Round 19: Autodromo José Carlos Pace, Brazilë

Gestart door Enzo, 23 november 2011 - 00:25:27

« vorige - volgende »

robbert

hebben jullie niet naar de tijden gekeken, ferrari en mercedes stonden wel dichtbij hoor. En Mercedes zelf zegt dat ze kunnen ferrari aanvallen. Maar soit, we zullen zien wat er in de race gebeurd, maar 1 ding is zeker. Het zal gaan tussen mclaren en redbull :)

0634

In kwali gebeurde dat wel vaker, maar in races is Ferrari altijd sterker dan in kwali.

0634

Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:24:19
Nou ja, de kwali van McLaren in Abu Dhabi was anders niet misselijk. Vandaag laten ze een stekie vallen. Als Webber een slechte start heeft (alweer) dan zie ik Vettel wel weer een paar meter voor liggen bij de 1ste bocht. Die vent heeft altijd een superstart. Daar loopt McLaren achter de feiten aan.
Ik sluit het niet uit. Maar hoop op meer.

0634

Het was trouwens qua races een leuk jaar, qua WK een flutjaar en qua kwalificaties ook. Man, wat een saaie zaterdagen hebben wij gehad zeg...

Gerard

Daar sluit ik me bij aan Jeroen! Door DRS en Pirelli hebben we een mooi jaar gehad, maar de 15 poles van Vettel zeggen genoeg... En als ede andere teams niets vinden voorzie ik hetzelfde beeld volgend jaar...
majah, laten we eerst straks nog ff genieten van een (hopelijk) mooie laatste rce van 2011!

Enzo



Zo ziet het er nu uit in Interlagos, denk dat we een regenrace krijgen.  8)

Franky R.

Leuke verwijzing van Vettel naar Nigel Mansell bij de Beeb... ;D ;D ;D

Niels_

Tja, er wordt zo dikwijls regen verwacht, maar ik ben pas blij wanneer hij er echt ligt. :P

janke

Citaat van: Franky R. op 27 november 2011 - 16:11:41
Leuke verwijzing van Vettel naar Nigel Mansell bij de Beeb... ;D ;D ;D

Grappig,



[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Okay mensen.. Laatste race van het jaar.. :(
Enjoy everybody!!!


janke

De kaarten zijn geschud hè. Wat ik al zei, Vettel een prima start en loopt gelijk weg. Ik hoop toch wel dat Button zijn 2de wk plek kan behouden.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Denk het niet...McLaren schijnt problemen te hebben. En straf voor Senna, terwijl ik geen schuldige zag. Schumi gaat iets te vroeg naar de apex, terwijl Senna naast hem zit?


Wat had Senna dan moeten doen? Weer een onnodige straf van de stewards! >:( >:( >:(

Wizard

Nogal!! Voor de rest, gááp. Dat het maar snel gaat regenen...

Franky R.

Zo!
Dat was zeker een teamorder! Zoals Vettel Webber opzichtig voorbij liet...