Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 06 februari 2012 - 12:25:57
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_donderdag_in_caterham/

Donderdag zijn debuut voor Caterham, ben benieuwd naar de tijden  :)

Hopelijk rijd hij goede consistente ronden, dan kan Tony Fernandes GvdG als een stok achter de deur gebruiken tegenover Trulli...Mits Petrov of Sutil niet instapt voor de start van het seizoen... :P

Kootje

voor Sutil is er verregaande interresse uit de sportscars en de indycars
althans, dat las ik vd week, weet alleen niet meer waar


Franky R.

Citaat van: Kootje op 06 februari 2012 - 17:02:35
voor Sutil is er verregaande interresse uit de sportscars en de indycars
althans, dat las ik vd week, weet alleen niet meer waar

Ok, ik zal ook mijn ogen openhouden voor wat betreft Sutil.

Gerard

De eerste tijden van Giedo druppelen  binnen: 1.26.915 snelste tijd na 26 ronden
Dat is 3 seconden langzamer dan de tijd op Dinsdag van Heikki...

Giedo moet duidelijk nog even wennen... Of het komt door de kou ???

Kootje

Citaat van: Gerard op 09 februari 2012 - 11:12:17
De eerste tijden van Giedo druppelen  binnen: 1.26.915 snelste tijd na 26 ronden
Dat is 3 seconden langzamer dan de tijd op Dinsdag van Heikki...

Maar is daarmee wel sneller dan Rosberg, Senna, Hulkenberg en Bianchi. ::)

Gerard

Inmiddels rijdt Giedo rondjes van 1.23.5... dus het gaat de goede kant op!

@Kootje:Dat had ik "even" gemist...

Ziet er toch wel hoopvol uit..!

Franky R.

Citaat van: Gerard op 09 februari 2012 - 12:21:57
Inmiddels rijdt Giedo rondjes van 1.23.5... dus het gaat de goede kant op!

@Kootje:Dat had ik "even" gemist...

Ziet er toch wel hoopvol uit..!

Langzaam beginnen en snel eindigen... ;)

Fabian

Het gaat gelukkig de goede kant op. Die Bianchi zal ook een goed gevoel over houden aan vandaag. Meteen de banden in.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 09 februari 2012 - 12:29:48
Het gaat gelukkig de goede kant op. Die Bianchi zal ook een goed gevoel over houden aan vandaag. Meteen de banden in.

Ach, des te beter...heeft GvdG minder last van die Bianchi. Stel je voor dat Bianchi GvdG alweer een ram had verkocht? ::)
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 12:52:10
Citaat van: Fabian van Tiel op 09 februari 2012 - 12:29:48
Het gaat gelukkig de goede kant op. Die Bianchi zal ook een goed gevoel over houden aan vandaag. Meteen de banden in.

Ach, des te beter...heeft GvdG minder last van die Bianchi. Stel je voor dat Bianchi GvdG alweer een ram had verkocht? ::)
;)

Gelukkig is dat niet gebeurd. GvdG en Bianchi waren toch een beetje de Hamilton en Massa van de GP2. Op Twitter was te lezen dat Giedo steeds meer vertrouwen kreeg in de auto en dat was wel te zien. Tijden werden steeds beter.

Matthijs

Ik weet dat testtijden niets zeggen, maar het zou toch fijn zijn als Giedo in ieder geval één snelle ronde op de klokken zet (of mag zetten).
Het is in ieder geval wel een betere dag dan Bianchi. Wat een drama zeg!

Fabian

Citaat van: Matthijs op 09 februari 2012 - 13:44:35
Ik weet dat testtijden niets zeggen, maar het zou toch fijn zijn als Giedo in ieder geval één snelle ronde op de klokken zet (of mag zetten).
Het is in ieder geval wel een betere dag dan Bianchi. Wat een drama zeg!

Ligt eraan of Giedo ook al genoeg vertrouwen heeft in de auto om voluit te gaan. Hij krijgt steeds meer vertrouwen dus laat hem maar lekker rijden en op het moment dat hij denkt voluit te kunnen moet ie dat doen. Hij doet het veel beter dan Bianchi die na drie ronden besluit te parkeren in de banden. Gewoon rustig aan tempo opvoeren.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 09 februari 2012 - 12:53:43
Citaat van: Franky R. op 09 februari 2012 - 12:52:10
Citaat van: Fabian van Tiel op 09 februari 2012 - 12:29:48
Het gaat gelukkig de goede kant op. Die Bianchi zal ook een goed gevoel over houden aan vandaag. Meteen de banden in.

Ach, des te beter...heeft GvdG minder last van die Bianchi. Stel je voor dat Bianchi GvdG alweer een ram had verkocht? ::)
;)

Gelukkig is dat niet gebeurd. GvdG en Bianchi waren toch een beetje de Hamilton en Massa van de GP2. Op Twitter was te lezen dat Giedo steeds meer vertrouwen kreeg in de auto en dat was wel te zien. Tijden werden steeds beter.

GvdG is natuurlijk geen koekebakker...Die jongen kan heus wel rijden, maar idd. moet hij de vrijheid krijgen om verschillende dingen te kunnen doen met de auto. Des te groter zal zijn zelfvertrouwen in de auto (en zichzelf) worden.

Moet hij natuurlijk niet a la Biachi de banden ingaan...Dat is dan weer teveel zelfvertrouwen!

Wizard

Citaat van: Gerard op 09 februari 2012 - 11:12:17
De eerste tijden van Giedo druppelen  binnen: 1.26.915 snelste tijd na 26 ronden
Dat is 3 seconden langzamer dan de tijd op Dinsdag van Heikki...

Giedo moet duidelijk nog even wennen... Of het komt door de kou ???

Goeie dag zeg!!

Matthijs

Van autosport.com: "Currently Hamilton is going round in high 1m21s, Vergne in high 1m22s, and van der Garde in mid 1m26s."
Wat kan Caterham in hemelsnaam testen als Giedo seconden langzamer rijdt (vanwege talent, banden, brandstof, afstelling, DRS, wat dan ook) dan Heikki gisteren?