Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Fabian

Ik vind het allemaal wel leuk al die coureurs die op zoek moeten voor een stoeltje. En het zou eigenlijk nog leuker zijn als van der Garde er in slaagt een van die stoeltjes te pakken. Ik denk ook zeker dat hij het in zich heeft en als hij de kans krijgt dan moet ie het laten zien. Nu maar wachten op de antwoorden die komen gaan.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 december 2011 - 13:44:04
Petrov wordt ook bij Caterham en Virgin genoemd, daar zal hij zijn pijlen eerst op richten denk ik.

Het zou niet de eerste keer zijn als Boekhoorn geld steekt in Vd Garde. Ik bedoel McGregor is eigenlijk ook gewoon van Boekhoorn...


Marussia (het voormalige Virgin) zou best kunnen, vanwege de Russische connectie. Team Caterham? Ik weet het niet, want ze hebben geen geld nodig...maar een niet al te wilde jonge hond die Kovalainen het lastig kan maken.


Trulli heeft IMHO te snel een nieuw contract gekregen. Hopelijk is er geen al te hoog afkoopbedrag afgesproken. Trulli eruit, Alguersuari erin of Buemi...

janke

In de nieuwe AutoVisie staat dat vd Garde voor kerst meer weet.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 23 december 2011 - 17:25:18
In de nieuwe AutoVisie staat dat vd Garde voor kerst meer weet.


Dus dan wordt het morgen...Ben benieuwd.


janke

En nu dit in de Telegraaf,

RIJSWIJK -  Autocoureur Giedo van der Garde is nog steeds in beeld voor de Formule 1. De Nederlander is er druk mee bezig en positief gestemd, twitterde hij aan zijn fans ,,Zodra er nieuws is, laat ik dat jullie natuurlijk weten. Maar even geduld nog."

@
Och, hij houdt gewoon de fans aan het lijntje, zoals die paar F1 Teams met hem doen. :)


Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Ben benieuwd, maar de coureurs en de teams houden nu iedereen aan het lijntje ;)

De teams willen zoveel mogelijk sponsorgeld, en de coureurs zo min mogelijk betalen. Aangezien HRT al een coureur heeft vast gelegd en ze waarschijnlijk toch niet (of nauwelijks gaan testen) kunnen ze tot eind februari/ begin maart wachten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Gezien alle rijders die op de markt zijn, Rubens, Sutil, Algu, Buemi, Petrov, geef ik Giedo weinig kans.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 december 2011 - 14:34:21
Gezien alle rijders die op de markt zijn, Rubens, Sutil, Algu, Buemi, Petrov, geef ik Giedo weinig kans.

Op Petrov na, heeft Giedo het hoogste budget te bieden, en ook qua talent doet hij voor geen van die gasten onder.
Persoonlijk geef ik hem dus nog kans genoeg, al is de concurentie groot.

0634

Qua talent niet? Nou, ik moet nog maar zien of hij het talent van Algu of van Sutil heeft om er maar twee te noemen. Dan ben je al een verdomd goede coureur.

Kootje

Dan verschillen we daar duidelijk van mening in.
Ze zijn beter als de rest van dat rijtje, maar zo goed vind ik die 2 nu ook weer niet.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 28 december 2011 - 20:00:04
Dan verschillen we daar duidelijk van mening in.
Ze zijn beter als de rest van dat rijtje, maar zo goed vind ik die 2 nu ook weer niet.
en hoe goed is vd Garde precies?? qua talent zal ie toch wel onder doen voor Sutil en Barichello en wellicht ook voor Algu. Maar t blijft altijd lastig vergelijken, als ik geen Nederlander was zou ik vd Garde waarschijnlijk geen eens kennen..

0634

Citaat van: Kootje op 28 december 2011 - 20:00:04
Dan verschillen we daar duidelijk van mening in.
Ze zijn beter als de rest van dat rijtje, maar zo goed vind ik die 2 nu ook weer niet.
Hoe goed ze ook zijn, zij zijn beiden m.i. (net als Buemi en Rubens in zijn goede jaren) meer dan F1-waardig. Van Giedo moet ik dat nog maar zien. Wat ik van hem weet is dat hij zich nog niet echt heeft onderscheiden.

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 28 december 2011 - 21:23:36
Citaat van: Kootje op 28 december 2011 - 20:00:04
Dan verschillen we daar duidelijk van mening in.
Ze zijn beter als de rest van dat rijtje, maar zo goed vind ik die 2 nu ook weer niet.
en hoe goed is vd Garde precies?? qua talent zal ie toch wel onder doen voor Sutil en Barichello en wellicht ook voor Algu. Maar t blijft altijd lastig vergelijken, als ik geen Nederlander was zou ik vd Garde waarschijnlijk geen eens kennen..

Ik denk dat Giedo minstens zo goed is als dat rijtje, Barrichello in z'n topjaren buiten beschouwing gelaten.
Maaruh ..... kende je Buemi, Alguersuari, Sutil enzo wel dan voordat ze in de F1 kwamen ??

Citaat van: Jeroen op 28 december 2011 - 21:37:19
Hoe goed ze ook zijn, zij zijn beiden m.i. (net als Buemi en Rubens in zijn goede jaren) meer dan F1-waardig. Van Giedo moet ik dat nog maar zien. Wat ik van hem weet is dat hij zich nog niet echt heeft onderscheiden.

Hun F1 waardigheid trek ik ook niet in twijfel.
Ik denk alleen dat Giedo dat ook is.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 28 december 2011 - 22:43:34
Citaat van: monaco2011 op 28 december 2011 - 21:23:36
Citaat van: Kootje op 28 december 2011 - 20:00:04
Dan verschillen we daar duidelijk van mening in.
Ze zijn beter als de rest van dat rijtje, maar zo goed vind ik die 2 nu ook weer niet.
en hoe goed is vd Garde precies?? qua talent zal ie toch wel onder doen voor Sutil en Barichello en wellicht ook voor Algu. Maar t blijft altijd lastig vergelijken, als ik geen Nederlander was zou ik vd Garde waarschijnlijk geen eens kennen..

Ik denk dat Giedo minstens zo goed is als dat rijtje, Barrichello in z'n topjaren buiten beschouwing gelaten.
Maaruh ..... kende je Buemi, Alguersuari, Sutil enzo wel dan voordat ze in de F1 kwamen ??
nee, maar die waren wel een stuk jonger toen ze in de F1 kwamen. Misschien gaat Giedo het wel goed doen in de F1, maar vooralsnog heeft ie daar niks bewezen en om m dan al op hetzelfde niveau in te schatten als een Sutil of Barichello vind ik ietwat overdreven. Buemi en Alguersuari vind ik zelf niet zulke bijzondere rijders, maar ik vraag me zelfs af of giedo dat niveau wel heeft. Maar goed, hopelijk krijgt ie de kans en kan ie laten zien wat ie kan in een F1 auto.