Banaan vd race Abu Dhabi

Gestart door Kootje, 13 november 2011 - 17:03:57

« vorige - volgende »

Wie was vandaag de grootste prutser ???

Senna
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Maldonado
16 (84.2%)
Buemi
0 (0%)
Massa
3 (15.8%)
'n ander
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 27 november 2011 - 17:03:57

T.Nuvolari

Maldonado voor de gekende reden.

Gerard

Citaat van: Franky R. op 13 november 2011 - 17:10:19
Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 17:06:43
Maldonado. Eén keer, kan gebeuren, maar twee keer is natuurlijk gewoon dom. Op dit niveau kun je je dat niet permiteren. Ook verdient Massa een ere plaatsje in dit topic. Erg onhandig en amateuristisch om de Ferrari daar de rondte in te slingeren. Ik begrijp dat er wat druk was, maar dan moet je juist de boel blijven controleren en foutloos sturen.


Jeetje,


Ben het alweer met je eens! Dit moet niet te vaak gebeuren, dat we het eens zijn! ;D ;D ;D
;)


BTW, Mss. miste Massa een Lewis om zich heen... :P ...Dus besloot hij het maar zichzelf in de rondte te gooien... :P ::) :P


;D 
;D

heb overigens ook op Maldonado gestemd... Zonder twijfel!

0634

Maldonado. Soms is er te snel kritiek op achterblijvers, maar dit keer maakte hij er wel een heel erg potje van zeg...

0634

Ook wel een beetje Webber trouwens. Okee, lullige pitstop natuurlijk, maar voor de rest was er nu geen Vettel, heeft Button een racelang problemen en is de Ferrari eigenlijk gewoon minder dan de RedBull, en dan nog niet op het podium komen... Toch gewoon niet goed.

T.Nuvolari

Exactly, heb getwijfeld tussen beide. Webber zijn tijd om te gaan lijkt gekomen.

McLaren_über_alles

Ben voor Massa gegaan. Rijdt al het ganse seizoen als een absolute vod rond, kon vandaag terug in geen 100 jaar het tempo van Alonso volgen. Het enige moment waar hij een beetje onder druk van Webber kwam slaagt hij er dan nog in om als een rookie domweg te spinnen zonder iemand in z'n buurt.

Met alle respect, maar zo iemand hoort gewoon niet in een Ferrari (of een andere topwagen) te zitten.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

_Makke_

Na lang twijfelen tussen onze Venezolaanse vriend en onze Braziliaanse vriend, ben ik toch maar voor Massa gegaan.

Kon nooit een vuist maken in een Ferrari die, volgetankt, volgens mij nog niet zo slecht was. Toch zeker niet op het zachte rubber. Desondanks reed ie zowat de hele race achter de feiten aan en ging ie als enige rond zijn as toen hij iets of wat onder druk kwam te staan door Webber.

Die man heeft echt geluk dat Perez (want het staat in de sterren geschreven dat hij Massa's opvolger wordt) nog een jaartje extra moet rijpen. Anders hadden ze Massa al lang aan de kant geschoven. Als je de stand bekijkt dan val je zowat achterover. 129 punten is het verschil tussen Massa en Alonso. Dat wil dus zeggen dat Alonso tot nu toe gemiddeld meer dan 7 punten per race meer scoorde dan zijn Braziliaanse teammaat. Dat is immens. Zéker omdat Alonso nog maar één keer met de zege aan de haal ging, en 't is net dan dat je veel punten extra scoort tov de tegenstand. Daarenboven wist hij tot nu toe nooit hoger dan een 5de plaats te finishen en zelfs die 5de plaats kon hij maar 4 keer behalen. Als er een banaan van het seizoen wordt gezocht dan weet ik meteen voor wie ik moet stemmen.

Kootje

CitaatAls er een banaan van het seizoen wordt gezocht dan weet ik meteen voor wie ik moet stemmen.

;D

Helaas bestaat 't topic niet al het gehele seizoen, anders hadden we de cijfers kunnen optellen. 8)
En dan ben ik bang dat we in dat geval op Hamilton uit zouden komen.  :'(

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 06:13:18
Ook wel een beetje Webber trouwens. Okee, lullige pitstop natuurlijk, maar voor de rest was er nu geen Vettel, heeft Button een racelang problemen en is de Ferrari eigenlijk gewoon minder dan de RedBull, en dan nog niet op het podium komen... Toch gewoon niet goed.
t blijkt gewoon dat je met die Red Bull maar moeilijk kunt inhalen, had hij aan het begin niet vastgezeten achter Button en was zn pitstop niet misgegaan, dan had ie met een 2-stopper nog wel (voor)bij Alonso kunnen komen. t had zeker beter gekund maar zeker geen banaan. Ik vind banaan sowieso erg negatief klinken, maar heel af en toe komt er ook gewoon echt iemand in aanmerking voor die benaming zoals vandaag Maldonado.

0634

Ach, de term banaan moet je ook niet te letterlijk nemen. Gewoon een beetje satirisch bedoeld.


Folkert

Citaat van: Kootje op 14 november 2011 - 18:07:09
CitaatAls er een banaan van het seizoen wordt gezocht dan weet ik meteen voor wie ik moet stemmen.

;D

Helaas bestaat 't topic niet al het gehele seizoen, anders hadden we de cijfers kunnen optellen. 8)
En dan ben ik bang dat we in dat geval op Hamilton uit zouden komen.  :'(
Aan de andere kant heeft Hamilton dit seizoen wel mooie dingen laten zien. Meer mooie dingen dan bv een Maldonado of Webber. Ik denk dat banaan van het seizoen andere criteria zou moeten dragen.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 november 2011 - 18:54:25
Ach, de term banaan moet je ook niet te letterlijk nemen. Gewoon een beetje satirisch bedoeld.
ja, ok, maar blijf dat toch lastig vinden. Zoals gisteren reed erg gewoon echt een banaan rond, dat vind ik echt F1 onwaardig, maar om nou iemand voor een wat ongelukkige actie meteen de titel banaan te geven gaat mij wat te ver. Volgende keer misschien ook de optie 'niemand' toevoegen??

Kootje

Hoezo ??
Je hoeft geen stem uit te brengen.  ::)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 14 november 2011 - 18:58:36
Aan de andere kant heeft Hamilton dit seizoen wel mooie dingen laten zien. Meer mooie dingen dan bv een Maldonado of Webber. Ik denk dat banaan van het seizoen andere criteria zou moeten dragen.

Tja, iedereen kiest zelf wie hij de banaan vindt eh. Daar criteria aan gaan verbinden is wat niet kan of mag. Het is net leuk als sommigen meer aandacht/waarde/... aan andere zaken hechten dan jijzelf. Zolang het maar iets of wat objectief is.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 14 november 2011 - 19:31:43
Hoezo ??
Je hoeft geen stem uit te brengen.  ::)
ja, dat snap ik, maar dat is toch anders dan dat er de optie 'niemand' bij zou staan.