Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Kootje

Maar dat is weer 'n heel ander verhaal.
Of hij er goed aan heeft gedaan weet ik ook niet, de tijd zal 't ons leren.
Maar om nu te roepen dat hij geen eerlijke kans krijgt omdat komende GP Rossi de vrijdagtraining mag doen. ???

gloudiesaurus

Het enige wat hij kan doen is ervoor zorgen dat hij snel is in de vrije training. Maar als hij steeds in de achterhoede eindigt achter Kovalainen dan is er ook niemand die erna zal kraaien. Ik zou van Caterham zachte banden en een bijna lege benzinetank eisen ;)

Ik denk zelf dat racen in de tweede HRT iig. beter was geweest. Al is dat ook niet makkelijk.

Eigenlijk had hij gewoon vorig jaar of liever nog dat jaar ervoor de GP2-titel moeten pakken ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Giedo kan het testen moeilijk combineren met de GP2, daarom zou hij pas testen als het GP2-seizoen voorbij was.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 mei 2012 - 05:46:28
Maar dat is weer 'n heel ander verhaal.
Of hij er goed aan heeft gedaan weet ik ook niet, de tijd zal 't ons leren.
Maar om nu te roepen dat hij geen eerlijke kans krijgt omdat komende GP Rossi de vrijdagtraining mag doen. ???


Het is wordt sowieso een "puinhoop" als je niet de enige testrijder bent bij een F1-team...Als het alleen om GvdG ging zou de focus ook op hem zitten...Nu moet hij met Rossi strijden om aandacht van het team.


Serieus, rijden voor HRT was in dit geval veel beter geweest. Dan maakt je kilometers in een F1 en ben je ook beter in de picture...

Figge

Citaat van: Franky R. op 07 mei 2012 - 13:40:16
Citaat van: Kootje op 07 mei 2012 - 05:46:28
Maar dat is weer 'n heel ander verhaal.
Of hij er goed aan heeft gedaan weet ik ook niet, de tijd zal 't ons leren.
Maar om nu te roepen dat hij geen eerlijke kans krijgt omdat komende GP Rossi de vrijdagtraining mag doen. ???


Het is wordt sowieso een "puinhoop" als je niet de enige testrijder bent bij een F1-team...Als het alleen om GvdG ging zou de focus ook op hem zitten...Nu moet hij met Rossi strijden om aandacht van het team.


Serieus, rijden voor HRT was in dit geval veel beter geweest. Dan maakt je kilometers in een F1 en ben je ook beter in de picture...

Dat denk ik dus ook. Kijk naar Senna, die is er uiteindelijk ook niet slechter van geworden...

gloudiesaurus

Jup ik stem ook voor HRT, maar Karthikeyan zal daar wel een flinke zal geld hebben neergelegd vermoed ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 08 mei 2012 - 21:51:10
Jup ik stem ook voor HRT, maar Karthikeyan zal daar wel een flinke zal geld hebben neergelegd vermoed ik.
Misschien had ie beter een grote zak hete pepers op tafel kunnen leggen want dan is die auto misschien toch nog vooruit te branden.

Figge

In iedergeval weer eens gewonnen in GP2 vandaag... Dat is nooit weg natuurlijk.

Fabian

Nou wordt het toch weer eens tijd dat Giedo tijdens VT1 in de Caterham mag stappen. Volgens mij heeft hij pas 1 VT mogen rijden en heeft hij er nog zeven/ acht tegoed.
Zou voor Giedo zelf ook lekker zijn om weer eens effe in een Formule 1 auto te rijden.

SanderD

Hij gaat rijden in de weekenden dat hij geen GP2 heeft. Want hij kan moeilijk binnen 5 minuten van een F1 in een GP2 stappen.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 04 juli 2012 - 14:41:36
Hij gaat rijden in de weekenden dat hij geen GP2 heeft. Want hij kan moeilijk binnen 5 minuten van een F1 in een GP2 stappen.
Beetje rennen is nooit weg voor Giedo. Nee wat dat betreft heb je gelijk, maar dan moeten ze bij Caterham die Rossi ook wat vaker in de auto gaan zetten want die heeft ook een aantal vrijdagen vastgelegd.

SDG

Citaat van: sanderalonso op 04 juli 2012 - 14:41:36
Hij gaat rijden in de weekenden dat hij geen GP2 heeft. Want hij kan moeilijk binnen 5 minuten van een F1 in een GP2 stappen.

In dat geval kun je zelf gemakkelijk berekenen wanneer we hem ten vroegste weer achter het stuur zien...

Fabian

Als je kunt rekenen moet je niet op mij rekenen dat ik kan rekenen.

SDG


Fabian

Dankje SDG!
Nu heb ik de GP2 kalender vergeleken met de Formule 1 kalender en dan denk ik dat Giedo minder vrijdagen krijgt dan hij gehoopt had aangezien die Rossi ook nog een paar keer mag instappen.