Round 19: Autodromo José Carlos Pace, Brazilë

Gestart door Enzo, 23 november 2011 - 00:25:27

« vorige - volgende »

0634

#30

Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 13:12:48
Citaat van: Sabai op 26 november 2011 - 12:45:49
Citaat van: Gerard op 25 november 2011 - 21:42:57
Mooie beelden gemaakt met de "helmcam" van Vettel..
http://www.youtube.com/watch?v=7uie7xUZdIo&feature=player_embedded
Ongeloofelijk zo snel die eerste bocht hij remt geen eens

Natuurlijk remt hij wel, het is gewoon een slecht filmpje... ;)
Het geluid is out of sync.

Inderdaad. De eerste bocht nemen zonder te remmen is onmogelijk. Het geluid loopt idd niet synchroon.


Sabai


janke

Een halve sec. sneller als de McLaren's. Zonder problemen is dit een abc-tje voor Vettel. Geen regen, dan ben ik bang voor (alweer) een optocht.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Ik weet niet exact hoe laat de GP gereden wordt (lokale tijd) maar Senna had het toch wel over een kans op een loterij met de voorspelde regen.. En hij , als Braziliaan, zal toch wel weten wat het weer doet in zijn eigen land?

En hier is te zien dat er weldegelijk regen voorspeld wordt rond een uur of 1...  8)

Dus een optocht verwacht ik niet!  :D


janke

Citaat van: Gerard op 26 november 2011 - 20:23:58
Ik weet niet exact hoe laat de GP gereden wordt (lokale tijd) maar Senna had het toch wel over een kans op een loterij met de voorspelde regen.. En hij , als Braziliaan, zal toch wel weten wat het weer doet in zijn eigen land?

En hier is te zien dat er weldegelijk regen voorspeld wordt rond een uur of 1...  8)

Dus een optocht verwacht ik niet!  :D

Ik zeg toch ook  bij GEEN regen?
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

oh haha, sorry, verkeerd gelezen..  :-[
Tja, als er geen regen valt... ik weet het niet..
Deze race is altijd wel leuk.. en nu met DRS... denk dathet wel meevalt...  8)

0634

Ik ook. McLaren is in racetrim vaak beter dan in kwali.

janke

Nou ja, de kwali van McLaren in Abu Dhabi was anders niet misselijk. Vandaag laten ze een stekie vallen. Als Webber een slechte start heeft (alweer) dan zie ik Vettel wel weer een paar meter voor liggen bij de 1ste bocht. Die vent heeft altijd een superstart. Daar loopt McLaren achter de feiten aan.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:24:19
Nou ja, de kwali van McLaren in Abu Dhabi was anders niet misselijk. Vandaag laten ze een stekie vallen. Als Webber een slechte start heeft (alweer) dan zie ik Vettel wel weer een paar meter voor liggen bij de 1ste bocht. Die vent heeft altijd een superstart. Daar loopt McLaren achter de feiten aan.

Heb wel gelezen dat sommige coureurs op een natweer afstelling staan. Wellicht de McLaren's ook...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 26 november 2011 - 21:39:07
Citaat van: janke op 26 november 2011 - 21:24:19
Nou ja, de kwali van McLaren in Abu Dhabi was anders niet misselijk. Vandaag laten ze een stekie vallen. Als Webber een slechte start heeft (alweer) dan zie ik Vettel wel weer een paar meter voor liggen bij de 1ste bocht. Die vent heeft altijd een superstart. Daar loopt McLaren achter de feiten aan.

Heb wel gelezen dat sommige coureurs op een natweer afstelling staan. Wellicht de McLaren's ook...


Duimen voor flink wat regenwater dan... :P

robbert

ja ik hoop ook dat het zal regenen, maar ik hoop dan niet op een urenlange rode vlag situatie met daarachter rondenlange optocht achter de SC. Ferrari zal het moeilijk krijgen, en zal zoals verwacht moeten strijden met mercedes.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 26 november 2011 - 21:13:38
Ik ook. McLaren is in racetrim vaak beter dan in kwali.

Andersom komt ook geregeld voor. McLaren lijkt Vettel aan te kunnen vallen maar Vettel rijdt op het gemak naar een overwinning. Ik ben benieuwd morgen, maar laten we duimen voor een nat circuit.

0634

Citaat van: robbert op 26 november 2011 - 23:37:52
ja ik hoop ook dat het zal regenen, maar ik hoop dan niet op een urenlange rode vlag situatie met daarachter rondenlange optocht achter de SC. Ferrari zal het moeilijk krijgen, en zal zoals verwacht moeten strijden met mercedes.
Zoals verwacht? Niet door mij hoor. Ferrari heeft het hele jaar nog niet hoeven strijden met Mercedes, ik zou niet weten waarom nu ineens wel.

robbert

zoals het weekend nu aanlegde , was het wel verwacht. Ze zitten al heel het weekend dichtbij ferrari. We zullen zien in de race, maar ik denk dat ferrari zal mogen opletten van mercedes

janke

Citaat van: Jeroen op 27 november 2011 - 00:45:47
Citaat van: robbert op 26 november 2011 - 23:37:52
ja ik hoop ook dat het zal regenen, maar ik hoop dan niet op een urenlange rode vlag situatie met daarachter rondenlange optocht achter de SC. Ferrari zal het moeilijk krijgen, en zal zoals verwacht moeten strijden met mercedes.
Zoals verwacht? Niet door mij hoor. Ferrari heeft het hele jaar nog niet hoeven strijden met Mercedes, ik zou niet weten waarom nu ineens wel.

Inderdaad, en dat was gisteren niet anders. Ze staan gewoon weer op hun plek. Ferrari als ook Mercedes GP. Al dacht ik dat Rosberg gisteren voor een verrassing kon zorgen. Maar dat mocht in Q3 niet zo zijn.
Some things are too important to be left in the past.