Round 18: Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 07 november 2011 - 14:13:16

« vorige - volgende »

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Dat zou wel leuk zijn inderdaad, misschien krijgt LH daar nog even een 'boost' van zo aan het eind van het seizoen..



Wizard

Citaat van: Franky R. op 11 november 2011 - 16:50:20
Citaat van: Jozef op 11 november 2011 - 16:42:40
Jezus, niet echt een circuit waar de rijder het verschil maakt blijkbaar. Alle teamgenoten staan netjes naast elkaar, met uitzondering van Rosberg (die had vast een probleem?) en Renault/Toro Rosso. :o


Idd. Het lijkt wel afgesproken werk... :P


En de top zeven zit binnen 1 seconde! Maar het is maar de vrijdag...morgen wordt er echt gas gegeven en dan verwacht ik dat de top vier bestaat uit McLaren en RBR....Hopelijk pakt Hamilton weer een pole!

Zou leuker zijn als hij wint door de concurentie op de baan te pakken!! Een pole hecht ik weinig waarde aan.


Niels_

Vettel, dan toch weer. Kan hopelijk nog interessant worden voor de race morgen.

Ferrari raakt hier trouwens geen bal vooruit.

robbert

nee ze zullen moeten knokken willen ze nog op het podium geraken. Verlang al dat het seizoen gedaan is, want het is pijnlijk om de ferrari's zo te zien sukkelen

janke

En weer die Vettel. Maar ik hoop toch dat McLaren morgen tegengas kan geven in de race. Zal niet makkelijk worden, maar toch. Ferrari een beetje teleurstellend. Schumacher met de hakken over de sloot in Q1. Renault maak ik geen woorden aan vuil, net als Williams. Weet iemand waarom Rubens niet de baan op ging?? Vond het wel vreemd.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Vettel... hoe verrassend weer ;)

Anywayz, ik verwacht een dood- en doodsaaie wedstrijd morgen.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 16:07:34
Vettel... hoe verrassend weer ;)

Anywayz, ik verwacht een dood- en doodsaaie wedstrijd morgen.

Ik dacht echt dat McLaren deze zou pakken, toch weer Vettel...
Is ook wel erg knap van de kleine Duitser om het keer na keer te blijven doen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 12 november 2011 - 09:59:16
Citaat van: Franky R. op 11 november 2011 - 16:50:20
Citaat van: Jozef op 11 november 2011 - 16:42:40
Jezus, niet echt een circuit waar de rijder het verschil maakt blijkbaar. Alle teamgenoten staan netjes naast elkaar, met uitzondering van Rosberg (die had vast een probleem?) en Renault/Toro Rosso. :o


Idd. Het lijkt wel afgesproken werk... :P


En de top zeven zit binnen 1 seconde! Maar het is maar de vrijdag...morgen wordt er echt gas gegeven en dan verwacht ik dat de top vier bestaat uit McLaren en RBR....Hopelijk pakt Hamilton weer een pole!

Zou leuker zijn als hij wint door de concurentie op de baan te pakken!! Een pole hecht ik weinig waarde aan.


Mee eens, maar ja...ze rijden nu op Abu Dhabi en daarmee heb ik al alles gezegd... :-X

janke

Citaat van: Enzo op 12 november 2011 - 17:23:34
Citaat van: Jeroen op 12 november 2011 - 16:07:34
Vettel... hoe verrassend weer ;)

Anywayz, ik verwacht een dood- en doodsaaie wedstrijd morgen.

Ik dacht echt dat McLaren deze zou pakken, toch weer Vettel...
Is ook wel erg knap van de kleine Duitser om het keer na keer te blijven doen.

Hier dezelfde gedachten toen ik vanmiddag de kwali bekeek. Het hele weekend McLaren voorin en Vettel gaat ermee aan de haal. Maar wel verdiend hè. ;) Ze verwachten morgen een 2 stopper. Bij geen gekke dingen dan denk ik hetzelfde als Jeroen. Mooie start, een rondje of 3 verder iedereen op zijn plek. En dan weer een kleine optocht. Die 2 DRS zone's helpen daar ook niet,volgens mij.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

@Janke, Barri had een verse motor bewaard voor de laatste races,maar deze werkte niet naar behoren (of helemaalneit)
Daardoor kon hij niet eens een ronde rijden...

Mooi vond ik het camera shot van Vettel toen hij over de lijn ging en meteen op de scoreborden keek!! :D

Kootje

Citaat van: janke op 12 november 2011 - 15:36:20
Weet iemand waarom Rubens niet de baan op ging?? Vond het wel vreemd.
Citaat van: Gerard op 12 november 2011 - 19:07:08
Barri had een verse motor bewaard voor de laatste races,maar deze werkte niet naar behoren (of helemaal niet)

Onoplosbare olielekkage.  :(