Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Matthijs

Maldonado en Hulkenberg paydrivers? Ze domineerden de GP2 in hun kampioensjaar. Wat meer moet je laten zien om F1 te mogen rijden?

CitaatDeLaRosa is nooit geen hoogvlieger geweest...
Maar was wel gelijkwaardig aan Verstappen in 2000

Kootje

#136
Citaat van: Matthijs op 17 december 2011 - 08:56:33
Maldonado en Hulkenberg paydrivers? Ze domineerden de GP2 in hun kampioensjaar. Wat meer moet je laten zien om F1 te mogen rijden?

Maar toch is Maldonado 'n pay-driver.
Zonder zijn oliedollarts uit Venezuela had Húlkenberg gewoon in de Williams gezeten.
Dat geeft direct al aan dat Hülkenberg geen pay-driver is.
Ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

Citaat van: Matthijs op 17 december 2011 - 08:56:33
CitaatDeLaRosa is nooit geen hoogvlieger geweest...
Maar was wel gelijkwaardig aan Verstappen in 2000

Dat kan zijn.
Ook ons Joske was geen hoogvlieger natuurlijk, maar die wist onder regenachtige omstandigheden nog wel eens boven zichzelf uit te stijgen.
Terwijl DeLaRosa altijd kleurloos rond reed, en dat niveau van 2000 ook allang niet meer haalt.
Maar goed, ik zeg ook niet dat Giedo beter is, dat gaan we hopelijk zien, maar ik verwacht wel dat hij de snellere zal zijn.

monaco2011

#137
Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 10:36:07
Citaat van: Matthijs op 17 december 2011 - 08:56:33
Maldonado en Hulkenberg paydrivers? Ze domineerden de GP2 in hun kampioensjaar. Wat meer moet je laten zien om F1 te mogen rijden?

Maar toch is Maldonado 'n pay-driver.
Zonder zijn oliedollarts uit Venezuela had Húlkenberg gewoon in de Williams gezeten.
Dat geeft direct al aan dat Hülkenberg geen pay-driver is.
Ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

CitaatDeLaRosa is nooit geen hoogvlieger geweest...
Maar was wel gelijkwaardig aan Verstappen in 2000

CitaatDat kan zijn.
Maar ook Joske was geen hopogvlieger natuurlijk.
Die wist onder regenachtige omstandigheden nog wel eens boven zichzelf uit te stijgen.
Enigste wapewnfeit dat Pedro op tafel kan leggen is dat hij in z'n Arrows, de McLaren van Coulthard 3 kwartier achter zich wist te houden.
Maar ja, dat was op Monaco waar dat eigenlijk geen kunst is.
Voor de rest reed hij altijd kleurloos rond, en haalt hij dat niveau van 2000 allang niet meer.
Maar goed, ik zeg ook niet dat Giedo beter is, dat gaan we hopelijk zien, maar ik verwacht wel dat hij de snellere zal zijn.
dat was Bernoldi toch??

SDG

Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 10:36:07
Enigste wapewnfeit dat Pedro op tafel kan leggen is dat hij in z'n Arrows, de McLaren van Coulthard 3 kwartier achter zich wist te houden.
Maar ja, dat was op Monaco waar dat eigenlijk geen kunst is.

Dat was niet De La Rosa, maar Enrique Bernoldi.

Kootje

#139
Citaat van: SDG op 17 december 2011 - 10:38:29
Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 10:36:07
Enigste wapewnfeit dat Pedro op tafel kan leggen is dat hij in z'n Arrows, de McLaren van Coulthard 3 kwartier achter zich wist te houden.
Maar ja, dat was op Monaco waar dat eigenlijk geen kunst is.

Dat was niet De La Rosa, maar Enrique Bernoldi.

Je hebt nog gelijk ook.
Zal 't gauw verwijderen, voordat iemand anders 't ziet :P

Oops .... te laat.  :'(
;D ;D ;D

Citaat van: monaco2011 op 17 december 2011 - 10:37:44
dat was Bernoldi toch??

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 17 december 2011 - 08:56:33
Maldonado en Hulkenberg paydrivers? Ze domineerden de GP2 in hun kampioensjaar. Wat meer moet je laten zien om F1 te mogen rijden?


Hulkenberg ja, Maldonado absoluut niet! Die reed al vier jaar in de GP2, derhalve minder impressionant...Had voor mij niet in de F1 gehoeven, maar dat is mijn mening.

Matthijs

Ik dacht dat Gerard Hulkenberg een paydriver noemde, maar dat heb ik verkeerd gelezen.

janke

Ik las net hier op het F1nieuws door Peter geschreven, dat HRT een stapje terug doet volgend jaar. Daar wil je als bijv. vd Garde je miljoenen toch niet aan vergeven?
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: janke op 17 december 2011 - 16:23:28
Ik las net hier op het F1nieuws door Peter geschreven, dat HRT een stapje terug doet volgend jaar. Daar wil je als bijv. vd Garde je miljoenen toch niet aan vergeven?

Waarom niet ??
Als het je enige en laatste kans is wel.
Daarna is het zaak om je in de kijker te rijden door stelselmatig je teamgenoot te verslaan en wellicht zo af en toe te verrassen door de Virgins te verslaan.

Enzo

Citaat van: janke op 17 december 2011 - 16:23:28
Ik las net hier op het F1nieuws door Peter geschreven, dat HRT een stapje terug doet volgend jaar. Daar wil je als bijv. vd Garde je miljoenen toch niet aan vergeven?

Nou inderdaad, veel slechter dan vorig jaar kan toch niet zou je zeggen.
Geeft potentiële sponsors weinig vertrouwen, ik zou er niet in investeren na dit bericht iig.

Kootje

Tsja ..... wat is 'n stapje terug voor 'n team dat al achteraan staat ??

Gerard

#146
Citaat van: Matthijs op 17 december 2011 - 15:05:41
Ik dacht dat Gerard Hulkenberg een paydriver noemde, maar dat heb ik verkeerd gelezen.

Inderdaad Matthijs; Ik bedoelde juist dat een , naar mijn idee, coureur met talent,(Hulkenberg dus)  aan de kant werd geschoven voor een , naar mijn idee, mindere coereur met geld, Maldonado dus ;)  :)


Maar om even terug te komen op het topic.. Ik lees net hier op de site dat HRT komend jaar een stapje terug moet doen..
Aangezien dit het enige ?? team is waar Giedo nog een reele kans maakt om te rijden, vraag ik me af of hij  dit wel moet willen ???

janke

Citaat van: Kootje op 17 december 2011 - 16:28:11
Citaat van: janke op 17 december 2011 - 16:23:28
Ik las net hier op het F1nieuws door Peter geschreven, dat HRT een stapje terug doet volgend jaar. Daar wil je als bijv. vd Garde je miljoenen toch niet aan vergeven?

Waarom niet ??
Als het je enige en laatste kans is wel.
Daarna is het zaak om je in de kijker te rijden door stelselmatig je teamgenoot te verslaan en wellicht zo af en toe te verrassen door de Virgins te verslaan.

Waarom wel?? Kijk je naar dit jaar heeft er zich van Virgin en HRT geen een coureur zich in de kijker gereden. Ook Glock was niet te zien met iets wat goed leek, vind ik. En dan miljoenen weggeven om alleen op de grid te staan en geen enkele vooruit zicht op een betere auto? Ik zou het iig niet doen. En als sponsor zou ik mijn vingers niet aan HRT branden.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Ow haha zie dat dit al geschreven is en ook al op gereageerd is...

Ik zou het niet doen als ik GvdG was!

Kootje

Klopt, de line-up van vorig jaar heeft niets bijzonders laten zien.
In ieder geval niet bijzonder genoeg om de teambazen van de middenmoot over de streep te trekken.
Echter moet je wel geloof houden in eigen kunnen.
En ik denk dat vd Garde dat geloof wel heeft, en zichzelf dan ook beter acht dan 'n Glock of Liuzzi.

Daarbij moet je niet vergeten dat dit z'n enige en laatste optie is.
Het is nu of nooit.
Zou hij nu de keus hebben om voor HRT of Caterham uit te komen, zeg ik ook: GEEN HRT
Maar die keus is er niet, dus ......