Round 19: Autodromo José Carlos Pace, Brazilë

Gestart door Enzo, 23 november 2011 - 00:25:27

« vorige - volgende »

Wizard

Zoals ik op een ander forum al riep, ik denk dat de bakproblemen zodanig zijn dat Webber wint en Vettel voor Alonso/Button/Hamilton finished. ;)

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 27 november 2011 - 17:42:54
Zo!
Dat was zeker een teamorder! Zoals Vettel Webber opzichtig voorbij liet...

Nogal logisch, als je ene rijder een technisch defect heeft, ga je toch zeggen dat hij de andere rijder voorbij moet laten. Het zou belachelijk zijn moest je ze in deze condities laten vechten met elkaar.


janke

Zou tijd worden, inderdaad duidelijk een teamorder.
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Normaal staat Brazilie steeds garant voor actie en spanning, maar we zijn nu meer dan halfweg en het is een behoorlijk saaie race. Buiten het feit dat je iedereen hoort zeggen dat ze gearboxproblemen hebben en toch hun zelfde tijden kunnen blijven rijden  :-\

0634

Geen geweldige race, wel aardig. Maar het erge aan deze is dat de volgende nog zooooo ver weg is... :'(

0634

Hoogtepunten waren de duels tussen Alonso en Button. alonso ging prachtig, buitenom bij Button, al begreep ik bij de Beeb dat Button moest liften, vanwege troep op de baan, maar toch: prachtig.

De terugpakactie vond ik ook fraai. Natuurlijk met DRS, maar eigenlijk begon de actie al veel eerder, in de vorige ronde. Slim zijn KERS sparen, dan na Juncao met KERS er naar toe en afmaken met DRS. Goed gebruik maken van de situatie en omstandigheden. Slim gedaan.

Al was de McLaren (op hardere banden) ook gewoon een toefje sneller.

Mooi gevecht ook tussen Sutil en Rosberg. Rosberg die agressief (positief bedoeld) verdedigde, en Sutil die een ronde later het gewoon slimmer deed. Leuk duel.

Sabai

die drivetrhoug penalty van senna sloeg ook weer nergens op vond ik.
Zit nu die film van Senna te kijken zag dat de Fia toen ook al van die rare beslissingen nam :P

0634


Enzo

Heb de race met een half oog kunnen volgen, maa vond het toch een beetje een deceptie.
Had er meer van verwacht, zeker met de regen in het vooruitzicht.

Nu is het wachten geblazen op volgend seizoen, wat nog veel te ver weg is... :(

robbert

ik ben toch wel aangenaam verrast van ferrari. Ze waren toch nog stukken sneller dan mercedes en konden toch nog strijden om de 3de plek.
En het weer... Voortaan eerst zien en dan geloven.

Wizard


0634

Citaat van: robbert op 27 november 2011 - 21:36:37
ik ben toch wel aangenaam verrast van ferrari. Ze waren toch nog stukken sneller dan mercedes en konden toch nog strijden om de 3de plek.
En het weer... Voortaan eerst zien en dan geloven.
Ik snapte jouw scepsis over Ferrari ook niet. Ze zijn het hele seizoen al onhaalbaar voor Mercedes.


robbert

srry ik ga momenteel van uit van wat ik lees op internet, heb de race nog niet gezien. Zal die nog later bekijken.
Mijn oprechte excuses daarvoor voor diegene die het niet snapten en dachten dat ze naar andere races aan het kijken waren :D ;D