Vd Garde in 2012 in de Formule 1 of niet?

Gestart door gloudiesaurus, 14 november 2011 - 21:11:49

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 21:25:33
Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:47:01
Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 20:40:43
Dat wel, maar 10 mln is een hoop geld hoor. En ja, zelfs al overklas je DLR, dan nog vraag ik me af of dat echt indruk maakt op teams.

Hij overklast DLR niet. Kom eens met feiten waaruit blijkt dat dat wel zo is.
Huh? Het is nog helemaal niet gebeurd... Hij moet eerst maar eens een stoeltje bemachtigen.

Ik zei toch ook: 'zelfs al zou hij hem overklassen...'

Daarom vroeg ik ook naar feiten.  Die v/d Garde. Krijgen we nou een vd Garde hype?? Wees een beetje realistisch, en flikker die rood/wit/blauwe waas eens weg. In Nederland net als bij onze vrienden in het Zuiden, is er niet één F1 waardige coureur op dit moment. Ik denk dat Jos Verstappen voor Holland en Thierry Boutsen voor België de laatste geloofwaardige F1 coureurs waren.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Een Giedo van der Garde - hype zie ik zo snel niet komen, al zal we interesse in de Formule 1 in Nederland zeker stijgen... Maar zoiets als Verstappen dat gebeurd niet snel meer... hij had destijds een enorme fanclub ook.

Maar Van der Garde moet deze kans grijpen, het is nu of nooit...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

monaco2011

Citaat van: janke op 15 december 2011 - 21:42:08
Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 21:25:33
Citaat van: janke op 15 december 2011 - 20:47:01
Citaat van: Jeroen op 15 december 2011 - 20:40:43
Dat wel, maar 10 mln is een hoop geld hoor. En ja, zelfs al overklas je DLR, dan nog vraag ik me af of dat echt indruk maakt op teams.

Hij overklast DLR niet. Kom eens met feiten waaruit blijkt dat dat wel zo is.
Huh? Het is nog helemaal niet gebeurd... Hij moet eerst maar eens een stoeltje bemachtigen.

Ik zei toch ook: 'zelfs al zou hij hem overklassen...'

Daarom vroeg ik ook naar feiten.  Die v/d Garde. Krijgen we nou een vd Garde hype?? Wees een beetje realistisch, en flikker die rood/wit/blauwe waas eens weg. In Nederland net als bij onze vrienden in het Zuiden, is er niet één F1 waardige coureur op dit moment. Ik denk dat Jos Verstappen voor Holland en Thierry Boutsen voor België de laatste geloofwaardige F1 coureurs waren.
tot gisteren kon het mij ook weinig boeien, maar toen ik dat artikel las begon ik er ineens in te geloven. Het maakt mij op zich weinig uit en ik volg vd Garde verder ook niet echt, maar weer eens een NL'er in de F1 zou leuk zijn. Kunnen we volgend jaar wel gaan evalueren of ie F1 waardig is of niet. Als ie De La Rosa niet kan verslaan dan is die dat sowieso niet.

0634

Citaat van: janke op 15 december 2011 - 21:42:08
Daarom vroeg ik ook naar feiten.  Die v/d Garde. Krijgen we nou een vd Garde hype?? Wees een beetje realistisch, en flikker die rood/wit/blauwe waas eens weg. In Nederland net als bij onze vrienden in het Zuiden, is er niet één F1 waardige coureur op dit moment. Ik denk dat Jos Verstappen voor Holland en Thierry Boutsen voor België de laatste geloofwaardige F1 coureurs waren.
Euh, ik zie vd Garde niet als een potentiele topper hoor. Ik denk dat hij tekort schiet, al hoop ik van niet. Ik heb iig geen hype-gevoelens.

Ik zou het wel leuk vinden als hij meedoet, maar meer succes als dat d'Ambrosio dit jaar had zie ik niet voor hem weggelegd.

Fabian

Giedo heeft inderdaad een kans tegen DLR. DLR is geen hoogvlieger, Giedo moet de kans, als hij die krijgt, inderdaad met beide handen aanpakken. Het zou zo maar eens zijn laatste kans kunnen zijn.

Enzo

Las net dat Alguesuari ook in de running is voor het tweede HRT zitje. Dan hebben ze een Spaans team met twee Spaanse rijders. Vermoedelijk gaat hun voorkeur hier naar uit, tenzij ze het geld van Giedo hard nodig hebben. Maakt de kans voor de Nederlander iig weer iets kleiner.

Fabian

Tja een geheel Spaans team lijkt het meest voor de hand liggend op dit moment.

Wizard

Ligt eraan. Er moet ook geld in het laatje komen. En wat heeft Alguesuari te bieden op financiëel gebied?

Kootje

Citaat van: Wizard op 16 december 2011 - 14:09:29
Ligt eraan. Er moet ook geld in het laatje komen. En wat heeft Alguesuari te bieden op financiëel gebied?

Alleen al daarom geef ik Giedo de meeste kans.
Althans ..... meer kans dan Jaime.
Ik weet niet wie er nog meer op dat stoeltje azen, en wat die te bieden hebben.
D'Ambrosio had vorig jaar ook 'n goedgevulde portemonnee, wellicht heeft die dat geld nog steeds en weegt z'n jaar ervaring iets zwaarde als die paar miljoen die Giedo meer te besteden heeft ??
Hoeveel geld weet Barrichello los te peuteren, en is hij bereid uit z'n eigen zak bij te springen zoals Heidfeld ooit deed ??
En wie azen er nog meer op dat stoeltje, Petrov, Senna, Heidfeld, Buemi, Sutil ??
Allemaal jongens die dit jaar reden maar voor nu nog geen plekje hebben.
Persoonlijk geef ik Jaime weinig kans.

gloudiesaurus

Denk dat Vd Garde meer geld heeft dan Alguersuari, of de Spaanse aandeelhouder wil een landgenoot ten kostte van geld?

Ik toch dat ze het geld willen hebben...  ;)

Ik denk ook dat Vd Garde De la Rosa moet kunnen hebben... in ieder geval gelijkwaardig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

HOeveel geld heeft vd Garde dan precies? is dat bekend?

Kootje

#116
Citaat van: gloudiesaurus op 16 december 2011 - 17:58:37
Denk dat Vd Garde meer geld heeft dan Alguersuari, of de Spaanse aandeelhouder wil een landgenoot ten kostte van geld?

Vorig jaar iig wel.
Helaas (en vreemd genoeg) koos men toen toch voor Jérome.

CitaatIk toch dat ze het geld willen hebben...  ;)

denk, gok of hoop je dat.

CitaatIk denk ook dat Vd Garde De la Rosa moet kunnen hebben... in ieder geval gelijkwaardig.

Lijkt mij ook.
DeLaRosa is nooit geen hoogvlieger geweest en heeft z'n beste tijd gehad.
Giedo daarentegen is geen supertopper, maar ik schat hem wel hoger in als onze laatste 2 troeven.
En ook die twee moeten Pedro kunnen hebben.

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 16 december 2011 - 18:06:59
HOeveel geld heeft vd Garde dan precies? is dat bekend?

Naar mijn weten heeft Giedo iig $.8 miljoen tot zijn beschikking, maar worden er vooralsnog $.10 miljoen gevraagd.


Wizard

En Petrov heeft deze tot zijn beschikking. Giedo niet. Dus zijn we klaar met gissen. ;)

Kootje

EN ?? ???

Vorig jaar had Giedo die $.8 mln ook al en Jérome maar $.5
Toch koos Virgin voor de Belg omdat zij vonden dat hij meer kwaliteit had.
Nu was ik het daar al niet mee eens, maar goed ... that ship has sailed.

Ik ben echter ook van mening dat Giedo meer kwaliteit bezit dan Vitaly.
Hopelijk is die nieuwe teambaas van HRT die mening ook aangedaan en neemt hij genoegen met ietsje minder.
Zolang er geen bevestiging over dat 2e zitje is, blijf ik Giedo iig 'n goede kans geven.