Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Gerard

@Fanky; lol

Ach, na bijna 40 ronden 1 foutje... dat kan iedereen gebeuren, al helemaal op de eerste dag..
Dus meteen maar zeggen dat Giedo geen compleet seizoen F1 zal rijden, vind ik wat ver gaan


Matthijs

Hij rijdt alweer. Nu een kwartier voor een kwalificatierondje!  ;)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 09 februari 2012 - 16:34:31
@Fanky; lol

Ach, na bijna 40 ronden 1 foutje... dat kan iedereen gebeuren, al helemaal op de eerste dag..
Dus meteen maar zeggen dat Giedo geen compleet seizoen F1 zal rijden, vind ik wat ver gaan

Inderdaad...Het maakt heel wat uit of je je auto in drie rondjes in de bandenstapel zet (Bianchi, al reed die gisteren ook al) of dat je in 40 ronden 1 keertje te vroeg op het gas o.i.d. gaat.

Maar toch, die rondjes van 1m26 zitten mij wel dwars, hoor! Hopelijk laat GvdG straks meer weten.

Fabian

#288
Citaat

Inderdaad...Het maakt heel wat uit of je je auto in drie rondjes in de bandenstapel zet (Bianchi, al reed die gisteren ook al) of dat je in 40 ronden 1 keertje te vroeg op het gas o.i.d. gaat.

Maar toch, die rondjes van 1m26 zitten mij wel dwars, hoor! Hopelijk laat GvdG straks meer weten.

Ik heb hetzelfde gevoel wat betreft die 1m26 rondjes. Langzaamaan ging het beter en kreeg hij meer vertrouwen en dan vind ik het raar dat hij 1.26 gaat rijden, maar goed we weten niet waar het aan lag.

janke

Teleurstellend. Niks meer, niks minder. Maar goed, het is zijn 1ste testdag. Een keer te vroeg op het gas gebeurd de beste wel eens. Maar de tijden die hij nu rijdt? Daar bewijs je iig niets mee. Maar wat niet is kan nog komen. Al heb ik nog steeds zo mijn twijfels. Sorry Giedo fans. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: janke op 09 februari 2012 - 19:47:57
Teleurstellend. Niks meer, niks minder. Maar goed, het is zijn 1ste testdag. Een keer te vroeg op het gas gebeurd de beste wel eens. Maar de tijden die hij nu rijdt? Daar bewijs je iig niets mee. Maar wat niet is kan nog komen. Al heb ik nog steeds zo mijn twijfels. Sorry Giedo fans. ;)

Puur naar de tijden gekeken is het inderdaad 'n teleurstelling.
Maar ja, weet jij of hij ook licht en op nieuw rubber gereden heeft ??
Ik weet iig niet wat en hoe ze getest hebben.
Daarom hou ik me maar vast aan de tijden halverwege de dag.
Toen hij 'n Rosberg nog achter zich hield.

0634

Ach ja, gewoon een degelijke eerste dag, niks spannends, niks geks.

Wizard


0634

Nee, maar dat wisten we al. Maar hij verdient wel iets meer tijd dan dit.

janke

Citaat van: Jeroen op 09 februari 2012 - 22:32:05
Nee, maar dat wisten we al. Maar hij verdient wel iets meer tijd dan dit.

Je kunt er ook een D"Ambrosio in zetten. Kijken wat hij er mee kan. ::)
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

En toch heb ik meer vertrouwen in de Belg.


Wizard

Gevoel. Gezien Giedo niet heeft gereden kan ik dit niet met feiten aantonen noch onderbouwen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 februari 2012 - 23:12:22
Gevoel. Gezien Giedo niet heeft gereden kan ik dit niet met feiten aantonen noch onderbouwen.
Oke, dat kan en mag. :)

0634

D'Ambrosio is voor mij van hetzelfde laken een pak. Goede rijder hoor, maar niets bijzonders.