Banaan vd race Abu Dhabi

Gestart door Kootje, 13 november 2011 - 17:03:57

« vorige - volgende »

Wie was vandaag de grootste prutser ???

Senna
0 (0%)
Liuzzi
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Maldonado
16 (84.2%)
Buemi
0 (0%)
Massa
3 (15.8%)
'n ander
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 27 november 2011 - 17:03:57

Kootje

Ik twijfel tussen Buemi (miste de intelligentie om pas in DRS zone 2 z'n aanval te plaatsen) en Maldonado (vanwege de manier waarop hij zich liet lappen)

Ga, als Williams fan met pijn in m'n hart, uiteindelijk voor Maldonado.
De manier waarop hij blauwe vlaggen negeerde en plaats maakte was wel erg amateuristisch.

Wizard

Maldonado. Eén keer, kan gebeuren, maar twee keer is natuurlijk gewoon dom. Op dit niveau kun je je dat niet permiteren. Ook verdient Massa een ere plaatsje in dit topic. Erg onhandig en amateuristisch om de Ferrari daar de rondte in te slingeren. Ik begrijp dat er wat druk was, maar dan moet je juist de boel blijven controleren en foutloos sturen.

Enzo


Franky R.

Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 17:06:43
Maldonado. Eén keer, kan gebeuren, maar twee keer is natuurlijk gewoon dom. Op dit niveau kun je je dat niet permiteren. Ook verdient Massa een ere plaatsje in dit topic. Erg onhandig en amateuristisch om de Ferrari daar de rondte in te slingeren. Ik begrijp dat er wat druk was, maar dan moet je juist de boel blijven controleren en foutloos sturen.


Jeetje,


Ben het alweer met je eens! Dit moet niet te vaak gebeuren, dat we het eens zijn! ;D ;D ;D
;)


BTW, Mss. miste Massa een Lewis om zich heen... :P ...Dus besloot hij het maar zichzelf in de rondte te gooien... :P ::) :P


;D 

Kootje

Citaat van: Franky R. op 13 november 2011 - 17:10:19
BTW, Mss. miste Massa een Lewis om zich heen... :P ...Dus besloot hij het maar zichzelf in de rondte te gooien... :P ::) :P


;D

;D ;D ;D

Dat zal 't geweest zijn. ;)
En dan na afloop gewoon Lewis de schuld geven.  :D

Sabai

Citaat van: Franky R. op 13 november 2011 - 17:10:19
Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 17:06:43
Maldonado. Eén keer, kan gebeuren, maar twee keer is natuurlijk gewoon dom. Op dit niveau kun je je dat niet permiteren. Ook verdient Massa een ere plaatsje in dit topic. Erg onhandig en amateuristisch om de Ferrari daar de rondte in te slingeren. Ik begrijp dat er wat druk was, maar dan moet je juist de boel blijven controleren en foutloos sturen.


Jeetje,


Ben het alweer met je eens! Dit moet niet te vaak gebeuren, dat we het eens zijn! ;D ;D ;D
;)


BTW, Mss. miste Massa een Lewis om zich heen... :P ...Dus besloot hij het maar zichzelf in de rondte te gooien... :P ::) :P


;D

;D ik ben volledig eens

janke

#6
Ik werd er wel eens op aangesproken dat ik Maldonado een second hand coureur vind. Bedankt Maldonado dat je vandaag mijn mening hebt onderstreept. Diep triest dat zoiets in de F1 mag rijden. Dat geldt ook voor Senna. Moet maar eens een verbod komen dat beginners niet zomaar met een zak met geld overal aan kunnen kloppen. Slippertje Massa, naja, kan gebeuren als je eens van rembalans wisselt en dat niet goed doet. Maar inderdaad dat was ook geen leuk plaatje, eerder grappig.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 13 november 2011 - 17:10:19
Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 17:06:43
Maldonado. Eén keer, kan gebeuren, maar twee keer is natuurlijk gewoon dom. Op dit niveau kun je je dat niet permiteren. Ook verdient Massa een ere plaatsje in dit topic. Erg onhandig en amateuristisch om de Ferrari daar de rondte in te slingeren. Ik begrijp dat er wat druk was, maar dan moet je juist de boel blijven controleren en foutloos sturen.


Jeetje,


Ben het alweer met je eens! Dit moet niet te vaak gebeuren, dat we het eens zijn! ;D ;D ;D
;)


BTW, Mss. miste Massa een Lewis om zich heen... :P ...Dus besloot hij het maar zichzelf in de rondte te gooien... :P ::) :P


;D 

Zoiets. ;) Hoe dan ook, erg knullig. Massa moet beter weten en controleren tijdens deze omstandigheden.

Niels_

Hoezo beter weten? Hij was aan het pushen om Webber voor te blijven. Had waarschijnlijk toch niet gelukt, maar hij kon zich nu eenmaal een foutje veroorloven. Als we iedereen die eens van de baan gaat gaan benoemen tot 'banaan van de race'... Ik begrijp dat het knullig over komt, maar om daar nu hiervoor in het topic genoemd te worden...

janke

Citaat van: Scuderia91 op 13 november 2011 - 18:28:20
Hoezo beter weten? Hij was aan het pushen om Webber voor te blijven. Had waarschijnlijk toch niet gelukt, maar hij kon zich nu eenmaal een foutje veroorloven. Als we iedereen die eens van de baan gaat gaan benoemen tot 'banaan van de race'... Ik begrijp dat het knullig over komt, maar om daar nu hiervoor in het topic genoemd te worden...

Ik kan jouw reactie wel begrijpen. Inderdaad knullig, maar banaan waardig?? Maar goed, een ieder ziet het weer anders.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 13 november 2011 - 18:28:20
Hoezo beter weten? Hij was aan het pushen om Webber voor te blijven. Had waarschijnlijk toch niet gelukt, maar hij kon zich nu eenmaal een foutje veroorloven. Als we iedereen die eens van de baan gaat gaan benoemen tot 'banaan van de race'... Ik begrijp dat het knullig over komt, maar om daar nu hiervoor in het topic genoemd te worden...

Tsja, de meeste banaantitels worden aan de hand van een momentopname toegekend. Dat Massa moet pushen mag natuurlijk geen argument zijn. Wat denk je hoe hard Alonso en Hamilton hebben getrapt ten tijde van de pitstop? En Button? Of Webber, die het gat wel even moest rijden. Ik vind het onhandig ja. Massa stapt niet de eerste keer in hé.

Wizard

Overigens, Massa heeft nog geen enkele stem dus ik kan je reactie niet echt plaatsen? Er wordt een kantekening geplaatst welke ik prima kan staven.

Kootje

Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 18:41:49
Overigens, Massa heeft nog geen enkele stem dus ik kan je reactie niet echt plaatsen? Er wordt een kantekening geplaatst welke ik prima kan staven.

Ik had Massa dan ook niet opgenomen in de lijst. ;)
Bij deze heb ik dit wel gedaan en tevens de mogelijkheid toegevoegd 'n stem te wijzigen.

Wizard

Aha, ook nog een beetje aansporen... ;)

Kootje