Banaan vd race Abu Dhabi

Gestart door Kootje, 13 november 2011 - 17:03:57

« vorige - volgende »

Wie was vandaag de grootste prutser ???

Senna
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Maldonado
16 (84.2%)
Buemi
0 (0%)
Massa
3 (15.8%)
'n ander
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 27 november 2011 - 17:03:57

0634

Maar dat kan dan ook bij Man van de Race, want dat is net zo vaak lastig te kiezen.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 20:01:32
Maar dat kan dan ook bij Man van de Race, want dat is net zo vaak lastig te kiezen.
ja, maar bij banaan vd wedstrijd kun je nog eens zeggen dat er niemand voor in aanmerking komt, een man vd wedstrijd is er altijd wel te kiezen al is dat soms wel een lastige keus. Bij banaan is er wat mij betreft soms helemaal geen keus, dat is het verschil.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 18:54:25
Ach, de term banaan moet je ook niet te letterlijk nemen. Gewoon een beetje satirisch bedoeld.



Precies. Een leukigheidje. En stemmen hoeft natuurlijk niet.

0634

Citaat van: monaco2011 op 14 november 2011 - 20:25:39
Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 20:01:32
Maar dat kan dan ook bij Man van de Race, want dat is net zo vaak lastig te kiezen.
ja, maar bij banaan vd wedstrijd kun je nog eens zeggen dat er niemand voor in aanmerking komt, een man vd wedstrijd is er altijd wel te kiezen al is dat soms wel een lastige keus. Bij banaan is er wat mij betreft soms helemaal geen keus, dat is het verschil.
Naja, bij Man vd Wedstrijd heb ik soms ook wel zoiets van wie nu weer? Vettel die in de beste wagen wint, Button die in de op een na beste tweede wordt... om daar nou steeds punten voor te geven... Daar steekt ook niet altijd iemand boven uit. Maar goed, dat is het spel natuurlijk. Echt belangrijk wie wij kiezen is het verder ook niet.

Folkert

Citaat van: Makke op 14 november 2011 - 19:33:48
Citaat van: Burorri op 14 november 2011 - 18:58:36
Aan de andere kant heeft Hamilton dit seizoen wel mooie dingen laten zien. Meer mooie dingen dan bv een Maldonado of Webber. Ik denk dat banaan van het seizoen andere criteria zou moeten dragen.

Tja, iedereen kiest zelf wie hij de banaan vindt eh. Daar criteria aan gaan verbinden is wat niet kan of mag. Het is net leuk als sommigen meer aandacht/waarde/... aan andere zaken hechten dan jijzelf. Zolang het maar iets of wat objectief is.
Oja dat klopt ook. Wil er ook geen vast criteria aan vast plakken, maar om tot banaan van het jaar te komen zou het wat eerlijker of beter zijn meer mee te wegen dan alleen alle bananen van de races op te tellen en wie het meeste bananen heeft gekregen tot jaarbanaan uit te roepen. 
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Naja, vind ik dus echt niet. De helft zijn we al vergeten, de laatste races blijven hangen. Waarom zou je het nog een keer moeten bedenken?

De echte banaan van het jaar is alle bananen bij elkaar opgeteld, en als het jaar is afgelopen zullen we daar ook nog wel een stukje over schrijven.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 22:38:08
Citaat van: monaco2011 op 14 november 2011 - 20:25:39
Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 20:01:32
Maar dat kan dan ook bij Man van de Race, want dat is net zo vaak lastig te kiezen.
ja, maar bij banaan vd wedstrijd kun je nog eens zeggen dat er niemand voor in aanmerking komt, een man vd wedstrijd is er altijd wel te kiezen al is dat soms wel een lastige keus. Bij banaan is er wat mij betreft soms helemaal geen keus, dat is het verschil.
Naja, bij Man vd Wedstrijd heb ik soms ook wel zoiets van wie nu weer? Vettel die in de beste wagen wint, Button die in de op een na beste tweede wordt... om daar nou steeds punten voor te geven... Daar steekt ook niet altijd iemand boven uit. Maar goed, dat is het spel natuurlijk. Echt belangrijk wie wij kiezen is het verder ook niet.
ja, ok, maar dan zou je nog eerder de optie 'iedereen', of 'kan niet kiezen' kunnen toevoegen. Bij man van de wedstrijd stem ik als ik het niet weet maar gewoon op de winnaar, bij banaan stem ik vaak gewoon niet omdat ik vind dat je daar ook echt wel wat voor moet 'presteren' om in aanmerking te komen. Maar goed, misschien overschat ik het woord banaan iets teveel, voor mij heeft dat toch nog steeds wel een te negatieve klank. Voor Maldonado gisteren prima, maar ik vond daar de afgelopen races niet altijd iemand voor in aanmerking komen.

0634

Misschien is de optie 'niemand' toevoegen niet zo gek.

Wizard

Niet stemmen is ook niemand kiezen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 15 november 2011 - 18:29:25
Niet stemmen is ook niemand kiezen.

Precies
Zie t probleem ook niet zo

0634

Citaat van: Wizard op 15 november 2011 - 18:29:25
Niet stemmen is ook niemand kiezen.
Nee, dat is wat anders. Je onthouden van stemmen is wat anders dan laten merken dat je niemand in aanmerking vind komen voor de man of banaan van de race.

Als je niet stemt, merkt niemand dat aan de uitslag. Misschien vergeten, misschien geen zin. Als je een optie 'niemand' hebt geef je duidelijk aan dat je er niemand bovenuit vind steken. Dat je niemand beter of slechter dan een ander vond. Ik zie wel degelijk verschil.

Wizard

Dat kun je toch ook plaatsen (en toelichten) op het forum? Mensen, het is een leukigheidje. Zo nu en dan krijg ik het idee of er levens vanaf hangen.

0634

Tuurlijk is het een leukigheidje, maar het kan altijd nog leuker toch? Het is toch zeker geen big deal om een optie toe te voegen als mensen dat prettig vinden?


Wizard

Tsja, niemand vind ik het zelfde als geen stem. En of je nu stemt omdat je niet wilt stemmen of op basis van de race geen banaan kunt aanwijzen, wat is de meerwaarde? Dit spelletje heb ik ooit bedacht als leukigheidje. Een soort van napraten over wie het goed deden (MOTR) en wie niet (BVDR) en that's it. Ik snap niet dat het inhoudelijke van een topic 'telkens' besproken moet worden. En anders kan atijd alles...

0634

Dan niet. Ook goed. Het is geen big deal hoor. Slechts een voorstel. Ik zie het probleem niet zo.