Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: janke op 22 november 2011 - 20:06:55
Als Raikkonen er al heen gaat, kan ik me bij de beste wil niet voorstellen dat v/d Garde zijn teammaat wordt. Ik denk dan eerder dat ze Barrichello houden. Wat Maldonado betreft. Ik persoonlijk zal hem niet missen. Wat hij heeft laten zien, dat kan zelfs v/d Garde ook wel. Vind ik.


Mee eens!
Maar of Barrichello naast Kimi kan zitten, hangt toch wel af van hoeveel geld hij kan verzamelen. Het tekent de 'drive' van Rubens, maar ik weet niet zo goed of hij er goed aan doet om te betalen voor een stoeltje bij Williams?


Stel; je bent een Braziliaanse CEO. Tussen wie kies je dan? Bruno Senna of Rubens Barrichello?

Wizard

Barrichello. ;) Deze heeft tenslotte meer bewezen en kan wellicht nog een seizoen meedraaien. Bruno heeft enkel en alleen bewezen tegen te kunnen vallen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 23 november 2011 - 18:31:15
Barrichello. ;) Deze heeft tenslotte meer bewezen en kan wellicht nog een seizoen meedraaien. Bruno heeft enkel en alleen bewezen tegen te kunnen vallen.

Op zich mee eens, maar Senna heeft qua naam alleen al 'n enorme marktwaarde.
Daarnaast kan hij alleen nog maar groeien, terwijl Rubens toch echt over z'n top heen zit.

Dus ja, gevoelsmatig zou ik ook voor Rubinho gaan, maar zakelijk .....  ::)

Wizard

Ik vraag me af hoe lang deze marktmaarde stand houd. Zal me niks verbazen dat samen met het uitblijven van prestatie de marktwaarde gekelderd is.

gloudiesaurus

Hangt ervan af van voor bedrijf je CEO bent? Als je jong en hip bent dan ga ik voor Senna...
Ben je CEO van een bank ofzo, dan neem je Barrichello ;)

En die marktwaarde van Barrichello is dit jaar echt wel gedaald. Een miljoenensalaris zoals nu, zal hij volgend jaar niet meer krijgen...

Btw Vd Garde wordt nu ook bij HRT genoemd?

http://www.gppits.net/nieuws/toekomst_liuzzi_onzeker_bij_hrt/

Geen slechte optie om je debuut te maken, De la Rosa moet Vd Garde kunnen hebben!
En dan kun je in 2012 ervaring op doen en in 2013 mogelijk kijken naar een beter team?
Interessante optie voor hem... ondanks dat HRT achteraan rijdt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Ik heb wel bewondering voor jou, voor het blijven steunen van v/d Garde.  HRT, tja naast De la Rosa? Geen eer aan te behalen, vind ik. Laten we eens stoppen om de zoveelste Coronel, Albers, in de F1 te laten komen. Jos was dan wel een racer, maar die heeft het nooit kunnen redden. Gewoon de tijd afwachten. Zijn die Nyk en Max werkelijke talenten, dan kan er 'n keer een doordringen, misschien naar de top. Maar ik zie daar de kans voor v/d Garde niet liggen.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Nou ja, Senna presteert niet super goed, maar super slecht vind ik het nou ook weer niet. Zo halverwege invallen is niet niets. Heeft in Spa toch wat moois laten zien en de Renault is volgens mij nu niet de makkelijkste wagen en Petrov niet de aller slechtste. Vind dat hij volgend jaar wel kansje verdient en zie hem liever dan Rubens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Vieze baas

Citaat van: Burorri op 24 november 2011 - 11:21:24
Nou ja, Senna presteert niet super goed, maar super slecht vind ik het nou ook weer niet. Zo halverwege invallen is niet niets. Heeft in Spa toch wat moois laten zien en de Renault is volgens mij nu niet de makkelijkste wagen en Petrov niet de aller slechtste. Vind dat hij volgend jaar wel kansje verdient en zie hem liever dan Rubens.

Balen voor Senna dat die Renault zo ontzettend is teruggevallen in de tweede seizoenshelft. Maar behalve zijn kwalificatie op Spa heb ik hem ook niet heel spectaculaire dingen zien doen. Hoe staat de onderlinge verhouding in kwali en race tussen hem en Petrov?

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 24 november 2011 - 01:02:53
Ik heb wel bewondering voor jou, voor het blijven steunen van v/d Garde.  HRT, tja naast De la Rosa? Geen eer aan te behalen, vind ik. Laten we eens stoppen om de zoveelste Coronel, Albers, in de F1 te laten komen. Jos was dan wel een racer, maar die heeft het nooit kunnen redden. Gewoon de tijd afwachten. Zijn die Nyk en Max werkelijke talenten, dan kan er 'n keer een doordringen, misschien naar de top. Maar ik zie daar de kans voor v/d Garde niet liggen.

Steunen is het niet, ik zie alleen de mogelijkheden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 november 2011 - 11:21:24
Nou ja, Senna presteert niet super goed, maar super slecht vind ik het nou ook weer niet. Zo halverwege invallen is niet niets. Heeft in Spa toch wat moois laten zien en de Renault is volgens mij nu niet de makkelijkste wagen en Petrov niet de aller slechtste. Vind dat hij volgend jaar wel kansje verdient en zie hem liever dan Rubens.

Als je achternaam je in de Formule 1 brengt en houd mag jij je achter de oren krabben of je wat toevoegt. Zoals je aangeeft, het is niet goed maar ook niet slecht. Ik vind het allemaal wat flauwtjes en vraag me af of het voldoende is om hem op basis van talent in de Formule 1 te houden. Persoonlijk vind ik het jammer als geld boven talent wordt verkozen maar ik realiseer me dat dit nooit uitgesloten kan worden van de autosport tenzij iemand zich écht kan onderscheiden.

gloudiesaurus

Lotus Renault kan hij ook afschrijven...

Leuk melden dat je met  4 teams praat, alleen aan praten alleen heb je zo weinig....
Het word nu wel heel lastig voor hem.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2011 - 02:06:11
Lotus Renault kan hij ook afschrijven...

Leuk melden dat je met  4 teams praat, alleen aan praten alleen heb je zo weinig....
Het word nu wel heel lastig voor hem.

Helemaal mee eens. Of tovert hij nog een konijn uit de hoed. Veel opties zijn er inderdaad niet meer. Word met de dag kleiner. En och, ik persoonlijk vind het niet erg.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Nog steeds 2 opties over, Williams en Caterham, en welliocht zelfs 'n 3e met Force India. ::)
Toegegeven, het word er niet makkelijker op, maar er zijn nog kansen.

0634

Met alle respect, maar een Williams met Maldonado en V d Garde zou beschamend zijn.

janke

Yep, dan maar Barrichello. Sutil is natuurlijk ook een prima optie. Of zet Maldonado aan de kant en ga met Barrichello én Sutil het nieuwe seizoen in. :)
Some things are too important to be left in the past.