Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Gerard

Maldonado is net een paar weken geleden bevestigd.. Dus die optie kun je ook wegstrepen...

janke

Citaat van: Gerard op 10 december 2011 - 11:16:55
Maldonado is net een paar weken geleden bevestigd.. Dus die optie kun je ook wegstrepen...

Ik had er daarom ook een smiley achter gezet, Gerard.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard


0634

Het zou toch wel zonde zijn mocht er volgend jaar voor Sutil geen plekje meer zijn. Maar het wordt lastig voor hem.

http://www.gppits.net/nieuws/sutils_opties_slinken/


janke

Citaat van: Wizard op 10 december 2011 - 19:11:33
Ik hoop op Williams.

Hier net zo. Want laten we aub wel een beetje nivo houden in de F1. Maldonado, de second hand driver wel, en een betere racer als Sutil niet.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Dat -nog- niet. Maar we moeten niet doen alsof Maldonado totaal niet kan sturen.

janke

Citaat van: Wizard op 10 december 2011 - 19:23:02
Dat -nog- niet. Maar we moeten niet doen alsof Maldonado totaal niet kan sturen.

Dat zeg ik niet. Maar dit jaar was het een kluns. Een grote zelfs. Genoeg shit van hem gezien, maar dat vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Ik vond Maldonado nog niet zo slecht, hij was niet minder dan Barrichello (in de kwali was hij zelfs vaak beter)

Ik zie Caterham ook niet als optie voor Vd Garde, denk dat Red Bull daar voor Ricciardio of Vergne wel op de deur gaat kloppen.

Ik zie alleen HRT nog als optie, als is die kans ook klein geworden, nu De la Rosa daar al bevestigt is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ach ja, bij HRT... ik vraag me af of je dat moet willen. Ricciardo schijnt echt megagoed te zijn, maar in de HRT kwam het er ook niet uit. Dat gaat dat Giedo ook niet lukken vrees ik.

Kootje

HRT is het Minardi van nu.
Bij gebrek aan betere opties, 'n prima team om je carierre te starten.

KVDracer

Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2011 - 21:12:26
Ik vond Maldonado nog niet zo slecht, hij was niet minder dan Barrichello (in de kwali was hij zelfs vaak beter)

Ik zie Caterham ook niet als optie voor Vd Garde, denk dat Red Bull daar voor Ricciardio of Vergne wel op de deur gaat kloppen.

Ik zie alleen HRT nog als optie, als is die kans ook klein geworden, nu De la Rosa daar al bevestigt is...

VdGarde heeft duidelijik gezegd in zijn column in "Formule1" dat hij liever geen F1 rijdt dan bij HRT te moeten rijden, waar je enkel rijd voor je geld. Natuurlijk, dit is wel een uitspraak van een paar maanden terug.

Forza F1

Citaat van: KVDracer op 11 december 2011 - 11:20:04
VdGarde heeft duidelijik gezegd in zijn column in "Formule1" dat hij liever geen F1 rijdt dan bij HRT te moeten rijden, waar je enkel rijd voor je geld. Natuurlijk, dit is wel een uitspraak van een paar maanden terug.

Mocht VDG in de F1 geraken zal het overigens ook wel omwille van z'n geld zijn, niet z'n talenten hoor  :P

gloudiesaurus

Ja hij heeft geroepen dat hij niet voor HRT wil rijden, maar wat wil hij dan?
GP2 is ook geen optie meer.

Ik zou Giedo dan toch als advies geven om bij HRT in te stappen, De la Rosa moet Vd Garde kunnen hebben.
Als hij 1 jaar bij HRT rijdt, De la Rosa verslaat, en rustig zijn rondjes draait in de achterhoede... dan is zijn perspectief voor 2013 een stuk beter denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: Kootje op 11 december 2011 - 11:16:31
HRT is het Minardi van nu.
Bij gebrek aan betere opties, 'n prima team om je carierre te starten.

Als ik Jeroens post vertaal weer niet. ;) Bovendien, v/d Garde moet dit helemaal niet willen. Kun je wel krampachtig de Formule 1 binnenkomen maar verder dan roepen dat je er hebt gereden kom je niet. Bij HRT valt weinig eer te behalen.