Senna .... de film

Gestart door Kootje, 24 november 2011 - 20:16:29

« vorige - volgende »

Kootje


Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 mei 2012 - 16:51:25
Citaat van: Jozef op 23 mei 2012 - 15:05:00
Eergisteren was ie op Canvas. Dan heb je geen last van reclameblokken. :)

Fijn om te weten dat hij eergisteren uit werd gezonden.
Hebben we 'n hoop aan. :P


Een andere tip dan? De DVD is te koop bij elke grotere Shell voor 6, 95 euro (?)... ;)

0634

Er wordt toch net gezegd door Rafael dat hij zondag wordt uitgezonden op RTL7. Dan is dat de goedkoopste optie ;).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 mei 2012 - 20:45:39
Er wordt toch net gezegd door Rafael dat hij zondag wordt uitgezonden op RTL7. Dan is dat de goedkoopste optie ;) .


Ja, dat klopt...maar goedkoop is in dit geval duurkoop, met al die reclamespotjes erdoorheen... :P ...Plus moet je nog maar afwachten om men bij RTL niet gaat knippen in de film...en de DVD kun je later nog eens bekijken... ;)

SanderD

Je kan hem ook gewoon downen ;)

KVDracer

Citaat van: sanderalonso op 23 mei 2012 - 21:32:23
Je kan hem ook gewoon downen ;)

Nen echte f1 en vooral Senna fan koopt de DVD. Dan help je de Senna foundation ook nog...  :)

SanderD

Citaat van: KVDracer op 24 mei 2012 - 20:57:49
Citaat van: sanderalonso op 23 mei 2012 - 21:32:23
Je kan hem ook gewoon downen ;)

Nen echte f1 en vooral Senna fan koopt de DVD. Dan help je de Senna foundation ook nog...  :)

Mwa, wat heeft Ayrton nog aan dat geld?

Fabian

Heb de film gekocht en al drie keer gekeken. Ik mag Senna dan nooit hebben zien racen, maar vind het echt geweldig om de dvd te zien.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 24 mei 2012 - 21:05:52
Citaat van: KVDracer op 24 mei 2012 - 20:57:49
Citaat van: sanderalonso op 23 mei 2012 - 21:32:23
Je kan hem ook gewoon downen ;)

Nen echte f1 en vooral Senna fan koopt de DVD. Dan help je de Senna foundation ook nog...  :)


Dan ben ik blijkbaar geen echte fan.
Heb de docu al gezien, en kijk 'm zondag waarschijnlijk ook wel weer, maar hoef 'm niet te hebben.
Denk dat ik meer interresse heb in de aankomende speelfilms over Lauda en evt Senna.


Citaat
CitaatMwa, wat heeft Ayrton nog aan dat geld?

Ayrton niets, z'n foundation (goede doelen stichting) natuurlijk wel.

gloudiesaurus

Heb de film vandaag op deze regenachtige zondag bekeken. Wat een fantastisch film zeg! Prachtige beelden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 03 juni 2012 - 19:01:20
Heb de film vandaag op deze regenachtige zondag bekeken. Wat een fantastisch film zeg! Prachtige beelden...
Absoluut. Binnenkort als ik weer tijd heb ga ik nog maar eens een keer kijken.