Senna .... de film

Gestart door Kootje, 24 november 2011 - 20:16:29

« vorige - volgende »

rafael25

Citaat van: Wizard op 28 november 2011 - 22:31:58
Zolder 1982 ging ook 'gewoon door'.
Volgens mij helemaal niks nieuws..
2007 Kubica ging gewoon door (::)) denk ik... natuurlijk hij heeft overleven maar toch!!!
by docu op persconferentie(toen senna verliet de persconferentie heel boos) zag ik iemand die zeggen tegen Senna:""Het is mij regel,  ik bepaalt wat ik wilt"" weet iemand wie is deze gast??? Ik vergeet zijn naam nog steeds! >:(

Wizard

Heb het opgenomen, zal morgen eens kijken. Ron Dennis probeert hem rustig te krijgen en is volgens mij de enige die met Senna communiceert. En Piquet stelt de vraag. Maar mogen wil ik de docu kijken en dan zal ik je vraag beantwoorden tenzij iemand anders mij voor is.

Oh: Als-ie groen was, was het Schumacher. ;)

Enzo

Ik denk dat je Jean-Marie Balestre bedoelt?


0634

Dat was inderdaad Balestre ja. Voorganger van Mosley.

Wizard

Dat ik daar nog aan twijfelde. ;) En JMB bepaalde inderdaad de invulling van regels. Als ze maar in het voordeel waren van ene Alain Prost...

Franky R.

Citaat van: Wizard op 29 november 2011 - 16:46:33
Dat ik daar nog aan twijfelde. ;) En JMB bepaalde inderdaad de invulling van regels. Als ze maar in het voordeel waren van ene Alain Prost...


Ik vind dat een boute bewering...


Ik kan het mij nog heugen dat Balestre in al zijn kortzichtigheid, Prost aanviel toen Pironi zich ten pletter reed op diens Renault (training Duitsland op Hockheim). Daar heeft Prost zijn angst voor rijden in de regen vandaan, btw!


Prost was een wilde in zijn jonge jaren, hoor! Lauda temde hem voorgoed in 1984... :P

Wizard

Dat Prost en Belestre vrienden waren en hem meermaals heeft bevoordeeld is anders geen geheim. Dat het niet vanaf race 1 gebeurde, soit. Dat maakt mijn uitspraak niet fout, zoals jij beweert.

0634

Dat Prost en Balestre bevriend raakten, was ook wat later in Prosts loopbaan. Dat ongeluk met Pironi  (waar Prost trouwens niets aan kon doen) was al in 82.

En ja, Balestre bevoordeelde Prost zeker wel. Het WK van 89 was ronduit een schande wat dat betreft.

Sabai

Na het zien van deze film begrijp ik nu wel dat sommige mensen soms de vergelijking tussen Hamilton en Senna trekken ik zag wel enkele overeenkomsten :)
Om er een te noemen, wat Senna zei in het interview met Jackie Steward '' Als je een racer bent en je ziet een gat dan pak je dat gat''

janke

#54
Citaat van: Franky R. op 27 november 2011 - 22:30:20

Of zijn relatie met Nigel Mansell, want hoewel niet zo heftig als die van Prost, die twee hadden ook het nodige met elkaar te stellen.


Racing is in my blood, vind ik inderdaad ook beter, ja stukken beter. Maar over de relatie Mansell-Senna. Mansell had totaal geen respekt voor hem op de grid. Zijn aardig wat gevechten tussen die 2 geweest. Waar letterlijk de vonken van af spatte. Zijn aardig wat duels te zien op YouTube. Schitterend. Dit zie je nu niet meer. Iig héél weinig.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Sabai op 29 november 2011 - 19:24:36
Na het zien van deze film begrijp ik nu wel dat sommige mensen soms de vergelijking tussen Hamilton en Senna trekken ik zag wel enkele overeenkomsten :)
Om er een te noemen, wat Senna zei in het interview met Jackie Steward '' Als je een racer bent en je ziet een gat dan pak je dat gat''

Mansell was er ook zo een.
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Citaat van: Sabai op 29 november 2011 - 19:24:36
'' Als je een racer bent en je ziet een gat dan pak je dat gat''

Das wel een héééél dubbelzinnige vertaling.   ;D

Wizard


JimmySPA

Ik heb hem gisteren gekeken. Erg gaaf! Jammer dat het zo kort duurde :P Die Mclarens waren zo mooi  8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: M@rc op 29 november 2011 - 22:10:14
Citaat van: Sabai op 29 november 2011 - 19:24:36
'' Als je een racer bent en je ziet een gat dan pak je dat gat''

Das wel een héééél dubbelzinnige vertaling.   ;D

A dirty mind is a joy forever, of niet Marc?   ;D