Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Kootje

Bergrijp me trouwens niet verkeerd hoor, ook ik zie 'm liever niet in 'n HRT.
Maar ik kan het wel begrijpen als hij de stap maakt.

janke

Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 17:08:37
Bergrijp me trouwens niet verkeerd hoor, ook ik zie 'm liever niet in 'n HRT.
Maar ik kan het wel begrijpen als hij de stap maakt.

Dat had ik al begrepen Kootje. Maar heeft vd Garde ongeveer een maand geleden niet gezegd; Als het HRT moet worden, dan maar niks?
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Of het 'n maand geleden was, dat weet ik niet.
Maar inderdaad, dat heeft hij gezegd.
Echter had hij toen nog andere opties, nu blijkbaar niet meer.

Gerard

De laatste tijd heb ik hem steeds zien twitteren vanuit Valencia (tijdelijk onderkomen van HRT)
Weet natuurlijk niet of hij daar vakantie viert of druk in onderhandeling is geweest, maar waarschijnlijk het laatste

Vanochtend weer een tweet : Guys, thx for all the nice messages! Only thing what i can say regarding F1 is that we are pushing hard for it! I feel positive about it..

dussss het geloof is er bij hemzelf iig!
Voor ons kijkers zal het alleen maar frustrerend zijn hem achteraan te zien ploeteren.....


Kootje

Hij woonde in Valencia omdat z'n GP2 team Barwa-Addax daar gevestigd is.
Weet alleen niet of dat, nu dat avontuur voorbij is, nog steeds zo is. :-\

Wizard

Natuurlijk. Kort op het vuur. ;) Verhuizen kan altijd nog.

janke

Hij ziet het iig zonnig in. Zijn in principe nog 2 stoeltjes te vergeven. HRT laat voorlopig over de 2de rijder niets los volgens Sala. Ze hebben de tijd. En Williams met schoon pa en McGregor vind ik niet realistisch. Dan neemt Williams wel een héél groot risico met 2 relatief onervaren coureurs. Heb ik het nog niet over de kwaliteiten. Tja, ik blijf het zeggen.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 18 december 2011 - 18:19:11
Hij ziet het iig zonnig in. Zijn in principe nog 2 stoeltjes te vergeven. HRT laat voorlopig over de 2de rijder niets los volgens Sala. Ze hebben de tijd. En Williams met schoon pa en McGregor vind ik niet realistisch. Dan neemt Williams wel een héél groot risico met 2 relatief onervaren coureurs. Heb ik het nog niet over de kwaliteiten. Tja, ik blijf het zeggen.


Als GvdG uberhaupt F1 rijdt, dan is het toch wel bij HRT...Ik verwacht niet dat Williams en Parr zo dom zijn, om te vertrouwen op Maldonado als dragende rijder voor 2012. Die heeft IMHO niets laten zien wat daarop lijkt!


Nee, Sutil pakt dat stoeltje bij Williams. Het is het enige logische wat een team als Williams kan doen.

Wizard

Ligt ook een beetje aan het financiële aspect. Mja, veel kan Sutil niet eisen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 18 december 2011 - 19:09:33
Ligt ook een beetje aan het financiële aspect. Mja, veel kan Sutil niet eisen.


Klopt, maar vergeet niet dat Williams ook een coureur zoekt voor het langere termijn. Dan zijn ze beter af met Sutil, dan met Barrichello. Bovendien neemt Sutil ook nog een goedbetalende sponsor mee. Da's twee maal een voordeel voor Williams; En een redelijke puntenpakker met ervaring en een coureur die jong genoeg is om meerdere jaren bij het team te blijven.




Wizard


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/geld_geeft_de_doorslag_voor_hrt/

http://www.gppits.net/nieuws/alguersuari_niet_bij_hrt/

Alguersuari zie ik ook niet zo snel instappen bij HRT, gewoon omdat De la Rosa ook al niet zoveel sponsorgeld heeft. En de Spaanse nationaliteit is er met De la Rosa al..

Liuzzi geef ik ook geen grote kans, hij heeft ook te weinig budget.

Ik denk dat het er vrij goed uit ziet voor Vd Garde maar ik denk dat HRT wel lang zal wachten met de bevestiging van de tweede coureur...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Ik heb het gelezen op de voor pagina. (BTW, allen die daar zorg voor dragen, top) Maar hier gaat de beste Boekhoorn toch geen geld aan uitgeven? Die man is dan misschien een "suikeroom" van vd Garde. Maar hij is ook een knap zakenman. En als Petrov ook mee doet met zijn Russische geldschieters, dan vraag ik me af wie geeft het meeste geld. Wie is zo gek.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Petrov wordt ook bij Caterham en Virgin genoemd, daar zal hij zijn pijlen eerst op richten denk ik.

Het zou niet de eerste keer zijn als Boekhoorn geld steekt in Vd Garde. Ik bedoel McGregor is eigenlijk ook gewoon van Boekhoorn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is