Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

#90
Citaat van: Wizard op 12 december 2011 - 10:04:23
Citaat van: Kootje op 11 december 2011 - 11:16:31
HRT is het Minardi van nu.
Bij gebrek aan betere opties, 'n prima team om je carierre te starten.

Als ik Jeroens post vertaal weer niet. ;) Bovendien, v/d Garde moet dit helemaal niet willen. Kun je wel krampachtig de Formule 1 binnenkomen maar verder dan roepen dat je er hebt gereden kom je niet. Bij HRT valt weinig eer te behalen.

Misschien wel, maar coureurs genoeg die bewezen hebben dat je carrière starten bij een achterhoedeteam geen rem moet zijn op een succesvol vervolg. Uitzonderlijke kwaliteit komt toch bijna altijd bovendrijven, maar dat zijn aan de andere kant dan ook weer uitzonderlijke verhalen. De d'Ambrosio's, van der Gardes en Buemi's van deze wereld is meestal geen lang vervolg gegeven.

Wizard


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is


0634

Wie weet, maar ik vind 10 mln een hoop geld voor een HRT...

Fabian

Ik hoop nog steeds dat Giedo in de Formule 1 komt. Alleen vind ik het jammer dat het waarschijnlijk HRT zal worden. Als HRT een hele sterke verbetering doormaakt zou het nog wel wat kunnen worden, maar met zo'n auto als vorig seizoen ben ik er bang voor dat we Giedo weinig zullen zien.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:17:47
Ik hoop nog steeds dat Giedo in de Formule 1 komt. Alleen vind ik het jammer dat het waarschijnlijk HRT zal worden. Als HRT een hele sterke verbetering doormaakt zou het nog wel wat kunnen worden, maar met zo'n auto als vorig seizoen ben ik er bang voor dat we Giedo weinig zullen zien.

Wij zullen idd weinig beelden van 'm meekrijgen.
Maar als dit z'n enige mogelijkheid is, zeg ik: Aanpakken met beide handen.
Ik bedoel, als hij DeLaRosa weet te overklassen (en ik zie niet in waarom niet) dan rijdt hij zich wel in de kijker.

0634

ik zie ook niet in waarom wel, moet ik eerlijk zijn. Zo slecht is DLR nou ook weer niet, en zo geweldig is VDG niet. Plus, hij moet alles nog leren. Hij zal hem vast bijhouden maar overklassen zal lastig worden. En dan nog vraag ik me af of men dat opmerkt.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 15 december 2011 - 17:18:54
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:17:47
Ik hoop nog steeds dat Giedo in de Formule 1 komt. Alleen vind ik het jammer dat het waarschijnlijk HRT zal worden. Als HRT een hele sterke verbetering doormaakt zou het nog wel wat kunnen worden, maar met zo'n auto als vorig seizoen ben ik er bang voor dat we Giedo weinig zullen zien.

Wij zullen idd weinig beelden van 'm meekrijgen.
Maar als dit z'n enige mogelijkheid is, zeg ik: Aanpakken met beide handen.
Ik bedoel, als hij DeLaRosa weet te overklassen (en ik zie niet in waarom niet) dan rijdt hij zich wel in de kijker.
blijft altijd lastig, maar heel veel tijd heeft ie niet meer. Dit zou wel eens één van zn laatste, of misschien wel zn allerlaatste kans zijn om in de F1 te komen, dus die moet ie idd gewoon met beide handen pakken, ook al is het maar HRT en ook al kost het 10 miljoen.
Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 18:31:20
ik zie ook niet in waarom wel, moet ik eerlijk zijn. Zo slecht is DLR nou ook weer niet, en zo geweldig is VDG niet. Plus, hij moet alles nog leren. Hij zal hem vast bijhouden maar overklassen zal lastig worden. En dan nog vraag ik me af of men dat opmerkt.
Kobayashi overklaste DLR wel behoorlijk en dat was helemaal geen hoogvlieger in de GP2. De La Rosa heeft de laatste jaren ook bar weinig gereden en bovendien beginnen de jaren ook te tellen bij hem. Tuurlijk gaat vdG DLR kloppen, zou wel teleurstellend zijn als ie dat niet doet

janke

#99
Citaat van: monaco2011 op 15 december 2011 - 19:19:25
Citaat van: Kootje op 15 december 2011 - 17:18:54
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 december 2011 - 12:17:47
Ik hoop nog steeds dat Giedo in de Formule 1 komt. Alleen vind ik het jammer dat het waarschijnlijk HRT zal worden. Als HRT een hele sterke verbetering doormaakt zou het nog wel wat kunnen worden, maar met zo'n auto als vorig seizoen ben ik er bang voor dat we Giedo weinig zullen zien.

Wij zullen idd weinig beelden van 'm meekrijgen.
Maar als dit z'n enige mogelijkheid is, zeg ik: Aanpakken met beide handen.
Ik bedoel, als hij DeLaRosa weet te overklassen (en ik zie niet in waarom niet) dan rijdt hij zich wel in de kijker.
blijft altijd lastig, maar heel veel tijd heeft ie niet meer. Dit zou wel eens één van zn laatste, of misschien wel zn allerlaatste kans zijn om in de F1 te komen, dus die moet ie idd gewoon met beide handen pakken, ook al is het maar HRT en ook al kost het 10 miljoen.
Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 18:31:20
ik zie ook niet in waarom wel, moet ik eerlijk zijn. Zo slecht is DLR nou ook weer niet, en zo geweldig is VDG niet. Plus, hij moet alles nog leren. Hij zal hem vast bijhouden maar overklassen zal lastig worden. En dan nog vraag ik me af of men dat opmerkt.
Kobayashi overklaste DLR wel behoorlijk en dat was helemaal geen hoogvlieger in de GP2. De La Rosa heeft de laatste jaren ook bar weinig gereden en bovendien beginnen de jaren ook te tellen bij hem. Tuurlijk gaat vdG DLR kloppen, zou wel teleurstellend zijn als ie dat niet doet

Dat weet ik zo nog niet. Er is geen enkele indicatie dat het zo zal gaan lopen. Inderdaad DLR is geen top coureur, maar of hij zo makkelijk even overklast wordt door vd Garde?? BTW, vd Garde heeft er 2 concurrenten bij, toch? Alguersuari en Buemi.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: monaco2011 op 15 december 2011 - 19:19:25
Kobayashi overklaste DLR wel behoorlijk en dat was helemaal geen hoogvlieger in de GP2. De La Rosa heeft de laatste jaren ook bar weinig gereden en bovendien beginnen de jaren ook te tellen bij hem. Tuurlijk gaat vdG DLR kloppen, zou wel teleurstellend zijn als ie dat niet doet
Dat verwacht ik ook wel. Maar overklassen verwacht ik niet. Dat is meer als je echt iemand vrijwel onuitgezonderd achter je houdt, althans zo zie ik het woord 'overklassen', en dat zie ik onze Giedo echt niet doen.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 19:38:51
Citaat van: monaco2011 op 15 december 2011 - 19:19:25
Kobayashi overklaste DLR wel behoorlijk en dat was helemaal geen hoogvlieger in de GP2. De La Rosa heeft de laatste jaren ook bar weinig gereden en bovendien beginnen de jaren ook te tellen bij hem. Tuurlijk gaat vdG DLR kloppen, zou wel teleurstellend zijn als ie dat niet doet
Dat verwacht ik ook wel. Maar overklassen verwacht ik niet. Dat is meer als je echt iemand vrijwel onuitgezonderd achter je houdt, althans zo zie ik het woord 'overklassen', en dat zie ik onze Giedo echt niet doen.
in kwalificatie verwacht ik dat wel van hem. In races zal het lastig worden. Ook al is ie elke ronde een halve seconde sneller dan zn teamgenoot, dan is het verschil op het eind 35 seconden en dan eindigen ze misschien op plek 20 en 21 beiden op 4 ronden van de winnaar. In kwalificatie zie je de verschillen veel beter, in de races valt dat vaak helemaal weg. Dan moet je t echt in de data na gaan zoeken, de insiders zullen dat wel doen, maar de gemiddelde fan natuurlijk niet. In feite valt er geen eer aan te behalen, maar misschien is t opstapje naar iets beters en natuurlijk kun je dan zeggen dat je de F1 hebt gehaald. t is hoe dan ook in veel opzichten een sprong voorwaarts

0634

Dat wel, maar 10 mln is een hoop geld hoor. En ja, zelfs al overklas je DLR, dan nog vraag ik me af of dat echt indruk maakt op teams.

janke

Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 20:40:43
Dat wel, maar 10 mln is een hoop geld hoor. En ja, zelfs al overklas je DLR, dan nog vraag ik me af of dat echt indruk maakt op teams.

Hij overklast DLR niet. Kom eens met feiten waaruit blijkt dat dat wel zo is.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:47:01
Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 20:40:43
Dat wel, maar 10 mln is een hoop geld hoor. En ja, zelfs al overklas je DLR, dan nog vraag ik me af of dat echt indruk maakt op teams.

Hij overklast DLR niet. Kom eens met feiten waaruit blijkt dat dat wel zo is.
Huh? Het is nog helemaal niet gebeurd... Hij moet eerst maar eens een stoeltje bemachtigen.

Ik zei toch ook: 'zelfs al zou hij hem overklassen...'