja Kobayashi ook weer eens in de punten.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Senergy op 29 november 2011 - 17:27:35
sorry ik blijf erbij Alonso, die man doet meer met die auto dan normaal mogelijk zou moeten zijn
Was ook prima inderdaad. Sterk jaar.

janke

Citaat van: Jeroen op 29 november 2011 - 18:49:32
Citaat van: Senergy op 29 november 2011 - 17:27:35
sorry ik blijf erbij Alonso, die man doet meer met die auto dan normaal mogelijk zou moeten zijn
Was ook prima inderdaad. Sterk jaar.

Daarom is Alonso ook een groot coureur. Het verschil met Massa dit jaar was wel duidelijk. Ja, Alonso had er wat prima races tussen zitten.
Some things are too important to be left in the past.