Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

Wizard

Ik weet niet hoe snel Giedo is in een F1-wagen. En zeker niet of hij beter is dan Petrov.

janke

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 21:14:46
Ik weet niet hoe snel Giedo is in een F1-wagen. En zeker niet of hij beter is dan Petrov.

Ik ook niet. Boeit me voor geen meter.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 21:14:46
Ik weet niet hoe snel Giedo is in een F1-wagen. En zeker niet of hij beter is dan Petrov.

Dat weet ik ook niet, maar ik vermoed van wel.
Echter is dat gebasseerd op hun prestaties in GP2, en we weten allemaal dat dat geen garantie bied.
Maar ja, das nou eenmaal het enige vergelijkingsmateriaal dat ik bezit.

gloudiesaurus

Ja hoe groot is zijn budget? Als je Boekhoorn als schoonvader hebt, en als je weet dat die 1,3 miljard heeft? Als je dan echt wil en moet... dan kan je budget ineens heel groot zijn...

Het is natuurlijk ook een spelletje, het management van Giedo wil ook niet de 10 miljoen betalen als 8 miljoen mogelijk is..

Over D'Ambrosio, hij kwam dankzij Genii Capital. En dat is vorig jaar ook een spelletje geweest natuurlijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Dat is al dat onderhandelen toch ook ??

Wat je zegt, als Pa Boekhoorn z'n schoonzoontje echt in de F1 wil helpen, dan komen die $.10 mln er wel.

janke

Citaat van: Kootje op 16 december 2011 - 21:07:47
EN ?? ???

Vorig jaar had Giedo die $.8 mln ook al en Jérome maar $.5
Toch koos Virgin voor de Belg omdat zij vonden dat hij meer kwaliteit had.
Nu was ik het daar al niet mee eens, maar goed ... that ship has sailed.

Ik ben echter ook van mening dat Giedo meer kwaliteit bezit dan Vitaly.
Hopelijk is die nieuwe teambaas van HRT die mening ook aangedaan en neemt hij genoegen met ietsje minder.
Zolang er geen bevestiging over dat 2e zitje is, blijf ik Giedo iig 'n goede kans geven.

Sorry, maar flikker toch eens op met de miljoenen. Weet ik wat.vd Garde heeft. Zal mij een biet zijn. Met de zogenaamde miljoenen hoor je helemaal niets van die gast. Laat dat zo maar blijven.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Flikker op, fuck off, etc etc. Wat ben je rebels joh!!

gloudiesaurus

Jongens hou het netjes, geen schuttingstaal aub.

Over de miljoenen, zonder geld hadden we ook nooit van Petrov of Bruno Senna gehoord...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 16 december 2011 - 22:02:37
Jongens hou het netjes, geen schuttingstaal aub.

Over de miljoenen, zonder geld hadden we ook nooit van Petrov of Bruno Senna gehoord...

Ahum .... je vergeet de grootste pay-driver ooit: SCHUMACHER
Zonder die 250.000 (als ik me niet vergis) had hij bij Jordan nooit Gachot vervangen en daardoor dus ook niet bij Benetton gekomen. ::)

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 16 december 2011 - 21:35:33
Ja hoe groot is zijn budget? Als je Boekhoorn als schoonvader hebt, en als je weet dat die 1,3 miljard heeft? Als je dan echt wil en moet... dan kan je budget ineens heel groot zijn...

Het is natuurlijk ook een spelletje, het management van Giedo wil ook niet de 10 miljoen betalen als 8 miljoen mogelijk is..

Over D'Ambrosio, hij kwam dankzij Genii Capital. En dat is vorig jaar ook een spelletje geweest natuurlijk.

Aan de andere kant, ik heb niks tegen paydrivers, mits dit goed afgewogen wordt tegen talent. En niet wie de grootste zak geld meebrengt mag sturen. En daar kruipt het wel naar toe.

Enzo

Daar kruipt dit zeker naar toe. Talent moet plaats maken voor geld, erg jammer maar onvermijdelijk.
Het enige wat hier een halt toe kan roepen is een verbod op paydrivers.

Kootje

Onmogelijk

Pay-drivers zijn 'n noodzakelijk kwaad

Gerard

Daar kruipt het naartoe?? Het is al zover! Want Maldonado-Hulkenberg zijn hier het levende voorbeeld van! En nu Algusuari ook... :-[
maar goed... Giedo die bij HRT instapt voor 10 mjn.... Zou ik niet doen... Waarom zograag in de F1 willen rijden?? Waarom niet liever in een andere klasse strijden om de prijzen dan 6 sec per ronde langzamer rijden dan de leiders :-\
oke, Alonso is ook zo begonnen,maar zover zie ik Giedo niet komen..

monaco2011

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 21:50:22
Flikker op, fuck off, etc etc. Wat ben je rebels joh!!
idd, nu nog een beetje inhoud ;)

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 21:14:46
Ik weet niet hoe snel Giedo is in een F1-wagen. En zeker niet of hij beter is dan Petrov.
ligt eraan welke F1-wagen ;)

janke

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 21:50:22
Flikker op, fuck off, etc etc. Wat ben je rebels joh!!

Ja sorry, af en toe schiet me dat gewoon uit de vingers. Ik zal proberen dat in de toekomst te vermijden.  ;)
Some things are too important to be left in the past.