Wie wordt vice-wereldkampioen?

Gestart door 0634, 30 oktober 2011 - 18:02:46

« vorige - volgende »

Wie wordt vice-wereldkampioen?

Button
13 (92.9%)
Alonso
0 (0%)
Webber
1 (7.1%)
Hamilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 06 november 2011 - 18:02:46

Gerard

Precies Jeroen!
Dat duel met Lewis en Jens vond ik echt GEWELDIG!
2 teamgenoten die elkaar het licht in de ogen gunnen! Maar inderdaad bleef het leuk omdat Button niet onnodig risico nam en afhaakte toen hij het niet kon winnen...
Iest wat Lewis dit jaar wel deed, en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft...

BTW: gaat dit topic over Button en zijn rijstijl? ;)


robbert

Citaat van: Jeroen op 18 november 2011 - 06:15:25
Nu wel ;).
ok dan is de titel hier wel verkeerd. Mss een aparte topic openen?

Kootje

weet niet hoe dat splitsen werkt

maar goed, ik ben er sowieso al over uitgesproken
geloof namelijk niet dat men begrijpt wat ik nu eigenlijk bedoelde
bedoelde het iig niet negatief dat ik Button behoudend vond, maar heb de indruk dat dit wel zo opgevat werd

Wizard

Citaat van: Kootje op 18 november 2011 - 17:05:00
weet niet hoe dat splitsen werkt

Als het goed is, staat rechts boven in de postings, 'splits topic'. Deze kunt je aanklikken. De volgende opties worden dan zichtbaar:

-Splits alleen dit bericht; als je klikt op splits topic (nu onderaan), dan wordt alleen 'dit' bericht gesplitst.
-Splits topic vanaf dit bericht; als je klikt op splits topic (nu onderaan), dan wordt vanaf 'dit' bericht gesplitst.
-Selecteer berichten om te splitsen. Je krijgt dan het topic te zien en kunt aanvinken welke berichten je wilt splitsen.

robbert

ik kan toch ook geen berichten splitsen hoor

Kootje

Citaat van: Wizard op 18 november 2011 - 18:26:34
Citaat van: Kootje op 18 november 2011 - 17:05:00
weet niet hoe dat splitsen werkt

Als het goed is, staat rechts boven in de postings, 'splits topic'. Deze kunt je aanklikken. De volgende opties worden dan zichtbaar:

-Splits alleen dit bericht; als je klikt op splits topic (nu onderaan), dan wordt alleen 'dit' bericht gesplitst.
-Splits topic vanaf dit bericht; als je klikt op splits topic (nu onderaan), dan wordt vanaf 'dit' bericht gesplitst.
-Selecteer berichten om te splitsen. Je krijgt dan het topic te zien en kunt aanvinken welke berichten je wilt splitsen.

Oooooh ..... redactielid geweest ??

Maaruh .... had dit laatst geprobeerd, ennuh .... dat ging niet helemaal goed.  :-[
Wou daar weliswaar ook het gesplitste deel samenvoegen met 'n ander topic, maar dat moest Gloudisaurus weer rechtbreien voor me.  :-\

Kootje

Citaat van: robbert op 18 november 2011 - 19:11:12
ik kan toch ook geen berichten splitsen hoor

Alleen redactieleden kunnen dat.

Gerard

@Kootje, Ik denk dat Button vooral een hele slimme rijder is!
Zoals hij met zijn banden omgaat, de manier waarop hij soms risico neemt, en andere keren zijn "belager" laat gaan..
En soms is hij ook agressief en voert de druk flink op (zoals in Canada)
Dat is helemaal niet slecht,maar juist heel goed!

Maarrrrr is r uberhaubt nog iemand die Button kan inhalen in de stand van het WK?

0634

Citaat van: robbert op 18 november 2011 - 07:08:06

Citaat van: Jeroen op 18 november 2011 - 06:15:25
Nu wel ;).
ok dan is de titel hier wel verkeerd. Mss een aparte topic openen?

De discussie ging erom of Button behoudend rijdt ivm zijn tweede WK-plek of gewoon omdat hij altijd zo rijdt.

Hoe belangrijk die tweede plek dus al dan niet voor hem is. Lijkt mij niet nodig om deze dus te splitsen.

Wizard

Citaat van: Kootje op 18 november 2011 - 19:54:06
Oooooh ..... redactielid geweest ??

Nee, heb een eigen Alfaclub (6-jaar) en moderate op diverse fora. Maar, open een topic achter de schermen en ga oefenen. Is vrij eenvoudig, dus ook jij kan het. ;)