Round 18: Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 07 november 2011 - 14:13:16

« vorige - volgende »

Wizard

Als Hamilton Vettel maar laat leven. Want hij is gebrand op die eerste bocht... :D

Wizard


KVDracer

Ze zouden Maldonado beter zwarte vlag geven. Als je niet in staat bent om opzij te gaan voor de snellere mannen en dan nog eens volledig naast de baan gaat rijden, zoals bij Webber, blijf je beter van de baan af.

Schumiiii

Saaie race alweer, tis ma best seizoen bijna te einde is, de kaarten zijn toch al geschud.

KVDracer

Citaat van: Schumiiii op 13 november 2011 - 15:11:40
Saaie race alweer, tis ma best seizoen bijna te einde is, de kaarten zijn toch al geschud.

Ik hoop dat ze dit circuit snel terug van de kalender houden.

Schumiiii

Effe over alonso/massa en het rijden in de ferrari; die heeft op 2seizoenen nu nog maar 6tal overwinningen, voor ferrari is dit weinig, veel te weinig.

Wizard

Ferrari komt gewoon te kort op Red Bull en McLaren. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn!! Man van de race is Alonso. Pakt op eigen kracht Webber en Button. Hamilton snaarstrak gereden!! Maldonado, dom en onhandig, en Massa bewees vandaag dat er zo nu en dan een amateur in hem schuilt.

robbert

geluk dat de drs er nog was, of we zagen geen enkel inhaalpoging. En ja Ferrari. Als je geen snelle wagen hebt dan kan je niet winnen natuurlijk. En daar kan Alonso/Massa niks aan doen. Maar toch aangenaam verrast van Alonso dat hij toch nog zo hoog kan eindigen in een wagen die slakkentraag is

Enzo

Mooie overwinning van Hamilton, ik gun het hem na zijn zware seizoen.
Kan ook niet ontkennen dat ik een kleine glimlach had toen Vettel uit viel... ::)

Kootje

Citaat van: Enzo op 13 november 2011 - 16:19:01
Kan ook niet ontkennen dat ik een kleine glimlach had toen Vettel uit viel... ::)

:D

Enzo

Citaat van: Kootje op 13 november 2011 - 16:29:41
Citaat van: Enzo op 13 november 2011 - 16:19:01
Kan ook niet ontkennen dat ik een kleine glimlach had toen Vettel uit viel... ::)

:D

Ja, slecht he...

Normaal zie ik het liever op de baan gebeuren, maar Vettel is zo dominant dat dit wel even lekker was.
Daarnaast is het ook heel goed voor mijn teamboss!  8)

Wizard

Ach, ik kan me voorstellen dat iedere niet-Vettel-fan het niet erg vond. Ik in ieder geval niet. Niet zozeer omdat ik het Vettel niet gun maar ik had gehoopt dat we eens getrakteerd zouden worden op een gevecht voor de overwinning. Helaas bleef dit uit. Dus achteraf gezien had het weinig meerwaarde met betrekking tot de spanning om de zege.

Kootje

Citaat van: Enzo op 13 november 2011 - 16:31:14
Citaat van: Kootje op 13 november 2011 - 16:29:41
Citaat van: Enzo op 13 november 2011 - 16:19:01
Kan ook niet ontkennen dat ik een kleine glimlach had toen Vettel uit viel... ::)

:D

Ja, slecht he...

Normaal zie ik het liever op de baan gebeuren, maar Vettel is zo dominant dat dit wel even lekker was.
Daarnaast is het ook heel goed voor mijn teamboss!  8)

Kon het ook niet erg vinden.
Toen ik hem als eerste bocht 1 in zag gaan, dacht ik: Daar gaan we weer !!!
Dus ja, zekere 'n welkome afwisseling en inderdaad goed voor m'n teamboss.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 15:50:18
Ferrari komt gewoon te kort op Red Bull en McLaren. Mja, het kan niet alle dagen kerst zijn!! Man van de race is Alonso. Pakt op eigen kracht Webber en Button. Hamilton snaarstrak gereden!! Maldonado, dom en onhandig, en Massa bewees vandaag dat er zo nu en dan een amateur in hem schuilt.


Ben het volledig met je eens...Alleen had ik graag een strijd tussen Hamilton en Vettel gezien...


CitaatVettel out!! Lewis aan de leiding!!


Hehehehe!


Weet je dat ik eerst dacht dat het Webber was, die uitviel... :D ...
En raar dat men bij RBR nog steeds niet weet wat er met Vettel gebeurde.


Ik meen een 'brandwolkje' rechtsachter te hebben gezien, vlak voordat Vettel de eerste bocht inging. Ik denk dat er contact was tussen de bodemplaat en de wang van de band.


Wat jullie?

Sabai

Hij kan ook de binnenkant van de band stuk gereden op de kerb. Maar lijkt me sterk. Blijft gissen natuurlijk.